Netin kautta hotelli

Rahat turvassa??

Minua mietityttää nämä netin kautta suoraan ostettavat (esim) hotellit ulkomailla. Moniin pitää laittaa luottokortin numero takuuksi että tililtä veloitetaan esim yhden päivän vuokra jos matka peruutetaan. Eli... ovatko rahani siis turvassa. Mistä tiedän ettei tililtäni katoa enemmänkin rahaa.

Tämä voi olla ihan joku yksinkertainen juttu mutta haluan selvyyden asiaan ennen kuin kortin numeroa alan jakelemaan ympäri maailmaa.

4

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistähän näitä fundamentali...

      Ranska on täynnä Chiraggeja, siis huijareita ja taskuvarkaita. Maksa hotellisi paikanpäällä käteisellä ja pyydä kuitti.

      • ranskalainen

        Ja muista varoa niitä taskuvarkaita kun on taskut täynnä hotellirahoja...


    • Visa

      Jos jotakin ylimääräistä veloitetaan, niin luottokorttiyhtiö maksaa.

    • minä meiltä

      Se on normaalia käytäntöä eikä pelkästään Ranskassa ja syykin on selvä.Jos hoetellilla ei ole mitään takuuta, että asiakas tulee, niin varaus ei ole voimassa.

      Yksikään hotelli ei voi ottaa ylimääräistä kortilta, koska toimilupa menee. Jos peruutat hotellin ajoissa, niin eivät velota tililtä mitään. Riippuu hotellista, mikä aika on "ajoissa". Suurissa hotelleissa se on vuorokausi tai kaksi ennen, pienemmissä ehkä pitempi aika.

      Jos taas et peruuta eikä mene, on normaalia että vuorokausi velotetaan, koska varauksen vuoksi hotelli ei ole voinut ottaa toista asiakasta tilallesi.

      Jos taas nettivaraus ei ole turvattu internetissä, voit aina soittaa tai faksata kortin numeron hotelliin, jos et luota internettiin.Ilman numeroa varauksesi ei ole todennäköisesti voimassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      235
      2231
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1476
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1241
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1120
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1039
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      67
      841
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe