Rianna vai Rihanna

Seela

Kumpi olisi kivempi tytölle?

17

1660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gil

Itseäni miellyttää tuo H-kirjain -kuulostaa kivemmalta niin. Käytännössä ehkä ensimmäinen helpompi.

• justiina

Jossain olen törmännyt Rianna nimeen, on ihan hyvä nimi.

• Gil
        justiina kirjoitti:

Jossain olen törmännyt Rianna nimeen, on ihan hyvä nimi.

nimen kuullut olen. ;)

-Se on silti ei-suomalaisen (=vieraan) kuuloinen.

• mutta mutta

jos suomalaisia olette molemmat niin ei kumpikaan.aika karseita ehdotuksia.

• gemini-04

kaunis minusta toi Rianna.. ja ehkä käytössä helpompi..

• born-in-the-usa

Niin pintakiiltavan amerikkalainen nimi, etta kuulostaisi tosi hassulta taysin suomalaisten vanhempien lapsella.

• londoner

Esim. "Mika merkitys tai historia tuolla "nimella" on? Jos ei nimi ole mistaan kotoisin tarkoittaako se ettei tyttorukkakaan ole mistaan kotoisin...

Vakavasti, Rhianna on oikea nimi, joskin hyvin sokerinen amerikkalainen (toivottavasti teilla on yhta "myyva" sukunimi!) . Rihanna on vakisin vaannetty kummajainen."

• Naakka-Akka

olla jotain kelttiläistä alkuperää tuo nimi, vaikka voihan se olla amerikassa siltinkin yleinen.

Samaa mieltä kuin muutkin, ei oikein sovi jos on muuten täysin suomalainen. Vaikka ei kai varsinaisesti hirveäkään ole.

Kelttiläisten nimien ääntäminen on muuten usein aivan erilaista kuin luulisi (monet ääntävät ne englannin ääntämyksen mukaisesti), esim. Siobhan äännetään Shevon ja Niamh Niiv. Tämä näin itse asiaan kuulumattomana huomautuksena.

• kumpikaan...

Ei ole mun suosikkeja, mutta jos noista pitäisi valita, niin sitten Rianna ja sekin vaikka toiseksi nimeksi. Rihanna on jotenkin vaikea lausua...

• minä

ja sukunimeks pon de replay

• kysyn vaan

ihan vaan mielenkiinnosta kysyn oletko teini kun lapselle yrität "muodikasta" nimeä?

• Liisa-Maria

Mitä olette ajatelleet panna toiseksi nimeksi?

• rihanna,

taipuu niin nätisti suomalaiseen suuhun.

• heh heh

tuosta nimestä tulee mieleen virtahepo. RHINO.

Eikä rhino ole englanniksi virtahepo? vai oliko se sarvikuono?

• aada

Rianna on aivan kelpo nimi suomalaiselle!!! Rihanna EI OLE.

Rianna on kaunis ja helposti lausuttavakin, joten miksikäs ei sopisi samoin kuin joku Linnea,Susanna,Adele tai Fiona!

Mitä toista nimeä olette ajatelleet?

• mietass

Näistä Rianna, ei Rihannaa.

• Anonyymi

Rianna! Rianna on mun mielestä vähän harvinaisempi ja tuo kivaa piristystä heti ku edes nimen kuulee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      407
      3024
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1999
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1572
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1012
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe