kyselisin sopivia arvoja 17" näytölle?
!!Näytön kontrasti & kirkkaus
5
921
Vastaukset
- merkistä..
Riippuu paljolti näyttösi merkistä.
Tässä noin arvot:
Kirkkaus noin=40-50
Kontrasti noin =70-85- kalle
Se riippuu katsojasta minkälaisesta kuvasta tykkää.
Huononäköinen tykkää kirkkaammasta kuvasta jne. - Karlsson på taket
kalle kirjoitti:
Se riippuu katsojasta minkälaisesta kuvasta tykkää.
Huononäköinen tykkää kirkkaammasta kuvasta jne.Monitorin voi säätää "oikeille" säätöarvoille tai sitten sellaisille mistä pitää.
Jos esimerkiksi haluaa vakavissaan työskennellä kuvankäsittelyn parissa niin ei paljoa kannata pitää monitorin säätöarvoja sellaisena mistä itse pitää vaan muokattavat kuvat pitää säätää sellaisiksi joista itse pitää (tietyllä varauksella) ja tämä tehdään oikein säädetyllä monitorilla.
Samahan pätee musiikin tekemisessäkin. Musiikki miksataan varsin "kuivan" kuuloisilla tarkkailumonitoreilla joilla ei erkin tätikään kuuntelisi kotona musiikkia. Nämä monitorit kuitenkin toistavat musiikin oikein - ihmiset saavat sitten kotona kuunnella sitä minkälaisilla säädöillä haluavat.
Joskus olen Adobelta saanut monitorin säätöohjelman. Mahtaisikohan Adobe.comin sivuilta löytyä jotain.. - hae
Karlsson på taket kirjoitti:
Monitorin voi säätää "oikeille" säätöarvoille tai sitten sellaisille mistä pitää.
Jos esimerkiksi haluaa vakavissaan työskennellä kuvankäsittelyn parissa niin ei paljoa kannata pitää monitorin säätöarvoja sellaisena mistä itse pitää vaan muokattavat kuvat pitää säätää sellaisiksi joista itse pitää (tietyllä varauksella) ja tämä tehdään oikein säädetyllä monitorilla.
Samahan pätee musiikin tekemisessäkin. Musiikki miksataan varsin "kuivan" kuuloisilla tarkkailumonitoreilla joilla ei erkin tätikään kuuntelisi kotona musiikkia. Nämä monitorit kuitenkin toistavat musiikin oikein - ihmiset saavat sitten kotona kuunnella sitä minkälaisilla säädöillä haluavat.
Joskus olen Adobelta saanut monitorin säätöohjelman. Mahtaisikohan Adobe.comin sivuilta löytyä jotain..Hae mikrobitin sivuilta NOKIA monitorin säätöhjelma on tosi kätevä!
- Olli Tissi
Riippuu paljolti näyttösi merkistä.
Tässä noin arvot:
Kirkkaus noin=40-50
Kontrasti noin =70-85
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2043998
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921906Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301592- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251276Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121150- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1971026