Kouluavustaja

scott

Oli perjantai päivä, mulla oli kaks vikaa tuntii hissaa meiän hissan ope rautanen oli kipeenä. Meiän luokkaan tuli kouluavustaja joka ymmärsi sentää jotakin hissasta. Hänen sukunimensä oli Hakanen hänellä oli tosi isot rinnat, nännit ruskean väriset nänni näkyi paidan alta. Päällä hänellä oli mustat lyhyet minihame. Historian tunti oli loppumassa kaikki muut oppilaat oli lähtenyt viikonlopun viettoon, kun minä jäin kirjoittamaan luokkaan hissasta pieniä muistiinpanoja vihkoon.

Laitettuani kirjat reppuun sanoin avustaja Hakaselle hyvää viikonloppua, käveltyäni luokan ovelle hän sanoi " kalle tuuppa täällä käymään", minä kävelin hymyillen opettajan pöydälle hänen luokseen. "sinä tuijottelit minua tunnilla" hän sanoi minulle ja mulla rupesi kyrpä nousemaan housuissa. " ai anteeksi" minä sanoin hänelle hän vain hymyili, neiti Hakanen (avustaja) pudotti kynänsä hän nosti kynänsä ja nostaessaan kynää. Hän huomasi kuinka mun kyrpä seisoo housuissani hän sanoi "saanko ottaa suihin" "kyllä saa" minä vastasin. Hän repäsi multa shortsit ja boxerit yht aikaa alas ja ihaili mun n.17cm pitkää kyrpää. Ja eikä aikaakaan kun hän otti suihin.

Olin íkään kuin hurmiossa kun hän imi kyrpääni ihan hulluna, lopulta minä laukesin hänen suuhunsa hän vain jatkoi imemistä. lopulta hän lopetti vähäks aikaa riisui paitansa ja jatkoi imemistä, kun minä hyväilin hänen jättimäisiään rintoja, hän lopetti jälleen suihin ottamiseen ja huokaili kun minä puristelin hänen munkkejaan.

Käskin hänen mennä opettajan pöydälle maaten istuin tuolille ja revin hänen minihameensa pois. paljastui mustat stringit neki lähti nopeesti poies, edessäni oli vain kiimainen pillu nuolin ja upotin sormeni hänen märkään pilluunsa, sitten nousin ylös ja annoin kyytiä hänen pillulleen pistin kyrpäni sisään ja ulos kouluavustaja huokaili kun hänen pilluunsa joutui koville.

siinä hetken antaessani pillulle kyytiä otin kyrpäni pois ja rupesin nuolemaan innokkaasti ja runkkasin. Hän käski mun lopettaa hän nousi ylös otti pöydän reunasta kiinni pyllisti ja esitteli pillua takaa päin ja hänen seksikästä persettä. En sekunttiakaan hukannut kun kävin kimppuun panin kyrpäni hänen perseereikäänsä pois ja sisään ja siinä samassa puristelin hänen herkku peppua tosi rajusti. Kello oli puoli neljä ja puin vaatteet päälle, hän antoi vielä kourailla mun oikein kunnolla pilluaansa, tissejä,persettä. siinä sitten toivottelin hyvää viikonloppua!!!!!.

Toivottavasti saitte jotain selvää mun tarinastani. Kirjoitin vasta ekaa kertaa tämmötteen seksi tarinan.

17

18703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lutkuttaja

      ihana tarina mä tulin ihan märäx kun luin tätä...ois ihanaa jos tekisit mulle noin vastailleppas tähän viestiin niin voit joskus nähdä mun nätit jutut;)))))))))))))))))

      • Kalle

        älä paula uhoa sille mie tunnen sut


      • ootko opettaja jos oot niin mä voisin hoidella sut noin! Minkä ikänen oot? missä koulussa?


    • scott

      Kiitti kehuista, en odottanut kehuja ollenkaan. Täilläinen tarina mun mielessä on pyörinyt päivät pitkät.

      • Realisti

        Ei tätäkään tarinaa eri muodoissaan ole onneksi ennen luettu....
        Keksisitte välillä jotain uutta.


    • huhhuh

      quote -----------------
      "..."ai anteeksi" minä sanoin hänelle hän vain hymyili, neiti Hakanen (avustaja) pudotti kynänsä hän nosti kynänsä ja nostaessaan kynää."

      "panin kyrpäni hänen perseereikäänsä pois ja sisään."
      ----------------- // quote

      Mitä helv...?? Oikinkirjoituk ja yhteen kirjoituskt on joillekknn nin vakeaa.

    • nana

      en tota rehellisesti sanottuna oikein tykänny...pikku vinkki..tarina kaipaa hieman enemmän helliä ja herkkiä tilanne kohtia..kyllä se siitä..

    • kkk

      Vitun surkeeta paskaa!

    • juu

      Veisit tän tarinan sille sun kouluavustajalles ensin oikoluettavaks. Et ois niinku pahimmat kirjoitus- ja muut virheet pois. Ei tommosta voi lukee. Tai kerro ees missä on se rivi, missä ei ole jotain virhettä. Yököttävää lukea paskaa.
      PS. En sitä kokonaan lukenutkaan.

    • scott

      en ole opettaja, olen vasta 15v. Kouluni nimeä en halua paljastaa.

      • jo

        No oli se musta hyvä! Ja kyllä scott osaa kirjoittaa ilman virheitä - "Ja eikä aikaakaan kun hän otti suihin." Ja se oli melkeen alussa, et silleen..


    • Guah

      ..ihan perseestä

    • yksi sana: PERSEESTÄ!

      en ole huonompaa tarinaa lukenut ikinä, kannattaisi jättää puhekieli puhekieleksi ja ottaa kunnon kieli käyttöön kun yrität väsätä tarinoitasi, ihan vain pieni lisäys, TOIVOTTAVASTI TÄMÄ JÄI VIIMEISEKSI TARINAKSESI!

      kiitos

    • amy

      just

      • Violetty

        Mun pillu tuli tuosta ihan märäks...! Mäki kirjottelen seksinovelleja(en oo vaa tänne kirjottanu, vielä). Mä lähetän kaikille haluaville niitä novelleja meilillä. Voisin kans ehkä laittaa tänne jonkun novellin näytteeks.


    • tyttö-16

      mulki kostu pillu..jatka samaan malliin!!!!

      • hohhoi...

        Vittu te ootte kyl tosi huonoi sängyssä jos te tosta kostutte...eihän jätkä saa sängyssä ees munaa teihin tungettuu ku te jo saatte...ei tietenkää pahal!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      393
      3905
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2720
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1887
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1330
    5. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1209
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1181
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1135
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      962
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe