Taitaa Tommi itse kirjoitella kuolausjuttuja tänne itsestään. En kertakaikkiaan voi kuvitella että nämä kaikki olisi aitoja..Verrattaen itse miestä suhteessa kirjoitettuihin..ja suhteessa siihe mitä muista julkkiksista kirjoitellaan.
Masi
Tommi mene pois..
3
1226
Vastaukset
- _angel_
Uskon kyllä et Tommilla on muutakin tekemistä kuin pyöriä keskustelu-palstoilla, ja kirjoitella jotain valheita... Ja uskon kyllä, että suurin osa on ihan aitoja, eikä sun tartte tulla tänne tollasta laukoon, mua ei ainakaan kiinnosta. Enkä usko sitäkään, että Tommi vajoais niin alas, eikä vajoakkaan. Mutta sitä en voi uskoa että joku voi vajota noin alas, että kehtaa tulla kirjottaan tollasta pas*aa tänne!
- varicella
Takuuvarmasti on muuta tekemistä kuin kirjoitella itsestään Suomi24:lle, tuskinpa edes noteeraa koko palstaa! Samaa mieltä ollaan edellisen kirjoittajan kanssa!
- Stina***
..Tommi sille voi,että on niin pirun komee ja taitava? Pitäiskö aina kaikkia vaan mollata . Tässä tapauksessa ei ole edes syytä. (ihailen myös hänen sanallista valmiuttaan ja nokkeluuttaan) :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901