Minua mietityttää nämä netin kautta suoraan ostettavat (esim) hotellit ulkomailla. Moniin pitää laittaa luottokortin numero takuuksi että tililtä veloitetaan esim yhden päivän vuokra jos matka peruutetaan. Eli... ovatko rahani siis turvassa. Mistä tiedän ettei tililtäni katoa enemmänkin rahaa.
Tämä voi olla ihan joku yksinkertainen juttu mutta haluan selvyyden asiaan ennen kuin kortin numeroa alan jakelemaan ympäri maailmaa.
Netin kautta hotelli
4
1021
Vastaukset 4
- Mistähän näitä fundamentali...
Ranska on täynnä Chiraggeja, siis huijareita ja taskuvarkaita. Maksa hotellisi paikanpäällä käteisellä ja pyydä kuitti.
- ranskalainen
Ja muista varoa niitä taskuvarkaita kun on taskut täynnä hotellirahoja...
- Visa
Jos jotakin ylimääräistä veloitetaan, niin luottokorttiyhtiö maksaa.
- minä meiltä
Se on normaalia käytäntöä eikä pelkästään Ranskassa ja syykin on selvä.Jos hoetellilla ei ole mitään takuuta, että asiakas tulee, niin varaus ei ole voimassa.
Yksikään hotelli ei voi ottaa ylimääräistä kortilta, koska toimilupa menee. Jos peruutat hotellin ajoissa, niin eivät velota tililtä mitään. Riippuu hotellista, mikä aika on "ajoissa". Suurissa hotelleissa se on vuorokausi tai kaksi ennen, pienemmissä ehkä pitempi aika.
Jos taas et peruuta eikä mene, on normaalia että vuorokausi velotetaan, koska varauksen vuoksi hotelli ei ole voinut ottaa toista asiakasta tilallesi.
Jos taas nettivaraus ei ole turvattu internetissä, voit aina soittaa tai faksata kortin numeron hotelliin, jos et luota internettiin.Ilman numeroa varauksesi ei ole todennäköisesti voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811291
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621033- 65888
- 62783
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19527
- 29525
- 33520
- 43518
- 72486
- 40477