FileShareFinland´n sivulla on kuvankäsittelyohj. www.xnview.com ja www.irfanview.com. sivulla lukee, että nämä ovat suomenkielisiä, mutta miten sen suomenkielisen saa esille, koska sivuthan eivät aukea suomenkielisenä. Kiitos jo etukäteen neuvoista.
kuvankäsittelyohjelmat
4
316
Vastaukset
- ...........
asentamalla kyseisen ohjelman ja valitsemalla joko asennus vaiheessa tai sit asetuksista suomenkielen...
- Digi
siis lataat englanninkielisen ja asennat sen ja valitset sitten työkalu valikosta asetukset ja valitset kielen.(tools-preferences-language)
- Gene
Siinä irfanview ohjelmassa on erillinen kielipaketti mikä pitää ladata samasta osoitteesta eikä se muistaakseni edes itse mene oikeaan paikkaan vaan se pitää siirtää oikeaan kansioon ennen kuin se toimii.
Oikea kansio mihin siirrät sen.
C:\Program Files\IrfanView\Languages - Gene
Minäkin latasin xnview ohjelman ja sivujen tekijälle on tapahtunut pikku moka,jos käyttää sitä
Server ykköstä niin ei siinä ole suomenkieltä mukana,mutta kun lataat sen Server kakkosesta niin suomikin on päässyt mukaan.
Niin ja valitsee itse kielen käyttöjärjestelmän kielen mukaan.
Jos suomi niin ei tavitse edes vaihtaa.
Setup (Multi-language) (3.3Mb) Server 1 Server 2 Server 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456