Ammattivalittajia

anna mun kaikki kestää

Näyttää olevan oikein ammattivalittajia liikkeellä täällä.

Sen vielä ymmärrän, jos matka on mennyt pieleen (väärä hotelli tms.) ja silloin valitetaan, mutta että matkustetaan kehitysmaahan ja valitetaan sen jälkeen matkakohteen olleen kehitysmaa, köyhä, likainen jne.
Menee yli ymmärryksen.

Varaatteko te risteilynkin ja matkan jälkeen valitatte kun jouduitte laivaan?

6

1791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

osuit asian ytimeen!!! juuri näin. emme ole varmaan ainoita jotka ihmettelee samaa asiaa!!

• hilkka

Juu, jos haluaa viettää lomansa steriilissä ympäristössä ilman eksoottisia piirteitä, niin ei ehkä kannata lähteä kehitysmaahan!

Tosiaan, väärät hotellit yms. on sitten aivan eri asia.

• noora-dominicana

juuri. eiko ihmiset ota selvaa millaiseen maahan ovat menossa? tama tosiaankin on kehitysmaa ongelmineen. ja turistialueet ovat viela tosi hienot verrattuna tahan "oikeeseen maailmaan" hotellien ulkopuolella. tosiasia on etta kaikki ei sovi kaikille, suomeen on hyva jaada jos ei halua maailmaa nahda.

• tyhmä-noora
        noora-dominicana kirjoitti:

juuri. eiko ihmiset ota selvaa millaiseen maahan ovat menossa? tama tosiaankin on kehitysmaa ongelmineen. ja turistialueet ovat viela tosi hienot verrattuna tahan "oikeeseen maailmaan" hotellien ulkopuolella. tosiasia on etta kaikki ei sovi kaikille, suomeen on hyva jaada jos ei halua maailmaa nahda.

Ne ne vasta fiksuja ihmisiä onkin jotka jaksaa roikkua täällä palstoilla valittamassa sitä kun toiset on niin tyhmiä että valittaa....

• noora
        tyhmä-noora kirjoitti:

Ne ne vasta fiksuja ihmisiä onkin jotka jaksaa roikkua täällä palstoilla valittamassa sitä kun toiset on niin tyhmiä että valittaa....

naa palstat vaa sattuu olemaan niin hauskoja etta pakko kayda lukemassa :D jei. dominikaaninen tasavalta hiljenee... :)))

• Anna mun kaikki kestää
        tyhmä-noora kirjoitti:

...minä käyn täällä lomavinkkejä hakemassa - kiitos niistä - mutta kun palstan täyttää turhanaikainen valitus, niin onhan siitä pakko huomauttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3175
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1606
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe