Ruotsin alueella on alettu heräämään ja siellä on meänkielen yhteisö, omat lehdet ym... . Voisiko olla mahdollista tehdä yhteistyötä, koska olette "naapureita" . Myös Suomen valtiota voisi hieman potkia auttamaan teitä .
Oma kieli on tärkeää ja se kulttuuri siinä ympärillä .
Hei kveenit
2
406
Vastaukset 2
- Tarja L
Hei!
Olen kirjoittamassa kirjaa kveeneistä, heidän historiastaan ym. nykyisyydestä. Jos sinulla on tietoa kveeneistä, ruijansuomalaisuudesta ym. ja haluat niistä minulle kirjoittaa, niin voit laittaa sähköpostia osoitteella [email protected]
Asun Suomessa. Kaikenlaiset kirjoitukset esim. kielestä, historiasta ym. ovat tervetulleita. Myös vanhat muistelot ruijansuomalaisuudesta heidän vaiheistaan, kortit ym. runot, laulut jne... - tarjal
Hei!
Laitoin äskeiseen viestiin väärän sähköpostiosoitteen. Eli ruijansuomalaisuudesta voi kirjoittaa minulle sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646