Elikkäs kun kone hajos ja vein huoltoon ni samalla hävis half lifen ja CS än tallennukset sun muut blablaa.. kun kone tuli huollosta koitin asentaa pelin uudestaan...
kaikki lataukset onnistuivat.. painoin: play now- nappulaa ja ************ kone sammus aina kun yritän pelata sitä ni kone sammuu itellään!! MISTÄ SE JOHTUU::?? ja voisko joku antaa vähä tietoo et miten voin pelata sitä :I
HALF LIFE 2 PULMA
4
237
Vastaukset
Paska juttu. Tuskin lämmöissä on mitään. Joku näyttiksen ajuri pissii tai joku muu.
"ja voisko joku antaa vähä tietoo et miten voin pelata sitä :I"
>>Ja voisko joku antaa tietoo mikä näyttis sulla on :P
Tää oli vaan surkea arvaus.- Heke01
niin mull kävi näin ostin viime vuonna half life 2 pelin siinä oli hl2 ja css ja deatmach mu pelailin css ja pistin wallhackin päälle menin omalle servulle testaan joku typerys tuli sinne ja demotti sit mä en enään päässy vac secure servuihin päätin ostaa uuden pelin tilasin counter striken jossa mukana dod sorsa ja deatmach nyt o vaan ku haluun pelata garrysmodia mut siihen tarvii sen hl2.
niin kysymys on kuinka saan sen hl2 asennettuu.
koitan ite asentaa sitä normaalisti sit tulee et se alkaa updatettaa kaikkia uuden acon pelejä ja siihen taakse tulee se et pitäs laiyttaa cd-key pistän vanhan pelin keyn se sanoo et jo käytös ku pistän uuden se sanoo et se käyttää sitä keytä eikä voi asentaa jotan painan cancel tai jotain.sit ku se on updatennu niin se hl2 ei näy muistaakseni pelit saa näkyviin pistämällä sen cd-keyn .
niin haluun nyt asentaa hl2 pelin uudelle acolle vanhalta levyltä niille jokka kertoo kuinka saan asennettuu niin annan kamaa habossa. kiitos etukäteen vastanneille jos sellasii tule ku on tällane problema tuskin ees kukaan jaksaa lukee tätä viestii no yritän kuitenki.Tuskin se sua demotti. Nykyään omaankin servuun tulee automaattisesti Vac-secure ellei sitä asetuksista tai jostain consolesta laita pois päältä. Nyt sille ei enään voi mitään.
Tosta muusta en ota mitään selvää. Niin epäselvästi selitetty. Mutta kai sä uuden pelin oston jälkeen teit uuden accountin? Ja tungit siihen uuden cd-keyn. Sen jäkeen ei pitäis enään mitään itkeä. En tiiä.- heke
lammas-jr kirjoitti:
Tuskin se sua demotti. Nykyään omaankin servuun tulee automaattisesti Vac-secure ellei sitä asetuksista tai jostain consolesta laita pois päältä. Nyt sille ei enään voi mitään.
Tosta muusta en ota mitään selvää. Niin epäselvästi selitetty. Mutta kai sä uuden pelin oston jälkeen teit uuden accountin? Ja tungit siihen uuden cd-keyn. Sen jäkeen ei pitäis enään mitään itkeä. En tiiä.juuh juuh olihan sse epäselvästi kirjotettu mut oon tehny uuden accountin asentanu siihen hl2 deatmach| css:source |dod:source | sit oon tehny siinä vanhassaki accountin eli kummakkin keyt on käytetty niin ja garrysmod ei toimi ilman hl2:sta sillä vanhemmalala acccountilla on hl2 ja garrysmod mut ei uuemmalla et pääsis sinne vac secureihin ja niissä joissa ei oo vac securee niin ne lagaaa aika v******
eipä täsmuuta jos kerta pitäs hommata uus peli.
ai niin juu mun kaveri sano et sen asennuksen vois ladata netistä onko tää madollista jos on kertoisitteko miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438