Lumikki kutsui ystäviänsä kotiin katsomaan hänen uutta taikapeiliä.
Ensin hän itse asettui peilin eteen ja kysyi:"Kuka on maailman kaunein?". "Sinä" vastasi peili.
Seuraavaksi peilin eteen astui Teräsmies: "Kuka on maailan vahvin?". "Sinä" vastasi peili.
Lopuksi astui Qasimodo (Notre Damin kellonsoittaja) peilin eteen: "Kuka on maailman rumin?". "Sinä" vastasi peili.
Koska kaikki vähän epäili peilin vastauksia, päätettiin että mennään VTT:lle tarkistamaan asiat:
Ensin meni Lumikki ja puolen tunnin kuluttua hän tuli ulos, silmät loistaen: "Peili oli oikeassa, minä olen maailman kaunein!"
Seuraavaksi oli Teräsmiehen vuoro, ja kahden tunnin testauksen jälkeen hän tuli ylpeänä ulos ja julisti: "Niin se on! Minä olen maailman vahvin!"
Lopuksi meni sisään Qasimodo. Viiden minutin kuluttua hän tuli ulos, täysin murtuneena, ja kysyi:
"Kuka helvetti on Hjallis Harkimo?"
Qasimodo
ccccc
1
1027
Vastaukset
- hassu
Loistava :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484