kuka on runen paras suomalainen??????????????????
paras suomalainen?
16
2608
Vastaukset
- RuneOwner
tietääkseni semmonen ku Thehate.
- noobikoira1
thehate tai lord timppa
- sdfsd
thehate on paras..
ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
mun irl kamu on 123lvl.. - The Kenneth0
sdfsd kirjoitti:
thehate on paras..
ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
mun irl kamu on 123lvl..Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!
- dgsgserh
The Kenneth0 kirjoitti:
Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!
thehate on iha sitte suomest et sillee
tuskin kovin moni kanadalainen puhuu suomee - nahka_mage
dgsgserh kirjoitti:
thehate on iha sitte suomest et sillee
tuskin kovin moni kanadalainen puhuu suomeeno joo toi thehate on sitte suomalainen
ja zezima ei oo nainen sitä pelaa monta eri pelaajaa
että anteekisi en tiedä onko mode vai ei mutta sää et tiä mitään =) muuten hyvä yritys (pelle) oot vissii joku 12-13 vuotias pentu joka ei pelaa runee kun 30min päivässä ja seikkailee kirjottelemassa joka foorumille paskaa senkin (foorumi rotta) jos joku on munkaa samaa mielta laittakaa jotain lisäksi jos on lisättävää - mulq
sdfsd kirjoitti:
thehate on paras..
mun irl kamu on 123lvl..jaahs täällähän tää meiän kaikkitietävä rune tietäjä ensinäkin thehate on suomalinen löytyy kaveri listalta ja puhun sille sillon tällön ja viha on suomen paras pelaaja tällä hetkellä.
zezima on koko runescapen korkea total lvl oleva pelaaja muuta ei tuskin pkssa mikään kummosempi kaveri... että näin - lollipop 12v
nahka_mage kirjoitti:
no joo toi thehate on sitte suomalainen
ja zezima ei oo nainen sitä pelaa monta eri pelaajaa
että anteekisi en tiedä onko mode vai ei mutta sää et tiä mitään =) muuten hyvä yritys (pelle) oot vissii joku 12-13 vuotias pentu joka ei pelaa runee kun 30min päivässä ja seikkailee kirjottelemassa joka foorumille paskaa senkin (foorumi rotta) jos joku on munkaa samaa mielta laittakaa jotain lisäksi jos on lisättävääon seki parempi et on joku 12 vuotias pelle joka pelaa runea puol tuntii päiväs ite sit oot varmaa joku per**leen 35 vuotias käppänä jolla ei muita harrastuksia ookaa ku jonkuu netti pelin pelaaminen 24h vuorokaudessa että mua ärsyttää tollaset s**tanan k*sipä*t!!
- rolle888
sdfsd kirjoitti:
thehate on paras..
mun irl kamu on 123lvl..ostsikko
- Anonyymi
The Kenneth0 kirjoitti:
Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!
thehate on suomalainen.... ja jos oot puhunu ni tiedät hyvinkin et sen äidinkieli on suomi >.<
- ....
suomen paras runen pelaaja on JagePage tai Magic Dyyd
- -.-
pistetääs ny näytille nääki... sama lista löytyy runepolista
Yli cb120 suomalaiset
126
Angel Queen | 126,1
Thehate | 126,1
Jagepage | 126,1
3kpl
125
Magic Dyyd | 125,1
Kissa Ajuri | 125,1
2kpl
124
Pure Pulla | 124,1
Muumi75 | 124,1
Kako666 Ii | 124,1
Maga2 | 124,1
Lasme | 124,1
Dragondejavu | 124,1
6kpl
123
Proximaxi | 123,85
Tomiz | 123,85
Dimitrix | 123,525
Merita | 123,35
Milo88 | 123,35
Terasmies | 123,35
Jere 89 | 123,1
Lord Jukka | 123,1
Relaxguy | 123,1
Antijenkki | 123,1
Kammo Horror | 123,1
Equalizer T | 123,1
Petusalem | 123,1
Rlz | 123,1
14kpl
122
Groovesan | 122,725
Hohto | 122,6
Redmanticore | 122,6
Ommik | 122,375
Weak Algar | 122,35
Banzui | 122,35
Lord Rox Ton | 122,35
Armotonkovis | 122,1
Theoden666 | 122,1
Alonesmither | 122,1
10kpl
121
Jakkeri | 121,85
Tappaja567 | 121,85
Tantza | 121,775
Rosella746 | 121,625
Sir Elliott | 121,6
Slayer 69 | 121,6
Enf0rcer | 121,6
Tolkki | 121,6
Rainbowdolph | 121,6
Batukkamies | 121,35
Sabre Maw | 121,35
Takoja007 | 121,35
Duff89 | 121,125
Mawra | 121,05
Salad Mussuf | 121,05
15kpl
120
Status86 | 120,975
Osbor | 120,8
Lord Wape | 120,575
Verikoira1 | 120,4
X I I T Pure | 120,35
Chimaera Fin | 120,3
Somebodyy | 120,2
Darkl0yd | 120,175
8kpl
tietty lista on vanha mut evm- gddaFGHAD
missä se killerlordi on???n00b`?????
- -.-
gddaFGHAD kirjoitti:
missä se killerlordi on???n00b`?????
enkö sanonu et on vanha lista evm jos joitai puuttuu
Runescapea tuli joskus aika paljon hakattua ja tuohon aikaan vuonna 2006 taisikin olla niitä aikoja kun hankin itselleni bannin aivan tarkoituksella, runescape oli todella koukuttava peli vaikkakin olin pelkkä "f2p" pelaaja. Pelaajanimellä Tappaja567..
Tunsin monia näistä pelaajista muunmuassa Tantza:n, TheHaten ja Armottomankoviksen. Tosin en mitenkään oikeassa elämässä mutta pelissä lähinnä.
Yksi ehdottomasti paras kaveri koko pelissä lieni Grandwatcher ja Ayumi Chan jotka olivat minulle roolimalleja, ilman Grandwatcheria olisin varmaan lopettanut pitkä pitkä aika sitten mutta meistä tuli niin hyviä kavereita että pelattiin monta vuotta yhdessä ja oltiin aina samassa klaanissa.
Tosin silloin olin vielä nuori ja otin pelin aivan liian tosissani jonka seurauksena katsoin parhaaks hommata banni tavalla taikka toisella, tosin sain permabanninkin anteeksi n. 10v jälkeen ja olen siitä hyvin kiitollinen, mutta nykypäivän Runescape 3 ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja se on aivan liian futuristisen oloinen.
Olen kuitenkin iloinen että Old school serverit tuli takaisin ja olen niitä hieman jo pelannutkin, mutta nollasta aloittaminen häiritsee kaikista eniten. Nykyään ei vain enään aika riitä runescapelle, silloin tällöin saatan tulla vilkaisemaan onko vanhoja frendejä pelaamassa.Vielä ehkä lisäisin tähän että aika moni noista listatuista pelaajista on hyvin tuttuja vaikka siitä onkin jo monta vuotta, monet on tullut tutuiksi Wildernessin klaanitaisteluista. Oteltiin aika monia isojakin klaaneja vastaan pienemmillä ja vähän suuremmilla klaaneilla "Damage inc." ja "DS" klaaneja vastaan, harmittaa ette tuohon aikaan ollut mikään paras tietokone käytössä, olisin mieluusti nauhottanut niitä mittelöitä jotta voisi joskus taas muistella niitä aikoja.
Hauskaa oli, mutta sekin hauskuus on jo loppunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103