Olen kyllä ollut jo yhteydessä Tohopille palauttee merkeissä ja voin sanoa, että pahoittelut sain!!
Salmisen Rexi joka myös kovahko Elvis fani meni ja täräytti alkupiikissään, jotain, että Jani "KUKA" Wickholm olisi Hänen majasteettinsa Popluojan näköinen tahi vastaava (Itse en onneksi ko. ohjelmaa katsonut)!
Onhan näitä loukkaavia kommentteja ennenkin kuultu, mutta meneehän se aika överiksi, kun on sentään valtakunnanverkko kyseessä ja koko kansan Yleisradioyhtiö!
Elvistä loukattiin eilen TV2:sella!
13
960
Vastaukset
- buzz
Niin siis Jani "pallinaama" Wickholmiko Elviksen näköinen? Niinkö siellä sanottiin?
Niin no, usein käynti optikolla auttaa.- A.t.
Kiitän asiallisesta viestistäsi!
- fabio123
A.t. kirjoitti:
Kiitän asiallisesta viestistäsi!
Sinun mielestä on asallista haukkua toisen ulkonäköä sillä perusteella että sitä verrattiin johonkin lima elvariin? At n mielestä asiallista on jos on hänen kanssaan samaa mieltä.
- A.t.
fabio123 kirjoitti:
Sinun mielestä on asallista haukkua toisen ulkonäköä sillä perusteella että sitä verrattiin johonkin lima elvariin? At n mielestä asiallista on jos on hänen kanssaan samaa mieltä.
Vastaan heti sinulle, kun opettelet Suomen kielen, - kirjoistusasun ja relevantin keskustelun sujuvuuden!
En ala tappelemaan lapsien kanssa! - ..............
A.t. kirjoitti:
Vastaan heti sinulle, kun opettelet Suomen kielen, - kirjoistusasun ja relevantin keskustelun sujuvuuden!
En ala tappelemaan lapsien kanssa!niin sinulla olisi vertaisiasi vastustajia. Tai ehkä pelkäät, että häviät.
- Raffu
Enpä tiedä, mistä TV2:n ohjelmasta puhut, koska en ole eilen (to 12.01.) katsonut muuta kuin Timo Koivusalon vetämän kilpailun.
Siinä kysyttiin Ressu Redfordilta (jakoi osuuden Tommi Läntisen kanssa), että kuka oli nuoren mies-kilpailijan (nimeä en varmax muista, olikohan Petri Munck ?9 musiikillinen innoittaja ?
- Vaihtoehtoina : Elvis Presley, Paul McCartney ja kaksi muuta, joita en enää muista.
- Vastaus oli mielestäni McCartney, joten EI siinä ohjelmassa ainakaan mitenkään Elvistä loukattu ! En katsonut kokonaan, mutta silti ...- a.t.
siitähän se loukkaus ilmenee!
- Raffu
a.t. kirjoitti:
siitähän se loukkaus ilmenee!
Kyllä minä luin alkuperäisen tekstisi !
Totesin vain lisäksi, mitä itse näin TV2:lla samana iltana Elvikseen viitaten ... oliko se sitten Sinusta paha asia mainita eri ohjelmasta tässä yhteydessä ? Koska käsket minun uudelleen lukea alunperin kirjoittamasi viestin !
- katsoja
Janin kohdalla häntä verrattiin Elvikseen. Ei sanottu että on elvis, elviksen näköinen tai parempi kuin elvis.
Tarkka sanamuoto taisi olla noussut suomipopin elvikseksi.- Raffu
Lainaus :
"Tarkka sanamuoto taisi olla noussut suomipopin elvikseksi."
No niin, jos kerran em. muotoa on käytetty, niin eihän silloin ole kyse mistään loukkauksesta ! Tuossahan vain todetaan, että Jani on noussut suomipopin huipulle, ei muuta. - A.t.
Raffu kirjoitti:
Lainaus :
"Tarkka sanamuoto taisi olla noussut suomipopin elvikseksi."
No niin, jos kerran em. muotoa on käytetty, niin eihän silloin ole kyse mistään loukkauksesta ! Tuossahan vain todetaan, että Jani on noussut suomipopin huipulle, ei muuta.Ei suomipopissa voi koskaan kukaan eikä kaikki edes yhdessä nousta lähellekään Elviksen ssaavutuksia!
Elvis on myynyt äänitteitä enemmän kuin kaikki Suomalaiset muusikot koskaan edes yhdessä! - Raffu
A.t. kirjoitti:
Ei suomipopissa voi koskaan kukaan eikä kaikki edes yhdessä nousta lähellekään Elviksen ssaavutuksia!
Elvis on myynyt äänitteitä enemmän kuin kaikki Suomalaiset muusikot koskaan edes yhdessä!Kysehän onkin nyt siitä, että Suomen mittakaavassa tarkoitettiin Janin nousseen huipulle !
EI tietenkään Suomen ja USA:n musiikkimaailmaa voikaan verrata keskenään, enkä sitä tarkoittanutkaan !
- Raffu
JOS et kerran itse ohjelmaa edes katsonut, niin miten sitten voit soittaa ohjelmapäivystykseen ja
sanoa Elvistä loukatun !?
Käsityksesi siis ilm. perustuu joltakin muulta henkilöltä kuulemaasi, mitä ohjelmassa sanottiin ...
- Luotatko siis täysin siihen, mitä joku muu Sinulle kertoo ???
- Ainahan täytyy ottaa sekin huomioon ns. kuulopuheissa, että joku valehtelee, liioittelee yms. !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096