Mistäpäin internettiä nykyään löytyy kaikkien vahojenkin autojen tekniset tiedot?
tekniset tiedot
6
10759
Vastaukset
- vähän
että miten vanha.kuitenkin www.autotalli.com.sieltä löytyy melko kattavasti...
- tiedot
eivät pidä paikkansa. Olen monta kertaa huomannut. Kai siinä nämä ostetuimman autot ovat kuta kuinkin oikein. Voihan sieltä katsoa mutta ei kannata luottaa!
- .fi
tiedot kirjoitti:
eivät pidä paikkansa. Olen monta kertaa huomannut. Kai siinä nämä ostetuimman autot ovat kuta kuinkin oikein. Voihan sieltä katsoa mutta ei kannata luottaa!
- Vanhoihin tykästynyt
.fi kirjoitti:
Eipä Antanut ainakaan mun kyselyille paljon tukea tuo autodb:n saitti.
- mustang hullu
Vanhoihin tykästynyt kirjoitti:
Eipä Antanut ainakaan mun kyselyille paljon tukea tuo autodb:n saitti.
ei oo missää mustangin 1969 mallia googlesta ja vaikka mistä on haettu ja ei mitään kertokaa joku hyvä osote jost löytää mustangii tekniset tiedot vm:1969
- Aika hyvä
mustang hullu kirjoitti:
ei oo missää mustangin 1969 mallia googlesta ja vaikka mistä on haettu ja ei mitään kertokaa joku hyvä osote jost löytää mustangii tekniset tiedot vm:1969
No ei mee ihan 60-luvulle asti, mutta muuten hyvä http://www.automerkit.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039