Mistäpäin internettiä nykyään löytyy kaikkien vahojenkin autojen tekniset tiedot?
tekniset tiedot
6
10799
Vastaukset
- vähän
että miten vanha.kuitenkin www.autotalli.com.sieltä löytyy melko kattavasti...
- tiedot
eivät pidä paikkansa. Olen monta kertaa huomannut. Kai siinä nämä ostetuimman autot ovat kuta kuinkin oikein. Voihan sieltä katsoa mutta ei kannata luottaa!
- .fi
tiedot kirjoitti:
eivät pidä paikkansa. Olen monta kertaa huomannut. Kai siinä nämä ostetuimman autot ovat kuta kuinkin oikein. Voihan sieltä katsoa mutta ei kannata luottaa!
- Vanhoihin tykästynyt
.fi kirjoitti:
Eipä Antanut ainakaan mun kyselyille paljon tukea tuo autodb:n saitti.
- mustang hullu
Vanhoihin tykästynyt kirjoitti:
Eipä Antanut ainakaan mun kyselyille paljon tukea tuo autodb:n saitti.
ei oo missää mustangin 1969 mallia googlesta ja vaikka mistä on haettu ja ei mitään kertokaa joku hyvä osote jost löytää mustangii tekniset tiedot vm:1969
- Aika hyvä
mustang hullu kirjoitti:
ei oo missää mustangin 1969 mallia googlesta ja vaikka mistä on haettu ja ei mitään kertokaa joku hyvä osote jost löytää mustangii tekniset tiedot vm:1969
No ei mee ihan 60-luvulle asti, mutta muuten hyvä http://www.automerkit.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33111402Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko363486- 793057
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan972767- 892641
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam412455Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542371Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752274- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131455