Lupasin uuven jutun muorin saanareissuista.(edellinen on Peräkämmaripoika otsikolla Kiviriippa) Varotus ensin murreintoilijoelle,Juttu on kaenuun ja savon sekotusta. Niin oon itekkii kun äetmuori on peäkkö kaenuulaenen ja isä ol sutki savolaenen. No niin viimeks se muori karkotti poekkeen sen sen minun morsiemen tekeleen, se aeka ol jottae syksyllä -03. Sittepä sitä on elleä lenoteltu ihan kahestaan. Mulla on samat hommat tallouven pijossa kun ennennii. Hoejan muorie ja pijän siistit kunnossa. Muorilla on vähän taepumusta näkäräesten ottoon, van minä oon aatellu että tuolla ijällä se on ihan sama ottiko vae ei. Ompahan hupasempoa tuo loppuelämä, aenakii sille itelleen. Toas on perjantae ja muori on huonommpi kun viikolla, luuloo että mään kylällä käämään. Varottel jo oamupäevällä että elähän lähe iltamassa mihinkää tanssiin tae ravintoloehen kun äetillä pakkoo huonoo olloo. Siellä eekun rahostaan hävijää ja naesten #natkut# sinua pyörryksiin puhhuu. Pitänöö uskoo. Huomenna se toas alakaa se sama ralli kun ennennii laovantaena. Oamulla muori kääp kaappa-aatosta mäöräkoeran ja iltapäevällä on saanareissu. Tuossa noapurissa kun asuu se leskimies Einari(nimi muutettu yksityissuojalain vuoksi)niin sille muori vinkeitään näättää. Puolen päevän jäläkeen se muori alakaa tingata että eekö saana oo jo valamis, kun kohta jo pimmeä tulloo. No kun luppoan sen mennä saanaan(on 100m peässä rannassa ulukosaona)niin ee muuta kun muori laettaa tolokkoset(kumi tai nahkasaappaat) jalakaan ja korkeintaan pyihe vyötärölle ja menoksi. Ylleesä liiterin kaotta(hakkoo keskiolutta ja luuloo että en huomoa). Talon ohi kun on peässy niin pyihe jo hulumuaa peän peällä ja kuuluu huutelovan Einarille(källäelöö pihamoalla muka menossa eli tulossa)että ootko kuuro vae sokkee kun et ällyy kylypemään tulla. Oon vahannu että mennöö saonaan asti, van en sitä että mennöökö Einari kaveriksi. Kesällä se muori käöpi saonomisen välillä muka voemistelemassa siinä nurmikolla ja Einari rykästellöö siinä parinkymmenen metrin peässä veneteljojaan kallihtemassa. Kummallae on vähä yttyö toestesa perrään. Viime kesänä se Einari oli helisemässä kun äetmuorin sukulaenen se Turun Hilta tuli käämään. Muorin ikänen lihava naesenrytö. Ne kun yhessä alasti Einarin näkyvissä pyllistelivät saanareissujaan. Iltasella likköörilompsuja ottivat pirtinpöyvän eäressä ja naaroo kurrasivat Einarille. Ja se Turkulaenen sano aena vähän vällie että #niin oikke# Minulla on teällä aena melekoset elokuvat nuihen muoriin kans. Van ee aota, pittää kestee ja nyttii männä kahtomaan että mikä on tilanne sivukammarissa. Pikkusta virren hyrrittellyö kuuluu nyttii seinän läpi, luuloo että jos vaekka kylälle tormoon #naesennatkuja# kahtelemmaan. Ensiviikolla sitten enempi vaekka kaapunti ja terveöskeskus reissuista. Riippuu palautteesta(teistä). Moi
Peräkämmaripoika
14
1152
Vastaukset
- tekstiä
Ehdottomasti lisää.
- ihanainen
Hauskaa jutustelua. Yksi pyyntö:Elä, elä kiriuuta noi yhteen pötköö, o paha lukkee. Terviisii muorikalle.
- muorinpyllykkä
nniin soap muuttii selevee, ee tarvii nuin kiirettä pittee.
Mukavata tekstijä kirjotat, minuvakkii naaratti niin että meenas tekohampaat ja mykyrokka sotkeotuva toesiisa, olin pikku-iltasta tässä ottamassa, vaen ee tässä ennee hättee oo, onnes ol jo toenen laatallinen loppuillaan.latka vaen sammaan tyyliin, minnuu rupes letasemmaan, käön pitkälleen ja suatan nähä unta peräkammarin poijjasta. - (.)Y(.)
Ohan se pätkitty lauseisiin.. :D
Ja, eikös hauska sisältö, oo noissa jutuissa,
se tärkein asia?.. ;) - Nilsiän poeka
(.)Y(.) kirjoitti:
Ohan se pätkitty lauseisiin.. :D
Ja, eikös hauska sisältö, oo noissa jutuissa,
se tärkein asia?.. ;)Kokonaesuus se tietennii on tärkeetä. Pikku virheet sallittakoon.
Nilsiän poeka kirjoitti:
Kokonaesuus se tietennii on tärkeetä. Pikku virheet sallittakoon.
siksi poikkesin sitä tänne lukemaan.
Esittäisin nöyrästi sinulle saman toiveen kuin jotkut edelliset lukijat. Ainakin minun läppärini ruudulla on todella raskasta lukea tiivistä tekstiä. Armahda meitä innokkaita ikääntyneempiä lukijoitasi ja vetäise aina välillä tyhjä rivi tiiviin tekstisi lomaan. Tuskin se siitä paljon kärsisi.
- Heh..heh..hee..
Olen aina tiennyt, että PERÄKAMMARINPOJAT ovat miehistä kaikkein mukavimpia.
Hyvä esimerkki siitä on mm. edellinen tarina. KIITOS sinulle makoisista nauruista :) - pahoota
kiäli solomus, kun luin sun tarinaa oikeen kuule äänehen,että oisin paremmin pysyny kärryyllä. Lisä ei...
- (.)Y(.)
Ja, nyt on hyvä mennä,
naurain nukkumaan.. :DDDDDD
- Melekeen Nilsijän neetonen
Mitteepä tuohon ossoo sannoo ;) toenen savolaenenkaan :)
- pilkottuna
Lupasin uuven jutun muorin saanareissuista.(edellinen on Peräkämmaripoika otsikolla Kiviriippa) Varotus ensin murreintoilijoelle,Juttu on kaenuun ja savon sekotusta.
Niin oon itekkii kun äetmuori on peäkkö kaenuulaenen ja isä ol sutki savolaenen. No niin viimeks se muori karkotti poekkeen sen sen minun morsiemen tekeleen, se aeka ol jottae syksyllä -03. Sittepä sitä on elleä lenoteltu ihan kahestaan.
Mulla on samat hommat tallouven pijossa kun ennennii. Hoejan muorie ja pijän siistit kunnossa. Muorilla on vähän taepumusta näkäräesten ottoon, van minä oon aatellu että tuolla ijällä se on ihan sama ottiko vae ei. Ompahan hupasempoa tuo loppuelämä, aenakii sille itelleen.
Toas on perjantae ja muori on huonommpi kun viikolla, luuloo että mään kylällä käämään. Varottel jo oamupäevällä että elähän lähe iltamassa mihinkää tanssiin tae ravintoloehen kun äetillä pakkoo huonoo olloo. Siellä eekun rahostaan hävijää ja naesten #natkut# sinua pyörryksiin puhhuu. Pitänöö uskoo.
Huomenna se toas alakaa se sama ralli kun ennennii laovantaena. Oamulla muori kääp kaappa-aatosta mäöräkoeran ja iltapäevällä on saanareissu. Tuossa noapurissa kun asuu se leskimies Einari (nimi muutettu yksityissuojalain vuoksi) niin sille muori vinkeitään näättää. Puolen päevän jäläkeen se muori alakaa tingata että eekö saana oo jo valamis, kun kohta jo pimmeä tulloo.
No kun luppoan sen mennä saanaan (on 100m peässä rannassa ulukosaona) niin ee muuta kun muori laettaa tolokkoset (kumi tai nahkasaappaat) jalakaan ja korkeintaan pyihe vyötärölle ja menoksi. Ylleesä liiterin kaotta(hakkoo keskiolutta ja luuloo että en huomoa). Talon ohi kun on peässy niin pyihe jo hulumuaa peän peällä ja kuuluu huutelovan Einarille (källäelöö pihamoalla muka menossa eli tulossa) että ootko kuuro vae sokkee kun et ällyy kylypemään tulla.
Oon vahannu että mennöö saonaan asti, van en sitä että mennöökö Einari kaveriksi. Kesällä se muori käöpi saonomisen välillä muka voemistelemassa siinä nurmikolla ja Einari rykästellöö siinä parinkymmenen metrin peässä veneteljojaan kallihtemassa. Kummallae on vähä yttyö toestesa perrään.
Viime kesänä se Einari oli helisemässä kun äetmuorin sukulaenen se Turun Hilta tuli käämään. Muorin ikänen lihava naesenrytö. Ne kun yhessä alasti Einarin näkyvissä pyllistelivät saanareissujaan. Iltasella likköörilompsuja ottivat pirtinpöyvän eäressä ja naaroo kurrasivat Einarille. Ja se Turkulaenen sano aena vähän vällie että #niin oikke# Minulla on teällä aena melekoset elokuvat nuihen muoriin kans. Van ee aota, pittää kestee ja nyttii männä kahtomaan että mikä on tilanne sivukammarissa.
Pikkusta virren hyrrittellyö kuuluu nyttii seinän läpi, luuloo että jos vaekka kylälle tormoon #naesennatkuja# kahtelemmaan. Ensiviikolla sitten enempi vaekka kaapunti ja terveöskeskus reissuista. Riippuu palautteesta(teistä). Moi- Nilsiän poeka
hyväntyöntekijälle. Pitteepä muistoo jäsennellä.
- eokontekele
oikeen aetosuomalaesen elävänkuvan aekaan, ku kutut vilmoojat paekalle. Ee muuta ku Kaarismäek kameroeneen kyllään ja siitäpä se alakaa.
Lykkyä tykköö ja pankoo pölinätä pöntöö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881960Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991212Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53824Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60769- 53704