annetaan hiukan päälle 2v uros dobermanni.
hyvä luonteinen ja kiltti!
mielellään ainoaksi koiraksi!
annetaan hyvään kotiin dobermanni uros
33
7908
Vastaukset
- pentu
Pistä tuonnekkin ilmo jos tahdot?
Josko muutama dobberi-ihminen lisää näkisi ilmoituksesi ja innostuisi perheenlisäyksestä!
http://www.freeforum101.com/forum/index.php?mforum=dobermann- Anonyymi
Miten joku piski on "perheenlisäys"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku piski on "perheenlisäys"?
Vittu sä oot kova äijä
- ihmettelevä dobberinomistaja
Hei!
Miksi joudut antamaan uroksesi pois? Ja miksi ainoaksi koiraksi? Kun on kerran kiltti.
Minä en ainakaan missään tapauksessa antaisi dobberiani pois. Jos olisi pakko luopua (mitä en mistään hinnasta tekisi), niin ilman muuta myisin. Tai ainakin ottaisin ensiksi yhteyttä doberman helpdeskiin, jotta koiralle voitaisiin sitä kautta löytää kunnon koti.
Tällä tavalla ainakin voisin yrittää varmistaa, että dobberini ei joutuisi vääriin käsiin, ja jollekin idiootille pahoinpideltäväksi "egonjatke" -koiraksi, niinkuin dobbereille joskus tapahtuu.
Onnea sinulle ja koirallesi, toisottavasti löydät sille uuden, hyvän kodin!- pentu
Varmaan hän on ilmoituksensa laittanutkin helpdeskiin?
- Anonyymi
Joudun antamaan hänet pois koska hän panee niin tajusti että paikat repeää
- maaseutu
Miten sinuun saa yhteyden?
- jambam
voitko laittaa mun sähköpostiin kuvaa sessestä. kokemusta kyl on isoista koirista ja sais kyl hyvän ja rauhallisen kodin. toivottavasti otat yhteyttä. numeroni on: 046-6335020
- ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen
onko tää nyt totta vai jotain häröä? Tonne vois laittaa ilmoituksen.
http://www.tutka.net/~dobber/
Minulla on ollut urosdobberi pienen koiran kanssa. Kaikki ok myös kadulla vieraiden koirien kanssa, koska olen mikä olen;). Nyt on narttudobberi seukkakoiran kanssa ja taas kaikki kunnossa.
Miksi tämä koira "mielellään ainoaksi koiraksi"? Mikä siinä käytöksessä on huonoa tällä "kiltillä" uroksella? Kiltti sinua kohtaan mutta ei muita koiria kohtaan? Jos näin on, niin koira tarvitsee itselleen johtajan.
Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...? - .....ajatteleva....
ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen kirjoitti:
Minulla on ollut urosdobberi pienen koiran kanssa. Kaikki ok myös kadulla vieraiden koirien kanssa, koska olen mikä olen;). Nyt on narttudobberi seukkakoiran kanssa ja taas kaikki kunnossa.
Miksi tämä koira "mielellään ainoaksi koiraksi"? Mikä siinä käytöksessä on huonoa tällä "kiltillä" uroksella? Kiltti sinua kohtaan mutta ei muita koiria kohtaan? Jos näin on, niin koira tarvitsee itselleen johtajan.
Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...?....Että joskus kun omistaja joutuu luopumaan koirasta, ei se aina ole koiran vika. Ja hyvin harvoin onkin..
Joskus omistaja haluaa antaa koiran ainoaksi koiraksi vain sen takia, että se saisi ainoana huomiota. Että sillä olisi mahdollisimman hyvä ja turvallinen olla uudessa kodissa...Ei muita häiriötekijöitä ja rauhallista... Ei sen aina siis tarvitse olla päästään vialla, muita inhoava epäsosiaalinen koira.......
Ja vielä sekin, että kuuluuko se kenellekään, miksi koira annetaan pois?? Tuleva ostaja voi sitä ysellä, mutta että sitä sitten pohditaan jossain keskustelupalstalla..... huhhuh....
Eiköhän nykyinen omistaja tiedä syynsä, ja parempi antaa koira pois, kuin että se voi huonosti.. Ettei sille ole aikaa tai että se on huonosti pidetty.
En nyt viittaa tällä aloittajaan, vaan kaikkiin yleisesti pois annettaviin koiriin..
Jotenkin nämä "onkohan se päästään vialla kun se halutaan antaa vain yainoaksi koiraksi"-keskustelut osuvat kovasti dobermanneihin.................
Jos itse joutuisin koirastani luopumaan (joka muuten on dobberi), niin antaisin sen VAIN AINOAKSI koiraksi juurikin siitä syystä, että uudella omistajalla olisi aika VAIN SILLE. ettei se joudu jakamaan huomiota muiden kanssa............ Miettikää.......
Toivottavasti ei ikinä tule sellaista tilannetta meille....
Tsemppiä aloittajalle koiran uuden kodin etsintään! - !!!!!
ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen kirjoitti:
Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...?Katsokaahan ihmiset koska aloittajan viesti on kirjoitettu! Uskoisin tämän sessun löytäneen kodin jo aikapäivää sitten!
- DragonYZets
Onko sillä mukana piikkipantaa ja voiko sen kouluttaa taistelukoiraksi???
- Nalleystävä
Moi!.Niin olet/olette antamassa nallea pois.Emme puolisoni kanssa kysy miksi, koska kaikki fiksut ja filmaattiset kysyvät aina samaa asiaa.Olemme 100% eläin-ihmisiä ja myös tietenkin heidän kavereita.Emäntä on päivät pitkät töissä ja itse kaipaan lenkki-seuraa.Olemme lähes 40-vuotiaita ja varsinkin minä isäntänä erittäin kokenut isojen nallejen kanssa.(ne ovat mun kavereita).Nalle tulisi rakastavaan kotiin.(voi käydä tarkistamassa).Jos ilmoitus kiinnostaa niin: [email protected] . Tai 044-3065886. Hei!!!.
- soikkelim
Hei !
Olen entinen koiraihminen pidän isoista koirista,yritin olla ilman koiraa mut ei siitä tule mitään!
Haluaisin tietää missä päin teidät näkee?
Asun itse isossa rivitalossa järvenrannalla.- getfd
Ilmotus on kirjotettu 4 vuotta sitten.. Tuskin enää vastaa.
- raineri_
moi oisin kinoistunut koirasta jos se on sulla viellää soittele jos koira on sulla viellää t rikard 0465564720
- santsu1986
terve....
olet ilmeisesti luopumassa dobberi uroksestasi????
olisin valmis tarjoamaan hyvän ja liikunnallisen kodin hänelle.... olen kohta 27 vuotias, avoliitossa elävä... töissä käyvä eläimiä yli kaiken rakastava ihminen..
ennestään meillä on kohta 5 vuotias leikattu dobermanni uros joka kipeästi kaipaisi koira kaveria..
ilmoituksessasi ei kuitenkaan lukenu mistä päin suomea olette.... jos millään tavalla tämä yhteydenotto kiinnosti... niin soitatko 040-8744000 tai lähetät sähköpostia [email protected] - höpölöpö587623
Heh,koira jo niin vanha että tuskin edes hengissä...ilmotus muutamia vuosia vanha.
Onhan se hienoa että ostajia heräilee jostain vuosienkin jälkeen,mutta eipä taida olla koira myynnissä :) - Sydän särkyy
Kuollut jo tämä koira ihan varmasti.
Menkää sivulle kennelliitto, tilastot ja sairaudet ja rotu. Jos ei muu niin syöpä korjaa dobberin elon tieltä kovin kovin nuorena.
Ihan sama mitä kuvia ja diipadaapa tutkimiksia on vanhemmillemtehty. - eikaiii
En koskaan ottais dopperia jos en sais sitä jo pentuna...rotu sekoaa helposti päästään jos joutuu tuollaisen elämän muutoksen eteen!!! tai en halua yleistää,mut sivusta seuranneena huomannut tollasen....koittakaahan ees antaa hyvään kotiin ja tehkää kaikkenne etti hänen maailmansa joudu järkkymään..=(
- rajat ja rakkaus
Koira lienee jo kuollut. Tuosta ekasta viestistä jo 7v aikaa.
Moni dobberi "paranee" jos pääsee jämäkkään kotiin mutta jos se joutuu kotiin, missä ei ole rajoja niin piikille menee. - kenny85
hei! olen etsinyt koiraa joka sopisi asumaan perheessä jossa on kissa ja taapero ikäinen vauva aina toinen viikko. rivitalo asunto jossa aidattu patio ja mökkeily mahdollisuus viikottain.
- Anonyymi
Miksi luovutte nin...lapsestanne...
- Anonyymi
Haluaisin yksinäisenä naisena hänelle elämän suojelinajani..rakkaanpanikin...mul koira rakas elämä tietoa enemmän ku miehistä...hän siis koira rakas...mun vauva...sydän...kokemusta. ok.
- Anonyymi
Montaks tuli illan aikana nautittua?
- Anonyymi
Laitan viestiä tulemaan. Oppii kai se vielä temppuja, tarkoitus olisi vartiointitehtäviin.
- Anonyymi
Onko hän kova poika nylkyttämään? Jos on niin ostan heti. Tykkään niin paljon kun sukkiksissani on touhutippoja
- Anonyymi
Eikö koira jo ole löytänyt uuden kodin ?
- Anonyymi
0405815158 soita
- Anonyymi
Hei
Voisi kiinnostaa, mutta pitäisi tietenkin nähdä koiran omistajat ja koira.
Minulla on ollut kaksi dobberi yhteensä 22v, joten on pieni kääsitys rodusta
terv make
markku,[email protected]- Anonyymi
Olette te ihmiset kyllä tyhmiä ettekä ansaitse typeryydessänne yhtään koiraa. Tämäkin aloitus on vuodelta 2006, lähes 16 vuoden takaa. Eiköhän koira löytänyt uuden kodin ja varmasti on jo ikiunessaki.
- Anonyymi
Hei olisiko koira viellä teillä
- Anonyymi
Itselläni on 3 koiraa ja kaikki oppivat tosi hyvin kun sai oikeanlaista koulutusta.
Voin suositella tätä kyseistä tuotetta, ainakin kannattaa tarkistaa jos on koiran käytöksen kanssa jotain ongelmia.
https://24a9fo32yo2ueo6lvq-jlsew88.hop.clickbank.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828