Pixmanian

luotettavuus

on aivan omaa luokkaansa! Tilasin 10.11.05 sieltä tavaraa ja vielä tähän päivään mennessä en ole niitä saanut. Varastosaldo osoitti että haluamiani tuotteita on varastossa. Maksettuani laskun tuli ilmoitus sähköpostiini että tuotteita ei olekaan ja ne toimitetaan myöhemmin. Näin on ilmoitettu noin viikon välein toistuvasti. Kuitenkin aivan samoja tuotteita on monilla muilla myyjillä jatkuvasti saatavissa. Olen perunut tilauksen jo kaksi kertaa, mutta pixmania vain ilmoittaa että toimitetaan myöhemmin ja pahoittelemme viivytystä. Rahoja ei ole kuulunut. Olen ostanut jo ajat sitten samat tarvikkeet muualta nettikaupasta, en nyt mainosta mistä mutta toimitus tapahtui välittömästi ja hintakaan ei ollut sen kovempi. Olen käynyt pxmanian kanssa sähköpostikirjeenvaihtoa noin kuukauden ajan ja vaikuttaa siltä heidän tekstistän päätellen että siellä päässä on joku peruskoulun ala-asteen oppilas, teksti on niin lapsellista. Itsestäänselvyyksiä selitetään juurtajaksaen luullen että minä en ymmärrä enkä tiedä mitään. Itkevät sitä että kun monta tilausta tulee samasta tavarasta samaan aikaan niin siinä helposti lipsahtaa asiat vähän pieleen. Onkohan nyt kyseessä ammattitaidottomuus. Se minua ihmetyttää kaikkein eniten että miksi tilauksen peruutusta ei oteta humioon vaan yritetään toimittaa tavara pakolla. Nyt aion ottaa yhteyden kuluttajavirastoon, sillä eu-direktiivit ja lait määräävät tästä asiasta eu-aluella aivan samalla tavalla onko kauppa Suomessa vai jossain muussa eu-maassa. Yksi sähköposti vielä menee pixmanialle ja senjälkeen saa kuluttajavirasto postia.

3

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljolla ostanut

Kyllä sieltä voi tavarat saada, jos hyvin käy.
      En tietenkään mitenkään kyseenalaista sinulle tapahtunutta asiaa. En myöskään suosita ketään vähänkään heikkohermoista ostamaan ulkomailla sijaitsevasta kaupasta.

Itse ostin Pixmaniasta ja tavarat 1500 €:lla oli kotona DHL:n toimittamana 72 tunnin jälkeen tilauksen teosta.
      Maksoin Nordean solo-maksuna suoraan eli en siis pankkisiirtona tai luottokorttipuolella.

Kyllä vähän jännitti näiden keskustelujen perusteella mitä täällä on ollut. Kuitenkin mun tapauksessa onnellinen loppu. Takuuasioita en tiedä, miten menee, jos jotakin sattuu...

Toivottavasti saat omat rahasi takaisin.
      t. kolmekymppinen tavis-isä

• pikavinkki

kyllä takuu koskee kaikkija tuotteita jotka on ostettu EU-maista .

• RokkaFIN
        pikavinkki kirjoitti:

kyllä takuu koskee kaikkija tuotteita jotka on ostettu EU-maista .

nii ei missää nimes pixmania, on olemassa paljon halvempia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      143
      7815
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      100
      7300
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7192
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      21
      6748
    5. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      73
      6361
    6. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      23
      6024
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      5742
    8. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      2
      5706
    9. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      47
      5478
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      83
      5368
    Aihe