paras suomalainen?

tomppeli123

kuka on runen paras suomalainen??????????????????

16

2364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RuneOwner

      tietääkseni semmonen ku Thehate.

    • noobikoira1

      thehate tai lord timppa

      • sdfsd

        thehate on paras..
        ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
        mun irl kamu on 123lvl..


      • The Kenneth0
        sdfsd kirjoitti:

        thehate on paras..
        ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
        mun irl kamu on 123lvl..

        Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!


      • dgsgserh
        The Kenneth0 kirjoitti:

        Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!

        thehate on iha sitte suomest et sillee
        tuskin kovin moni kanadalainen puhuu suomee


      • nahka_mage
        dgsgserh kirjoitti:

        thehate on iha sitte suomest et sillee
        tuskin kovin moni kanadalainen puhuu suomee

        no joo toi thehate on sitte suomalainen
        ja zezima ei oo nainen sitä pelaa monta eri pelaajaa
        että anteekisi en tiedä onko mode vai ei mutta sää et tiä mitään =) muuten hyvä yritys (pelle) oot vissii joku 12-13 vuotias pentu joka ei pelaa runee kun 30min päivässä ja seikkailee kirjottelemassa joka foorumille paskaa senkin (foorumi rotta) jos joku on munkaa samaa mielta laittakaa jotain lisäksi jos on lisättävää


      • mulq
        sdfsd kirjoitti:

        thehate on paras..
        ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
        mun irl kamu on 123lvl..

        jaahs täällähän tää meiän kaikkitietävä rune tietäjä ensinäkin thehate on suomalinen löytyy kaveri listalta ja puhun sille sillon tällön ja viha on suomen paras pelaaja tällä hetkellä.
        zezima on koko runescapen korkea total lvl oleva pelaaja muuta ei tuskin pkssa mikään kummosempi kaveri... että näin


      • lollipop 12v
        nahka_mage kirjoitti:

        no joo toi thehate on sitte suomalainen
        ja zezima ei oo nainen sitä pelaa monta eri pelaajaa
        että anteekisi en tiedä onko mode vai ei mutta sää et tiä mitään =) muuten hyvä yritys (pelle) oot vissii joku 12-13 vuotias pentu joka ei pelaa runee kun 30min päivässä ja seikkailee kirjottelemassa joka foorumille paskaa senkin (foorumi rotta) jos joku on munkaa samaa mielta laittakaa jotain lisäksi jos on lisättävää

        on seki parempi et on joku 12 vuotias pelle joka pelaa runea puol tuntii päiväs ite sit oot varmaa joku per**leen 35 vuotias käppänä jolla ei muita harrastuksia ookaa ku jonkuu netti pelin pelaaminen 24h vuorokaudessa että mua ärsyttää tollaset s**tanan k*sipä*t!!


      • rolle888
        sdfsd kirjoitti:

        thehate on paras..
        ja teidoks vaa et lord timpap ei oo ees 115lvl viel nii ei se todellakaan voi olla paras.. tunnen monii ketkä on yli 120cb..
        mun irl kamu on 123lvl..

        ostsikko


      • Anonyymi
        The Kenneth0 kirjoitti:

        Thehate ei ole suomalainen!!!! paras suomalainen on kale stille!!!!!!!ja toisex paras oon ma!!!!okei toi oli witsi!!!!mut silti thehate on canadasta!!!!!oon puhunu sille!!!!!zezima on etela amerikast ja se ei oo mode ja se on nainen!!!!!!

        thehate on suomalainen.... ja jos oot puhunu ni tiedät hyvinkin et sen äidinkieli on suomi >.<


    • ....

      suomen paras runen pelaaja on JagePage tai Magic Dyyd

    • -.-

      pistetääs ny näytille nääki... sama lista löytyy runepolista

      Yli cb120 suomalaiset

      126

      Angel Queen | 126,1
      Thehate | 126,1
      Jagepage | 126,1

      3kpl

      125

      Magic Dyyd | 125,1
      Kissa Ajuri | 125,1

      2kpl

      124

      Pure Pulla | 124,1
      Muumi75 | 124,1
      Kako666 Ii | 124,1
      Maga2 | 124,1
      Lasme | 124,1
      Dragondejavu | 124,1

      6kpl

      123

      Proximaxi | 123,85
      Tomiz | 123,85
      Dimitrix | 123,525
      Merita | 123,35
      Milo88 | 123,35
      Terasmies | 123,35
      Jere 89 | 123,1
      Lord Jukka | 123,1
      Relaxguy | 123,1
      Antijenkki | 123,1
      Kammo Horror | 123,1
      Equalizer T | 123,1
      Petusalem | 123,1
      Rlz | 123,1

      14kpl

      122

      Groovesan | 122,725
      Hohto | 122,6
      Redmanticore | 122,6
      Ommik | 122,375
      Weak Algar | 122,35
      Banzui | 122,35
      Lord Rox Ton | 122,35
      Armotonkovis | 122,1
      Theoden666 | 122,1
      Alonesmither | 122,1

      10kpl

      121

      Jakkeri | 121,85
      Tappaja567 | 121,85
      Tantza | 121,775
      Rosella746 | 121,625
      Sir Elliott | 121,6
      Slayer 69 | 121,6
      Enf0rcer | 121,6
      Tolkki | 121,6
      Rainbowdolph | 121,6
      Batukkamies | 121,35
      Sabre Maw | 121,35
      Takoja007 | 121,35
      Duff89 | 121,125
      Mawra | 121,05
      Salad Mussuf | 121,05

      15kpl

      120

      Status86 | 120,975
      Osbor | 120,8
      Lord Wape | 120,575
      Verikoira1 | 120,4
      X I I T Pure | 120,35
      Chimaera Fin | 120,3
      Somebodyy | 120,2
      Darkl0yd | 120,175

      8kpl

      tietty lista on vanha mut evm

      • gddaFGHAD

        missä se killerlordi on???n00b`?????


      • -.-
        gddaFGHAD kirjoitti:

        missä se killerlordi on???n00b`?????

        enkö sanonu et on vanha lista evm jos joitai puuttuu


    • Runescapea tuli joskus aika paljon hakattua ja tuohon aikaan vuonna 2006 taisikin olla niitä aikoja kun hankin itselleni bannin aivan tarkoituksella, runescape oli todella koukuttava peli vaikkakin olin pelkkä "f2p" pelaaja. Pelaajanimellä Tappaja567..

      Tunsin monia näistä pelaajista muunmuassa Tantza:n, TheHaten ja Armottomankoviksen. Tosin en mitenkään oikeassa elämässä mutta pelissä lähinnä.

      Yksi ehdottomasti paras kaveri koko pelissä lieni Grandwatcher ja Ayumi Chan jotka olivat minulle roolimalleja, ilman Grandwatcheria olisin varmaan lopettanut pitkä pitkä aika sitten mutta meistä tuli niin hyviä kavereita että pelattiin monta vuotta yhdessä ja oltiin aina samassa klaanissa.

      Tosin silloin olin vielä nuori ja otin pelin aivan liian tosissani jonka seurauksena katsoin parhaaks hommata banni tavalla taikka toisella, tosin sain permabanninkin anteeksi n. 10v jälkeen ja olen siitä hyvin kiitollinen, mutta nykypäivän Runescape 3 ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja se on aivan liian futuristisen oloinen.

      Olen kuitenkin iloinen että Old school serverit tuli takaisin ja olen niitä hieman jo pelannutkin, mutta nollasta aloittaminen häiritsee kaikista eniten. Nykyään ei vain enään aika riitä runescapelle, silloin tällöin saatan tulla vilkaisemaan onko vanhoja frendejä pelaamassa.

      • Vielä ehkä lisäisin tähän että aika moni noista listatuista pelaajista on hyvin tuttuja vaikka siitä onkin jo monta vuotta, monet on tullut tutuiksi Wildernessin klaanitaisteluista. Oteltiin aika monia isojakin klaaneja vastaan pienemmillä ja vähän suuremmilla klaaneilla "Damage inc." ja "DS" klaaneja vastaan, harmittaa ette tuohon aikaan ollut mikään paras tietokone käytössä, olisin mieluusti nauhottanut niitä mittelöitä jotta voisi joskus taas muistella niitä aikoja.

        Hauskaa oli, mutta sekin hauskuus on jo loppunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe