Sotapojille vanhempaa

Reetta-täti

Olin mennyt naimisiin mieheni kansa reilu parikymppisenä ja nyt reilu viisikymppisinä liittomme oli vaan kuivunut täysin kasaan. Suhteestamme oli häipynyt aikoja sitten kaikki se intohimo mitä nuorempina olimme kokeneet. Ei vaan tuntunut nuo sänkytouhut enää kiinnostavan ukkoa pätkääkään. Tilanne oli ollut tämä jo niin kauan, että kun lopulta päädyimme yhteisestä päätöksestä avioeroon, ei se liikuttanut oikeastaan kumpaakaan kovin paljon.
Mieheni oli koko ikänsä ollut ammattisotilas ja olimmekin jo vuosikaudet asuneet hyvin pienellä paikkakunnalla varuskunta-alueella olevassa asunnossa. Minäkin olin mieheni perässä eksynyt töihin varuskuntaan. Nykyinen tilanteeni tuntui kyllä aika ahdistavalta. Olin muuttanut varuskunnan sisällä mieheni luota pienempään asuntoon ja koko varuskunnan ja pienen kylän elämä ahdisti. Suunnittelin jo töiden hakemista jostain isommasta kaupungista. Viikonloppuisin pakenin usein siskoni luokse Tampereelle.
Eräänä viikonloppuna jouduinkin sitten melkoiseen seikkailuun. Sellaista kyllä kai juuri kaipasinkin ja halusin. Olinhan suoraan sanottuna elänyt puutteessa jo pitkään ja pidin itseäni sentään vielä aika nuorekkaana rouvana! Ajokorttia minulla ei ollut ikinä ollutkaan joten yleensä kuljin Tampereelle samalla bussilla viikonloppuvapaille pääsevien sotapoikien kanssa. Linja-auton aikataulukin sopi minulle hyvin. Eipä siellä bussissa yleensä muita ollutkaan minun ja varusmiesten lisäksi. Ja ainahan sitä tuli vähän poikia kiusoiteltua kun en yleensä tuppisuunakaan tykkää olla.
Oli taas perjantai-ilta ja bussi lähti varuskunnasta kohti Tamperetta. Tiedossa olikin siitä erikoinen viikonloppu, että viettäisin sen yksin Tampereella. Siskoni oli matkoilla ja minulla oli avain hänen asuntoonsa. Bussin nytkähtäessä liikkeelle aloin pohtia että mitähän sitä oikein vielä illalla keksisi. Voisihan sitä vaikka käydä baarissa oluella ja katsella Tampereen miehiä. Pojilla oli taas tietenkin riehakas tunnelma bussissa kun lomille kerta olivat päässeet.
Istuin bussissa lähellä viiden pojan seuruetta. Olin tainnut joskus ennenkin heidän kanssaan jutella. Mukavia nuoria miehiä tuntuivat olevan. En tiedä, mutta olin aina ollut jotenkin heikkona itseäni nuorempiin miehiin. Tosin eipä minulla liiemmälti kokemusta heidän kanssa pelehtimisestä ollut. Jokseenkin kiltisti olin uskollinen ollut koko avioliittoni ajan. Nyt päähäni hiipi ajatus, että nyt eronneenahan sitä voisi kokeilla vaikka mitä. Tuo ajatus sai vatsaani pieniä perhosia. Vilkaisin viiden pojan ryhmää ja katseemme kohtasivat yhden pojan kanssa. Taisin melkein punastua kun mietin mitä olin juuri ajatellut. Poika hymyili minulle. Käänsin katseeni vaistomaisesti ja hämilläni poispäin, mutta en malttanut olla hetken päästä vilkaisemasta uudestaan. Katseemme kohtasivat uudelleen, hän avasi suunsa ja kysyi olinko menossa Tampereelle asti. Vastasin myöntävästi. Loppumatkasta juttelimme hänen ja neljän muun kaveruksen kanssa kaikenlaista yhdentekevää. Leikkiäkin siinä laskettiin asiasta jos toisesta.
Vähän ennen Tampereen linja-autoasemaa heitin huviksi ilmoille kysymyksen, että mitähän sitä tällainen vanhempi rouva oikein tekisi vielä näin illalla täällä Tampereella. Että pitäisikö sitä vaikka lähteä Tampereen ukkoja baariin katsastamaan. Pojat kertoivat olevansa menossa saunomaan porukalla yhden asunnolle. Yksi siitä innostuneena heitti minulle, että lähde meidän mukaan. Kertoi että tarkoituksena oli hakea lähikaupasta muutama mäyräkoira ja mennä kaverin asunnolle saunomaan. Naurahdin hieman idealle, olivathan pojat minua noin 30 vuotta nuorempia! Mutta koko poikaporukan innostuessa ja pyydellessä minua mukaan edes yhdelle oluelle, myönnyin lopulta. Ajattelin, että mitäpä hävittävääkään minulla oli. Mukavia nuoriamiehiähän nämä tuntuivat olevan.
Linja-autoasemalta kävelimme illan pimeydessä lähikaupan kautta Timoksi esittäytyneen miehen asunnolle. Perillä pojat esittivät heti oikein herrasmiehiä eteisessä ja jokainen olisi halunnut auttaa minua takin riisumisessa. Nautin tilanteesta, koskakohan oma ex-mieheni oli jotain vastaavaa edes ajatellut. Riisuin kengät ja kävelin mukavan kokoisen kaksion olohuoneeseen. Asunto näytti juuri sille kun nyt voisi olettaakin noin parikymppisen poikamiehen asunnon näyttävän. Huomasin kyllä heti, että ei täällä liiemmälti naisen kädenjälki näkynyt. Istuin sohvalle ja pian pojat jo tarjosivat minulle oluen. Hörppäsin pullonsuusta ja näin Timon jo menevän laittamaan saunaa päälle.
Nopeasti oli jokaisella olutpullo avattuna kädessä ja tunnelma alkoi jotenkin entisestään vapautua. Täytyy sanoa että pojat näyttivät komeilta armeijan vihreissä lomavaatteissa. Annoin katseeni kiertää noissa viidessä nuoressa uroksessa. Pojat kyselivät jotain töistäni ja kerroinkin, että muuten sujuu ihan ok, mutta hartiat tahtovat hieman välillä kipeytyä. Mikko oli heti valmis hieromaan niitä. Hymyilin hänelle ja totesin, että toki hieronta kelpaa jos haluat. Kaverit sanoivat, että se on tämä meidän Mikko oikein ammattilainen. Oli kuulemma opiskellut jotain urheiluhierontaa.
Mikon kädet tuntuivatkin todella hyviltä hieman aroilla olkapäilläni. Laskin oluen pöydälle, ummistin silmäni ja nautin hieronnasta. Pojilla tuntui kuluvan olutta aika tahtiin, päätellen jatkuvasti auki sihahtavista korkeista.
Tunnelma vapautui entisestään ja joku toinenkin halusi hieroa olkapäitäni. Aloin itsekin vapautua, liekö sitten ollut oluellakin osuutensa ja nautin saamastani palvelusta. Tämä hieroja olikin hieman rohkeampi. Pikkuhiljaa hän ujutti käsiänsä aina vähän pitemmälle myös kaulalleni ja lähestyi jo rintojani. Hymyilin ja annoin hänen jatkaa samalla kun hörppäsin hieman lisää olutta. Joku toinen pojista ehdotti, että annettaisiinkohan me vähän enemmänkin hierontaa Reetta-tädille. Raotin silmiäni ja näin kaikki viisi nuortamiestä ympärilläni. Olin hieman hämilläni tilanteesta, mutta totesin että voisihan minulle kunnon hieronta kelvatakin. Olin myös näkevinäni että pojilla alkoi hieman housujen etumus pullottaa. Taisivat sen huomatakin mihin katseeni oli kiinnittynyt.
Äsken olkapäitäni hieronut kaveri rohkaistui ja työnsin kätensä paitani sisälle. Se tuntui hyvältä. Hänen lämpimät kätensä koskettivat melko isoja rintojani. Ynähdin vaimeasti, tuntui niin hyvältä. Sanoin, että haluaisivatkos pojat nähdä tädin tissit. Osa heistä punastui ja jokseenkin kaikki nyökyttelivät. Sitten jonkun pitäisi varmaan riisua minulta paita, sanoin ja hymyilin kaikille. Saman tien yksi kavereista oli jo napittamassa paitaani auki. Mielessäni ajattelin että mikäköhän minuun nyt on oikein mennyt, mutta toisaalta juuri jotain tällaista olin kaivannut.
Pian olin ilman paitaani ja vain rintsikat peittivät rintojani. Ojensin käteni kohti lähimpänä seisovan pojan housujen etumusta. Hyväilin sitä hellästi ja totesin, että olisikohan täällä tädille jotain. Nyt olivat jo kaikki pojat aika estoitta kimpussani. Tuntui ihanan kiihottavalta olla viiden nuorenmiehen huomion keskipisteenä. En ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nopeasti menetin loputkin vaatteeni, enkä itsekään pitänyt näppejäni erossa poikien housuista. Työnsin käteni yhden kaverin boksereihin ja löysin sieltä kovan kullin. Tartuin siihen määrätietoisesti ja aloin runkata sitä.
Minut kaadettiin hellästi selälleni lattialle ja tunsin jonkun kostean kielen jalkovälissäni. Minulla oli kummassakin kädessä kovana seisova kulli ja runkkailin niitä. Joku hieroi ja leipoi oikein kunnolla rintojani. Aloin olla ihan kiimassa ja ainakin olin ihan märkä. Tuntui että alapääni vain valui! Ja jonkun kieli teki siellä niin hyvää. Joku piti ihanan tiukasti kiinni reisistäni ja kieli pyöri klitorikseni ympärillä. En ollut saanut näin hyvää suuseksiä varmaan ikinä.
Lopulta sain sanottua, että saisinko ratsastaa jonkun ihanalla ja kovalla kullilla. Olin aina pitänyt ratsastamisesta, mutta ex-mieheni ei ollut siitä erityisemmin välittänyt. Halusin nyt hyödyntää tilaisuuden heti. Mikko kävi selin makuulleen lattialle. Tartuin kädelläni hänen ihanan paksuun ja pitkään kulliinsa, runkkasin sitä vielä muutaman vedon ja istuin hajareisin hänen päälleen kasvot Mikon kasvoihin päin. Ohjasin tuo ihanan elimen vittuuni. Olin ihan märkä ja kulli luiskahti melkein pohjaan asti heti. Ynähdin nautinnosta. Otin käsilläni tukea Mikon hyvin treenatusta nuorenmiehen rintakehästä ja aloin hitaasti ratsastaa. Ai että teki hyvää. Pilluni litisi kun tuo jäykkä elin painui yhä syvemmälle sisääni. Nojasin enemmän eteenpäin ja annoin hymyillen Mikolle kevyen suukon ja katselin hänen hehkuviin silmiin. Kiihdytin samalla vauhtiani.
Tunsin kuinka joku hyväili samalla paljasta selkääni. Yksi pojista tuli seisomaan eteeni ja otin hänen terhakkaana seisovan kalunsa suuhuni. Aloin lutkuttaa sitä suussani oikein kunnolla. Kieleni pyöri hullun lailla ihanan terskan ympärillä. Ai että nautin!
Samalla tunsin kuinka jonkun sormi pyöri peräaukkoni ympärillä ja levitti siihen jotain liukasta rasvaa. Keikuin hulluna hajareisin Mikon kullin nokassa ja tunsin kuinka joku työnsi sormensa pyllyyni. Tämä oli minulle uutta, en ollut koskaan kokeillut mitään anaaliseksiä. Yritin aluksi ynähtää jotain vastaan siinä kuitenkaan kunnolla onnistumatta, koska suussani pyöri tuo yksi ihana kulli. Mikon kanssa teimme aaltomaisia liikkeitä ja tunsin kuinka sormi vetäytyi anuksestani. Ehdin jo hieman huokaista helpotuksesta kunnes tunsin kuinka joku asettui polvilleen taakseni, otti tiukasti kiinni pakaroistani ja ohjasi kovan kullinsa koti anustani. Yritin taas ynähtää jotain vastaan, mutta samalla tunsin kuinka terska jo upposi peräreikääni. Parkaisin hieman, koska se teki hieman kipeää. Mikko piti tiukasti kiinni lantiostani ja työnteli alhaalta kulliaan syvälle vittuuni. Joku toinen piti kiinni pakaroistani ja työnsi kulliaan anukseeni. Ynähtelin suu täynnä kolmatta kullia. Vähitellen anuksessani oleva kulli alkoi liukua paremmin ja aloin nauttia tästä hurjasta menosta, olin ihan kiimassa. Keikuin kahden nuoren miehen välissä näiden paniessa minua oikein kunnolla ja lutkutin hullun lailla suussani olevaa ihanaa patukkaa. Olin ihan kiimassa! Rintani pomppivat ja joku kurotteli sivulta niitäkin hieromaan.
Pian minulta tuli ensimmäisen kerran, ja tulikin oikein kunnolla. Orgasmin pyörteissä heittelin päätäni, ynisin ja ulvahtelin niin että suussanikin ollut kulli lipsahti välillä ulos. Hamusin sen kädelläni heti takaisin ja aloitin entistä tiukemman imutuksen. Pian suussani oleva kulli alkoikin nytkähdellä ja spermaa roiskahti suuhuni, poskilleni ja taisivat tissitkin saada osansa. Olin ihan ekstaasissa ja alapäähäni juntattiin koko ajan kahta nuorta ja terhakkaa kullia. Pian oli myös suuhuni työnnetty uuden pojan jäykkä kulli. Nuoleskelin ja lutkutin sitä kuin tikkukaramellia. Pian minulta tuli taas, alkoi tuntua että olen koko ajan orgasmin pyörteissä. Selkäni taisi kaartua kun kamppailin orgasmin parissa poikien välissä. Ja pian anuksessani oleva kullikin nytkähteli ja tunsin kuinka kuuma lasti syöksyi sisälleni. Ja saman tien sain lastin spermaa myös vittuni perukoille. Ja minulta tulee taas, nyyhkytin ja huohotin. Silmissäni melkein sumeni.
Minua äsken naineet pojat häipyivät pian suihkuun. Huohotin lattialla ja tunsin kuinka spermaa valui joka reiästä. Mutta samalla poika jonka kulli minulla oli äsken ollut suussa känsin minut hellin mutta määrätietoisin ottein selälleni. Hän tuli päälleni ja tunsin kuinka sain taas jäykän kullin pilluuni. En ollut vielä yhtään toipunut edellisestä kun tämä nuorimies alkoi määrätietoisesti pumpata elintään sisälleni. Huohotin, tarrasin käsilläni hänen hiuksiinsa ja tunsin kuinka lantiomme läiskähtelivät yhteen. Hän kiihdytti vauhtia ja tunsin kuinka orgasmi alkoi taas lähestyä. En ollut ikinä saanut näin monta kertaa näin nopeasti peräkkäin, se tuntui ihanalta, huohotin vaan.
Ei mennyt kauan kun tämäkin mies laukesi ynähdellen sisääni. Pian hän vetäytyi pois pillustani ja ajattelin että voin vaan jäädä lepäämään silmät ummessa tämän nautinnon jälkeen lattialle.
Mutta mitä vielä, yksi pojista kiipesi taas päälleni ja ennen kun ehdin mitään sanoa oli pilluni taas täynnä nuorta lihaa. Raotin silmiäni ja näin kiimaisen katseen päälläni ja tunsin kuinka sain taas kunnon kyytiä. Tämä kaveri nosti ihanasti väsyneet jalkani olkapäilleen ja taittoi minut melkein kaksinkerroin. Huohotin vaan, taisin tulla koko ajan kun kaveri nai minua aika reippaasti. Olin aivan sekaisin enkä kyennyt enää erittelemään orgasmejani, tulin vaan koko ajan ja värisin. Ilmeisesti olemukseni toi lisää vauhtia myös kaverille eikä aikaakaan kun kulli nytkähteli sisälläni ja tunsin kuinka kuumaa laavaa syöksyi taas sisälleni. Kaveri lysähti päälleni ja hikisinä kietouduimme aivan kiinni toisiimme. Olimme vaan ja huohotimme. Olo tuntui todella onnelliselta ja saaneelta.
Jonkin aikaa siinä lattialla levättyämme pojat auttoivat minut suihkuun ja saunaan. Oli siinä vielä selänpesijöitäkin tarjolla. Joimme vielä yhdet oluet ja poikien lähtiessä baariin otin asunnon viereiseltä taksitolpalta taksin kohti siskoni asuntoa. Enpä olisi siinä vaiheessa tainnut enää pystyäkään kävelemään pitkälle. Taksiin noustessani hymyilin vielä pojille, kiitin illasta ja toivottelin hyvää illan jatkoa!

16

33541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reitsikka

      Melko mahtava juttu, kirjoita lisää...

      • kiitos hyvästä jutusta

        Olipa kerrassaan kunnon työstöä.


    • 4kymppinen

      Täyden kympin tarina.

    • Huiiiiiiiiii

      Johan olikin kyydit.

    • perserako

      Joo joo, nygårdin laulun sanoin "vittu mitä paskaa"

      • böhöhöö

        Hehe, ku tollai sanot niin taidat olla intissä etkä oo vähään aikaan saanu?!


    • tommi_j

      Menettelee ;-)

    • Zaaaaaaaaaaaaaaa

      Mitähän Reetta-tädille kuuluu nykyään?

    • äksä-miäs

      Reetta sai! :)

    • vilauttelija

      kyllä kuulosti hyvältä ja ehkäpä tässä oli mukana totuuskin? no joka tapauksessa lisää tälläistä oli kyllä lukemisen arvoinen...

    • Jabadabaduuduu

      Taas on poikia mennyt inttiin. Toivottavasti löytävät oman Reetta-tätinsä. :)

    • 12+17

      Kiihottavaa...!

    • tsirkkis

      Reettaaaaaaaaa!

    • heydennis

      Olis kyllä huimaa jos joskus sais Tollasta rietasta Reetta-tätiä...

    • Riittis

      Uiihhh!

    • Anonyymi

      Olin keittiöllä armeijan aikana, lirkuttelin yhdelle vakinaiselle nauroi ja kuiski eikö olet saanti onnistunut sanoin haluaisin hulluna imeä sun tissejä on niin isot. K sanon siksi että ei tunnisteta. välillä kannoin tavaraa varastoon K oli ohjaamassa olin takana ja puristin rintoja K kuiskas tuosta voit joutua putkaan annoin suukon niskaan ethän ilmoita suukotin lisää antoi hieroa rintoja, kuiskas vaan et sitten enemppää.
      loppuviikosta oääsin uudelleen koskemaan tunsin kovat nännit hieroin kunnolla keikutti lantiota pyllyllään kuiskas milloin lomaa sanoin perjantaina alkaa kuiskas tule torille kahdeksalta.
      Menin torille auto tuli viereen ja lähdetiin ajettiin eräälle kerrostalolle sanoi tuo rappu nimi ovessa tule vähä jälkeen kävelin kadulla kalu kankeana soitin sitten ovikelloa hieman ja livahdin sisään sain heti märän suukon hieroin nyt rintoja vapaasti nostin puseron pois ja liivit pystyt rinna edessä housuni lähti heti ja käsi kalussa kuiskas haluan heti juostiin sänkyyn kalu oli kuin kivi K huudahti työnnä ja nosti pilluaan sanoi haluttaa hulluna jo silloin kun varastossa koskit kiljui kun panin voimalla kääntyi äkkiä ja panin takaa karvat kastui oli pillu niin märkä K:n jalat sätki patjaa vasten kun huusi hiljaa tule tule laukesin ja tuli paljon K huokasi olipa lasti hae paperia. pyyhin pillua oli kuin nuorella kaunis. K nousi ja sanoi heitin juopon pihalle lähti ko konnuilleen. Siitä alkoi armeijan loman vietto, kävin useasti rakastelemassa K sanoi että ei tarvi muita, kun oltalomat alkoi vaihdoin jossakin vessassa veryttely asun joka hommasin niin ei vät tunnista naapurit sota mieheksi.
      K antoi aina jos ei ollut kuukautiset. Koko kuusi kuukautta kuljin silloin tällöin sen luona. Kysyin miten pääsi töihin kun o niin nuori 35v. Nauroi tunnen yhden kapiaisen sen vaimo on tympääntynyt kaappijuoppo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe