Voisko tälle palstalle tehdä rekisteröitymispakon. Muutama lapsen asteelle jäänyt häirikkö pilaa sinällään hyvän mahdollisuuden jonkinlaiseen järkevään ajatusten vaihtoon. Ja mikä on moderaattorin rooli? Toimiiko moderaattori ylipäätään ollenkaan?
Mikä yleensä tällaisen keskustelupalstan tarkoitus on ollut alun pitäen? Aivoton loanheitto ja herjaus vai jokin järkevä tarkoitus!
Rekisteröitymispakko
5
1715
Vastaukset
esimerkkiä, ja kirjoittaisit viestit tälläisenä siniseksi maalattuna niin kuin minä?
- trspm03
Eiköhän paras tapa ole jättää nämä keskenkavuisten
(usein iästäkin riippumaton juttu) trollit huomioimatta. Tarkoitushan on vaan saada joku tarttumaan syöttiin ja sitä kautta riitaa ja eripuraa aikaiseksi. Älkää ottako MITÄÄN kantaa selviin paskajuttuihin , niin uskon että kyseiset tyypit ei jaksa kovin pitkään pommittaa tyhjää .
Ja jos jatkavatkin , ei edelleenkään mitään tartuntapintaa.- rotta
Mutta kun oman Harley porukan sisälläkin tuntuu olevan kunnon "baaribikeritä" ,jotka heittäävät kanssa kunnon tuubaa suusta tyyliin "sporster on tyttöjen pyörä". Esim:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000012834640
Eli trolli vai regular ääliö? - Tyttö
rotta kirjoitti:
Mutta kun oman Harley porukan sisälläkin tuntuu olevan kunnon "baaribikeritä" ,jotka heittäävät kanssa kunnon tuubaa suusta tyyliin "sporster on tyttöjen pyörä". Esim:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000012834640
Eli trolli vai regular ääliö?Mutta... Sporahan ON tyttöjen pyörä! Mitä sä et ole siinä lauseessa ymmärtäny??
- Deuce
Olen paljolti samaa mieltä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784