kasvoissa ihottumaa...

pelokas

yhtäkkiä alkoi tulla naamaan korvien lähistölle kutiavaa ihottumaa.. samalla suu pieleen oli tullu haava?? jos on kokemusta niin sanokaa ihmeessä miten tuon ihottuman saa pois...

4

1139

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hieman vaikea lähteä sanomaan minkäänlaisia
      parannusvinkkejä kun ei tiedä millaisesta ihottumasta on kyse eli onko se esim.atopiaa tai psoriasista vai jotain muuta esim.allerginen reaktio jostain ruuasta tai vastaavaa..lisäksi jokaisella tuo ihottuman paraneminen on yksilöllinen asia.Se mikä käy minulle ei välttämättä käy sinulle!
      Mars ihotautilääkärin puheille hän osaa sanoa sen mitä ihosi kanssa kannattaa tehdä!

• joooo

mulle on tullut vasempaan poskeen ihottuma , kävin lääkäris se anto sieni voidetta ja jotain muutaki niitä olen laittanut mutta ei auta...ihottuma on ollut jo 2 kk poskessani...inhottavaa...vinkkejä miten lähtis pois?tai edes vaalenisi??biothermin meikki voiteella peittelen sitä ahkerasti.

• maikki8
        joooo kirjoitti:

mulle on tullut vasempaan poskeen ihottuma , kävin lääkäris se anto sieni voidetta ja jotain muutaki niitä olen laittanut mutta ei auta...ihottuma on ollut jo 2 kk poskessani...inhottavaa...vinkkejä miten lähtis pois?tai edes vaalenisi??biothermin meikki voiteella peittelen sitä ahkerasti.

minullakin on poskessa ihottumaa (atooppinen ihottuma) eikä siihen oikeen muu auta kuin rasvaaminen. apteekista kunnon perusvoidetta, aamulla meikin alle ja illalla pesun jälkeen :)

• itseoppinut

Mulla iho kasvoissa aina talvella oireilee erilaisina kutiavina-punoittavina läiskinä.
      Apua on ollut, kun voitelen kasvoni vähintään illoin Aqualan L- perusvoiteella. Pyyhin liiat voiteet pois. Iho ainakin rauhoittuu ja liika kuivantunne - kiristys häviää.
      Sulla oireet saattavat viitata johonkin puutteeseen, esim. B ja E-vitamiinipillerit voisivat auttaa.
      Vältä kasvoja pestessäsi saippuaa ja huuhtele kasvot aina pesun jälkeen runsaalla haalealla vedellä. Mieluummin vaihka voidepesu tuolla edellä mainitsemallani voiteella. Jos oireet ei häviä niin ihotautilekurille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1246
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1044
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      605
    5. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      541
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      32
      541
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      509
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      486
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      475
    Aihe