Onko Barcelonassa uimarantaa??jos haluiain yhdistää auringon-otto/rantaloman shoppailuun ja mennä hotelliin barselonaan onnituuko?
Onko barcelonassa uimarantaa??
12
1623
Vastaukset
- hyvin käy
ihan keskellä kaupunkia on uimaranta. Jotkut kehuu että se on kaikista paras ranta koko välimerellä. Neljä kilometriä pitkä.
http://www1.mma.es/playas/img/galerias/ba/0450/images/B-119.jpg
http://www1.mma.es/playas/img/galerias/ba/0450/images/B-121.jpg - Matkailijat
Eihän sinne kannata talvella mennä lämpötilat
8-15 astetta.
Vai milloin oletkaan menossa ? - hieno..
Sitges niminen ranta on se paras. Olen ollut siellä itse kerran, mutta en asunut Barcelonassa vaan Gavassa. Sitsesille pääsee kun hyppää junaan joka menee alaspäin rannikkoa jonkin matkaa.
- annaleena
Munkin mielesta Sitgesin ranta on kivampi. Matka junalla Barcelonasta (jossa itse asun), kestaa muistaakseni reilut puoli tuntia. Barcelonan ranta on kavelymatkan (muutaman minuuttia) paassa keskustasta, mutta ainakin mun mielesta vahan likainen. Eli itse kun haluan rannalle, lahden mieluummin rannalle kaupungin ulkopuolelle. Myos Castelldefels(http://www.turismocastelldefels.com/) on kiva paikka ja lahempana Barcelonaa kuin Sitges. Mutta nyt taalla on kylma, paivisin jotain 10 astetta, joten rantakeleja on vasta lahempana kesaa... ;-)
- tyttölii
annaleena kirjoitti:
Munkin mielesta Sitgesin ranta on kivampi. Matka junalla Barcelonasta (jossa itse asun), kestaa muistaakseni reilut puoli tuntia. Barcelonan ranta on kavelymatkan (muutaman minuuttia) paassa keskustasta, mutta ainakin mun mielesta vahan likainen. Eli itse kun haluan rannalle, lahden mieluummin rannalle kaupungin ulkopuolelle. Myos Castelldefels(http://www.turismocastelldefels.com/) on kiva paikka ja lahempana Barcelonaa kuin Sitges. Mutta nyt taalla on kylma, paivisin jotain 10 astetta, joten rantakeleja on vasta lahempana kesaa... ;-)
Vasta kesällä oonkin menossa:)
- minä
Barcelonasta löydät sekä rantaa että hyviä ostosmahdollisuuksia. Itse olin siellä muutama vuosi sitten. Päivät olin joko rannalla tai nähtvyyksiä katsomassa ja sitten illat ravasin kaupoissa. Viikonloppuna rannat on muuten täynnä paikallisia.
- Lapus
Niin, onhan ne Barcelonankin rannat ihan kivat, mutta todella täynnä ne kyllä ovat. Eikä kaupustelijat jätä rauhaan, koko ajan kuuluu jostain huuto "cola, water, beer!!" Mutta rentoutumaan pääsee kun sulkee silmät ja kuuntelee musaa.. Oikein hyvää matkaa! Ihana kaupunki on kyllä.
- tyttölii
Ovatko barselonan ranta/rannat lähellä keskustaa tai hotelleja?
- Laupsu
tyttölii kirjoitti:
Ovatko barselonan ranta/rannat lähellä keskustaa tai hotelleja?
Ovat. La Ramblalta kävelee rannalle kymmenessä minuutissa.
- tyttölii
Laupsu kirjoitti:
Ovat. La Ramblalta kävelee rannalle kymmenessä minuutissa.
Olemme menossa barcelonaan 4 elokuuta, mutta lukiessamme matkaesitteitä kaikis sanotaan tai vihjataan et elokuussa siel on kaik kapuat melkee kii koko kuukauden!! mitää onko totta????
- THS123
tyttölii kirjoitti:
Olemme menossa barcelonaan 4 elokuuta, mutta lukiessamme matkaesitteitä kaikis sanotaan tai vihjataan et elokuussa siel on kaik kapuat melkee kii koko kuukauden!! mitää onko totta????
Olin siellä 2005 elokuun alussa ja kyllä siellä kaikki kaupat oli auki, ainakin kaikki sellaiset, mitä tällaanen 25-v tarvitsee. Eli koruja, vaatteita, kenkiä ihan mitä vaan!
- Kirkee
Siskoni ei pitänyt Barcelonan rannoilla uimisesta. Merivirtauskset ovat kuulema voimakkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844