Guethouse Bernardinu

Jokke

Onko kukaan yöpynyt Vilnan vanhassa kaupungissa paikassa nimeltä bernardinu?
Kommentteja? Muitakin paikkoja saa suositella. Vaatimuksena meillä (pariskunta)on oma kylpyhuone, viihtyisä huone ja hyvä sijainti. Hinta max. 50 e/yö.

5

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnyt

      Naapurissa Litinterpissä olen ollut ja muistaakseni tuonnekkin kurkannut,siinähän ei ole kuin muutama huone,tunnelmallinen holvikatto ja siisti,sijainti paras mahdollinen.

      Varmasti en muista oliko omalla kylppärillä vai oliko se 2 huoneen yhteinen.

      Sisäpihoilla on suojaiset parkkipaikat,isommalle autolle vaan ahtaat.

      • Mikko_

        Meilläkin oli 2hh Litinterpissä. Ihmetys oli melkoinen, kun sillä reilusti alle 50€ saatiin tavallaan 2h kk kylppäri-kämppä ihan siitä toimiston vierestä eli keskeltä vanhaa kaupunkia. Eli yhden huoneen sijasta saatiin oma makuuhuone, "olohuone" ja keittokomero. Ja aamiainen tuli huoneeseen :) Kun seuraavan kerran Vilnaan tullaan, niin Litinterp on meidän majoituspaikkamme. Ja seuraavan kerran kun tullaan, nii tullaan autolla, että saadaan kaikki käsityöt sieltä mukaan :)


      • Zuzu
        Mikko_ kirjoitti:

        Meilläkin oli 2hh Litinterpissä. Ihmetys oli melkoinen, kun sillä reilusti alle 50€ saatiin tavallaan 2h kk kylppäri-kämppä ihan siitä toimiston vierestä eli keskeltä vanhaa kaupunkia. Eli yhden huoneen sijasta saatiin oma makuuhuone, "olohuone" ja keittokomero. Ja aamiainen tuli huoneeseen :) Kun seuraavan kerran Vilnaan tullaan, niin Litinterp on meidän majoituspaikkamme. Ja seuraavan kerran kun tullaan, nii tullaan autolla, että saadaan kaikki käsityöt sieltä mukaan :)

        Novotel-ketjun hotellit maksavat n. 100,-/huone ja majoittavat lapset alle 16v ilmaiseksi samaan huoneeseen. Vilnan hotelli oli uusi ja sijaitsi vanhan kaupungin kupeessa - kävelymatka nähtävyyksille ja kaupoille. www.novotel.com. Novotelit ovat kyllä hajuttomia ja mauttomia, mutta tietää mitä saa - hyvä sijainti, siisti iso huone ja kattava aamiainen. Useissa on myös sauna ja uima-allas - pitkän ajomatkan päälle koko perhe nauttii näistä. Automatkoilla Euroopassa olemme todenneet nämä hyväksi "hätävaraksi".


      • Käynnyt
        Zuzu kirjoitti:

        Novotel-ketjun hotellit maksavat n. 100,-/huone ja majoittavat lapset alle 16v ilmaiseksi samaan huoneeseen. Vilnan hotelli oli uusi ja sijaitsi vanhan kaupungin kupeessa - kävelymatka nähtävyyksille ja kaupoille. www.novotel.com. Novotelit ovat kyllä hajuttomia ja mauttomia, mutta tietää mitä saa - hyvä sijainti, siisti iso huone ja kattava aamiainen. Useissa on myös sauna ja uima-allas - pitkän ajomatkan päälle koko perhe nauttii näistä. Automatkoilla Euroopassa olemme todenneet nämä hyväksi "hätävaraksi".

        Ihan äkkiä ei niin isoa hätää tule että maksaisin 100€ hotellista Baltiassa.

        Ennemmin nukun vaikka autossa yhden yön.

        Kun kolmanneksella tuosta hinnasta löytyy mainioita majoituksia kun tietää vaan vähän minne mennä,vaikka noihin aiemmin mainittuihin,ovat vielä molemmat itse vanhassa kaupungissa eikä vain sen kupeessa.


      • Zuzu
        Käynnyt kirjoitti:

        Ihan äkkiä ei niin isoa hätää tule että maksaisin 100€ hotellista Baltiassa.

        Ennemmin nukun vaikka autossa yhden yön.

        Kun kolmanneksella tuosta hinnasta löytyy mainioita majoituksia kun tietää vaan vähän minne mennä,vaikka noihin aiemmin mainittuihin,ovat vielä molemmat itse vanhassa kaupungissa eikä vain sen kupeessa.

        Sori - olisi kannattanut mainita,että pohdin kysymystä perhenäkökulmasta.
        Eipä ole suurta heittoa kun kyseessä on 4-henkinen perhe (lapset 12 v ja 13 v)valitsee minkä vain aiemmin ehdotetuista: 100,-/huone tai 20-25,-/hlö. (heinäkuu).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe