Ollaan harkittu tulevalle tytöllemme nimeksi Julia mutta toiset nimet tuottavat vaikeuksia.
Mitäs ehdotatte?
Julia Isabella on sellanen nimi josta tykätään mutta en varma että toimiiko se ihan noin?
Julialle toinen ja kolmas nimi
7
990
Vastaukset 7
- ..........
Julia Pinja Pauliina...?
- Täti
Julia Mira Isabella
Julia Sini Isabella
Julia Mariella
Julia Helmi Tuulia
Julia Kaisla Talvikki
Julia Ester Linnea
Julia Isabella aivan sellaisenaan on kaunis nimi. - miisu
Mielestäni Julia Isabella on jo itsessään hyvä ja kaunis nimi.Siis toimii sellaisenaankin.
tässä muutamia muita ehdotuksia:
Julia Senni Isabella
Julia Sini Isabella
Julia Ester Linnea(ihana)
Julia Helmi Tuulia
Julia Siiri Minea
Julia Anni Matilda
Julia Vilma Mikaela
Julia Laura Olivia
??? - lumikki
Julia Isabella on kaunis nimi, ei välttämättä tarvitse kolmata nimeä.
Mutta ehdotuksia kumminkin:
Julia Iisa Aurora
Julia Iisa Ilona
Julia Aino Maria
Julia Aino Isabella- Anonyymi
Olen itse Julia iida aurora lehto niminen
- Susa
Tässä tuttaviltakin mielipiteitä kyseltiin ja kyllä taidetaan päätyä ihan siihen Julia Isabellaan. Jotenkin 3 nimi olisi ollut ihan kiva mutta tuntuu että se sittenkin tuolla tavalla paras. Kiitos vastanneille!
- Dobblo
Todella kaunis nimipari ja sopii suomalaiselle tytölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407