Kumpi olisi kivempi tytölle?
Vastaukset 17
- Gil
Itseäni miellyttää tuo H-kirjain -kuulostaa kivemmalta niin. Käytännössä ehkä ensimmäinen helpompi.
- justiina
Jossain olen törmännyt Rianna nimeen, on ihan hyvä nimi.
- Gil
justiina kirjoitti:
Jossain olen törmännyt Rianna nimeen, on ihan hyvä nimi.
nimen kuullut olen. ;)
-Se on silti ei-suomalaisen (=vieraan) kuuloinen.
- mutta mutta
jos suomalaisia olette molemmat niin ei kumpikaan.aika karseita ehdotuksia.
- gemini-04
kaunis minusta toi Rianna.. ja ehkä käytössä helpompi..
- born-in-the-usa
Niin pintakiiltavan amerikkalainen nimi, etta kuulostaisi tosi hassulta taysin suomalaisten vanhempien lapsella.
- londoner
Esim. "Mika merkitys tai historia tuolla "nimella" on? Jos ei nimi ole mistaan kotoisin tarkoittaako se ettei tyttorukkakaan ole mistaan kotoisin...
Vakavasti, Rhianna on oikea nimi, joskin hyvin sokerinen amerikkalainen (toivottavasti teilla on yhta "myyva" sukunimi!) . Rihanna on vakisin vaannetty kummajainen."- Naakka-Akka
olla jotain kelttiläistä alkuperää tuo nimi, vaikka voihan se olla amerikassa siltinkin yleinen.
Samaa mieltä kuin muutkin, ei oikein sovi jos on muuten täysin suomalainen. Vaikka ei kai varsinaisesti hirveäkään ole.
Kelttiläisten nimien ääntäminen on muuten usein aivan erilaista kuin luulisi (monet ääntävät ne englannin ääntämyksen mukaisesti), esim. Siobhan äännetään Shevon ja Niamh Niiv. Tämä näin itse asiaan kuulumattomana huomautuksena.
- kumpikaan...
Ei ole mun suosikkeja, mutta jos noista pitäisi valita, niin sitten Rianna ja sekin vaikka toiseksi nimeksi. Rihanna on jotenkin vaikea lausua...
- minä
ja sukunimeks pon de replay
- kysyn vaan
ihan vaan mielenkiinnosta kysyn oletko teini kun lapselle yrität "muodikasta" nimeä?
- Liisa-Maria
Mitä olette ajatelleet panna toiseksi nimeksi?
- rihanna,
taipuu niin nätisti suomalaiseen suuhun.
- heh heh
tuosta nimestä tulee mieleen virtahepo. RHINO.
Eikä rhino ole englanniksi virtahepo? vai oliko se sarvikuono? - aada
Rianna on aivan kelpo nimi suomalaiselle!!! Rihanna EI OLE.
Rianna on kaunis ja helposti lausuttavakin, joten miksikäs ei sopisi samoin kuin joku Linnea,Susanna,Adele tai Fiona!
Mitä toista nimeä olette ajatelleet? - mietass
Näistä Rianna, ei Rihannaa.
- Anonyymi
Rianna! Rianna on mun mielestä vähän harvinaisempi ja tuo kivaa piristystä heti ku edes nimen kuulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671421Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921057- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28891Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172669- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497