Menee hermot.. Kaksi konetta, kummassaki win xp, kytketty toisiinsa modeemin kautta (eli modeemissa hubi (vaimikäsenyton) kiinni ja siit lähtee piuha toiseen ja piuha toiseen koneeseen. L. verkkokortteihin.
No eipä mitää, netti toimii mainiosti mutta ei pysty jakaa tiedostoja. Eli koneella A ei näy konetta B eikä sen jaettuja tiedostoja. Ja sama toisinpäin, verkkoympäristössä näkyy vain se kone miltä sitä kattelee.
Ohjatun toiminnon menin läpi ja sit toi netti pelas. Järjestelmän asetuksissa oon sallinu jakamisen koneiden kesken.
Eikö niit tiedostoja saa siirrettyä edes verkkokorttien kautta (sitäki yritin), vai onks toi mun piuha vääränlainen siihen, kun myyjä sanoi että se on nimenom. modeemilta verkkokorttiin tarkotettu piuha.
Sydämelliset kiitokset vastauksista. Ja selvittää aivan tyhjentävästi että ymmärrän.
Lähi/kotiverkko. PRKL!
4
1037
Vastaukset
- vaan
Tätä kysytään vähintään kerran viikossa mutta jos laittaa ohjeet miten se toimii ihan varmasti myös XP Homella niin sefu poistaa ne välittömästi.
Ainoa mitä saa sanoa on että osta XP pro.
Niin että kalliiksi tulee mutta sellaista elämä on.- ssw
No mikä juttu se ny on? Eiks sitä sais ihmisii neuvoo.
- ISM
ssw kirjoitti:
No mikä juttu se ny on? Eiks sitä sais ihmisii neuvoo.
Oletko tarkistanut palomuurin asetukset. Kummankin koneen palomuuriin pitää antaa toisen koneen ip sallittuihin yhteyksiin!!
ISM kirjoitti:
Oletko tarkistanut palomuurin asetukset. Kummankin koneen palomuuriin pitää antaa toisen koneen ip sallittuihin yhteyksiin!!
Mistä ja miten tällainen tumpelo sellaisen palomuurin löytää koneeltaan? Ei meillä ainakaan naapurin muurari ole käynyt mitään tiiliseinää muuraamassa ;)
Kyllä meitä tumpeloita täällä riittää, koettakaa ymmärtää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa281894- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 30723
- 52719
- 49629