Ostin tommosen cruzbrokerin halpiskoneen kakkoskoneeksi. Virtalähde vaan tuntuu pitävän yhtäkovaaääntä kun halpis liesituuletin täysillä.
Eikä sitä jaksa erkkikään kuunnella. Pystyykö tuulettimen nopeutta säätää jollain ohjelmalla vai pitääkö vaan rakentaa joku äänieristetty kotelo.
Äänekäs virtalähde
7
1370
Vastaukset
- pjotr
paremmissa virtalähteissä säätyy ihan itsekseen ja ovat yleensä hiljaisempia.
tuskin mitään ohjelmaa löytyy.muuten jos rupeaa säätelemään niin saattaa kärvähtää.
hyvä ratkaisu:itse ostaisin uuden hiljaisemman virtalähteen.
koneen voi siirtää kauemmaksi.
huonompi ratkaisu:korvatulpat
huonoin ratkaisu:peitä koko kone esim. matolla.ei ehkä kovin järkevää kuitenkaan.
halpaa ja hyvää en tiedä mutta jos tuolta löytyisi jotain.
http://www.jathardware.com/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=29&Itemid=31
ja sitten hintoja tiirailemaan tuonne
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/28684
näin akkiä löytyi oikein helmi.maailmalla suurta suosiota ja mainetta kerännyt Seasonic,40euroa.
tarkka malli:Seasonic SS-350FS,Seasonic 350W silent power.ei muuta kun ostoksille.
http://www.atk-verkkokauppa.com/- Urvelo
Mä taidan laittaassen ainakin väliaikaiseksi ratkaisuksi kaappiin ja pistän vaikka kaapin kylkeen hiljaisen tuulettimen.
- Erkko
Kato, avaa virtalähde (meni takuu) katso tuulettimen jännitteet sekä koko. Osta vastaava mutta hiljaisempi tuote. Asenna uusi tuuletin vlähteen sisälle. Paniikki tapauksissa voi tehdä suuremman reijän tuulettimen kohdalle. Vaikkei suurempi tuuletin mahtuisikaan vlähteen sisälle, niin yhtä hyvin se toimii ulkopuolelle kiinnitettynä.. siis virtalähteen ei kotelon.
Äänieristykset ovat yliarvostettuja. Näin olen lukenut. En ole itse kokeillut, mutta voisin kokeilla, kun on äänieristysmattoa kaapissa. Ja uusi kotelo rakenteilla.- Urvelo
Emmä ihan heti viitti takuuta pilata kyllä toi kaappi mihin tungin sen pikkasen hiljensi ääntä.
Ja lämmötkin emo:45c prossu:38c 6-7c alempana vaan jos on kaapin ovet auki. Vielä jostain äänieristettä niin ois työ(peli) rauha lähellä. - Erkko
Urvelo kirjoitti:
Emmä ihan heti viitti takuuta pilata kyllä toi kaappi mihin tungin sen pikkasen hiljensi ääntä.
Ja lämmötkin emo:45c prossu:38c 6-7c alempana vaan jos on kaapin ovet auki. Vielä jostain äänieristettä niin ois työ(peli) rauha lähellä.Kannattaa miettiä viittiikö ajaa tietokonetta kaappi auki. Kyllähän se laskee prossun ja emon lämpötiloja, mutta saattaa vaikkuttaa nostavasti esimerkiksi kovalevyille. Mulla nostaa kovojen lämpöä melkein 10°C jos jätän kopan auki. Tämähän johtuu täysin siitä, että virtaukset häviävät.
- Urvelo
Erkko kirjoitti:
Kannattaa miettiä viittiikö ajaa tietokonetta kaappi auki. Kyllähän se laskee prossun ja emon lämpötiloja, mutta saattaa vaikkuttaa nostavasti esimerkiksi kovalevyille. Mulla nostaa kovojen lämpöä melkein 10°C jos jätän kopan auki. Tämähän johtuu täysin siitä, että virtaukset häviävät.
Mä tarkotin isompaa kaappia mihin laitan koneen koteloineen. Nyt v äliaikasesti liikkeessä kuulemma voivat vaihtaa siihen vielä hiljasen virtalähteen pienellä lisähinnalla.
- Erkko
Urvelo kirjoitti:
Mä tarkotin isompaa kaappia mihin laitan koneen koteloineen. Nyt v äliaikasesti liikkeessä kuulemma voivat vaihtaa siihen vielä hiljasen virtalähteen pienellä lisähinnalla.
Jeh.. enpäs ymmärtänyt oikein. =D
Sehän on hyvä homma. On ainakin asiakas ystävällinen firma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094096
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311658- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251346Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91204Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125