12.1-06 ilman

Alkomahoolia raitistelen tämän torstain.
Good Morning!! toi oli Englantia, jotain on jäänyt
mieleen ko oon sentään peruskoulunkin käynyt.

25

1729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

      Toi oli taas lontoota.

      Ois muuten lontoolaiset kateellisia tästä meijän ilmasta, on se nyt niin vetistä ja tuulista jotta. Mulle se tahtoo sanoo lokosaa työpäivää ku porukat ei viitti lähtee liikkeelle tommosella ilmalla ja se taas tietää pitkäveteisiä tunteja. Mä otan kutimen mukaan niin tulee jotain näkyvää aikaseks.

      Ja muuta nautintoainetta en juo ku kahvii. Itseasiassa en taida ottaa enää sitäkää ku tuli unenpöpperössä keitettyy aikalailla vahvaa. Silmät rupes tapittaa ku etanalla.

    • åpoi

      beaivvi, elikkä päivää pohojosen kielellä
      impel atti, häätys vastauksen olla
      jokatapauksessa aamun känni otetaan pelkällä kahvilla

    • Juomamaisteri.

      Я сегодня буду трезвый и пью только чай.
      Tänään olen selvä ja juon vain teetä. Siinä itä-Suomen murteella päivän motto. Innostuin vähän, kun näkyi saameakin tulevan åpoilta.

      • casperiina

        Todo amigas y amigos!
        Kahvilla aloitin minäkin tämän raittiin päivän.
        Ja ihan savolaisissa maisemissa...heh-hee
        Vua mualimalle tekköö tuassiisa miel...johonniihan nuo kahisevat on suatava laetettuva, etteivät piäse pessee tekemää, kun ennee ei mäne viinaksiin rahhoo.


      • Rytmimuna
        casperiina kirjoitti:

        Todo amigas y amigos!
        Kahvilla aloitin minäkin tämän raittiin päivän.
        Ja ihan savolaisissa maisemissa...heh-hee
        Vua mualimalle tekköö tuassiisa miel...johonniihan nuo kahisevat on suatava laetettuva, etteivät piäse pessee tekemää, kun ennee ei mäne viinaksiin rahhoo.

        eli siinä teille norskia ilman turskia! Suomeksi: ''On vaikea muistaa minkä unohtaa!'' Unohdin dogaa (tänäänkin)!


      • Samoin
        casperiina kirjoitti:

        Todo amigas y amigos!
        Kahvilla aloitin minäkin tämän raittiin päivän.
        Ja ihan savolaisissa maisemissa...heh-hee
        Vua mualimalle tekköö tuassiisa miel...johonniihan nuo kahisevat on suatava laetettuva, etteivät piäse pessee tekemää, kun ennee ei mäne viinaksiin rahhoo.

        tekee mieli kaukomaille, palmun juurelle ja meren rannalle, leppeän tuulen syleilyyn...


      • karbidi
        casperiina kirjoitti:

        Todo amigas y amigos!
        Kahvilla aloitin minäkin tämän raittiin päivän.
        Ja ihan savolaisissa maisemissa...heh-hee
        Vua mualimalle tekköö tuassiisa miel...johonniihan nuo kahisevat on suatava laetettuva, etteivät piäse pessee tekemää, kun ennee ei mäne viinaksiin rahhoo.

        Kiitokset vaan eilisistä onnitteluista! Multa on ny jäänny jotain kai huomaamati, ku Sää oot tollain ilmaantunnu äkisti mukahan! Emmää hirmu-pitkälle nuit juttuloi taapäin kelannu, mut ei haittaa. Saanko esittäytyy, oon Kari, alias karbidi ja toivotan Sut tervetulleeks tsembaloihin!


    • Ryyppymies

      raittiina tänään. Eiköhän se loppupäiväkin mene niin. Tänään taidan urheilla eli kävelylenkille pitänee lähteä tuulettumaan.

    • Väkijuomitta tää päivä kuleksitaan,missä nyt sit kuleksitaankin.!On muuten uudet "taltut", ollut jo jonnin aikaa,ei tarvi enää "muorilta" kerjätä lainaks.!Et sillee,pystyyt näkkäriin niinku suolalihaanki,eikä tunnu särkyjäkkään.Jos alakaat särkeen niin voinhan nakata net uuninpankolle.!!

      • aahoohoo

        Tää tulee nyt sulle vähän liian myöhään. Mä kattelin töllöstä joku aika sitte ohjelmaa piraijoista. Siinä ne ihmiset leikkas tukka piraijan hampailla. Ne kalisutti niitä vaan vastakkain ja tukka lyheni ja oheni ihan ku silppurissa. Semmoset hampaat ois ollu monikäyttöset.


    • papio

      Huomenta! Espressoa kuulaan ja puutöihin taas. Selvin päin ja raittiina kuten ennenkin.

    • mussukka1

      Meillä paistaa aurinko ja sen kunniaksi juon vain alkoholittomia juomia.

      • Cettuz!

        Tipatonna, konetta rassaillen. Erinäisiä puhdistus operaatioita, tutun kanssa.


    • karbidi

      sano saku! Mää olin tunti taannoin just lähös hampileguriin, ku ne soitti sieltä, jot joku niitten vehje oli just ottanu loparit! No, minäpä pirautin saiskiin sytänosastolle ja kysäsin mitäs ny, ku näin käi? Viksu hoitsu kysys, jot olinks mää näil samoil hampail siel varjoainekuvaukses? Pahakurki, ku en älynny sanoo, et enhän toki, lainasin kaverilta!
      No, eipähän se legurireissu sit niin tärkee ollu, ehtii sen joskus operaation jälkeenni.

      Niin joo; perintenen kofeiini-linja päällänsä!

    • Moi! Tämä on härmänkieltä ja tarkoittaa hyvin menee.

      Liukkaat olivat aamusella tiet ja jalkakäytävät. Nyt on niin harmaata, että taitaa tuo sohva kutsua. Lenkkeily on viimepäivinä jäänyt vähemmälle, kun ei viinahimo ole ajanut liikkeelle.

    • Dokaani

      Pirullisen liukas keli, rypäisin oikein kunnolla hiekoittamattomalla katuosuudella. Nyt sattuu polveen. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan kylläkään.

    • tippaeitapa

      Juu viinanpuutteessa meinaan tämänkin päivän olla.

    • paranoidi

      päivä kulunut ja ilta myös.

    • Ssyteri

      selvänä!

    • Mimmuli1

      liikunnallisissa merkeissä. Suksiminen ei nyt oikein minun voitelutaidoilla onnistu, mutta tulihan sitä vemputettua kuntosalilla jonkin aikaa. Huomenna sen näkee kuinka tehokkaasti tuli vemputettua.

      • karbidi

        Toivottavasti katoit äsken kuningaskuluttajan. Siin testattiin suksivoiteita ja -teippejä!


      • Oikeinko sitä vanha jäärä valmistautu fysioterapiaan aamulla ja eukkokin sano, että nyt pääset nuoria naisia naurattaa, mutta kattia kans, kun fysioterapeutti tutki jalan ja totesi, että olet ilmeisesti hoitanut kuntoasi ennen ja jälkeen leikkauksen ja ei ole tarvetta kuntouttaa. No, pitää olla tyytyväinen, että koipi paranee, vaikka olisihan sitä tyttärien kanssa pientä hetulaa heittänyt, kun jouto ukkona on tullut oltua. No se siitä tämän päivän kuntoilusta, vaikka perseelleenhän tuo men ja taitaa tuolla ulkonakin mennä.

        Raitista illan jatkoa kaikille suomen kielellä toivottaa Mettäläinen.


      • Mimmuli1
        karbidi kirjoitti:

        Toivottavasti katoit äsken kuningaskuluttajan. Siin testattiin suksivoiteita ja -teippejä!

        Täytyykin ottaa selvää tuleeko se uusintana, niin katson kyllä varmasti.
        Teipit oli kerran, mutta kiskasin (lue: kovalla työllä liuottelin niitä irti) ne pois, koska jos satoi uutta märkää lunta, niin lumet tarttui kovaksi köntiksi suksen pohjiin.


      • karbidi
        Mimmuli1 kirjoitti:

        Täytyykin ottaa selvää tuleeko se uusintana, niin katson kyllä varmasti.
        Teipit oli kerran, mutta kiskasin (lue: kovalla työllä liuottelin niitä irti) ne pois, koska jos satoi uutta märkää lunta, niin lumet tarttui kovaksi köntiksi suksen pohjiin.

        pälytä se uudestaa ja kans nauhottaa. Herrajumalasentään, eihä siin ollu, ku kolme jotain, miktkä oli spreitä ja jotain muuta ohnää ja kaks teippii. Silti en ennee muista, mikä oli kaikista paras!
        Immeisen muisti nyt teki kepposen; asiat meni työmuistiin ja heti rupesin häärään muuta, sensijaan ois pitänny sisäistää asia paremmin, jotta se ois menny pitkäkestoseen muistiin ja nyt oisin voinnu kertoo täs kaiken tarvittavan!


    • karbidi

      jotta Ryyppymies ja Dokaani, ni etteks ollu kovii keilaajii? Anyhow. Saatiin tyttäreltä hohtokeilaukseen vaparit, on voimassa puolvuotta.
      Oiskos kertoo mitään keinoo, kuin sen pallon saa pysyyn siin sileellä, jottei seoo kohta niis kouruis?
      Helpoltha toi telkus näyttää, mut pahaa aavistelen!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe