Ollaan harkittu tulevalle tytöllemme nimeksi Julia mutta toiset nimet tuottavat vaikeuksia.
Mitäs ehdotatte?
Julia Isabella on sellanen nimi josta tykätään mutta en varma että toimiiko se ihan noin?
Julialle toinen ja kolmas nimi
7
812
Vastaukset
- ..........
Julia Pinja Pauliina...?
- Täti
Julia Mira Isabella
Julia Sini Isabella
Julia Mariella
Julia Helmi Tuulia
Julia Kaisla Talvikki
Julia Ester Linnea
Julia Isabella aivan sellaisenaan on kaunis nimi. - miisu
Mielestäni Julia Isabella on jo itsessään hyvä ja kaunis nimi.Siis toimii sellaisenaankin.
tässä muutamia muita ehdotuksia:
Julia Senni Isabella
Julia Sini Isabella
Julia Ester Linnea(ihana)
Julia Helmi Tuulia
Julia Siiri Minea
Julia Anni Matilda
Julia Vilma Mikaela
Julia Laura Olivia
??? - lumikki
Julia Isabella on kaunis nimi, ei välttämättä tarvitse kolmata nimeä.
Mutta ehdotuksia kumminkin:
Julia Iisa Aurora
Julia Iisa Ilona
Julia Aino Maria
Julia Aino Isabella- Anonyymi
Olen itse Julia iida aurora lehto niminen
- Susa
Tässä tuttaviltakin mielipiteitä kyseltiin ja kyllä taidetaan päätyä ihan siihen Julia Isabellaan. Jotenkin 3 nimi olisi ollut ihan kiva mutta tuntuu että se sittenkin tuolla tavalla paras. Kiitos vastanneille!
- Dobblo
Todella kaunis nimipari ja sopii suomalaiselle tytölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007