Ruotsin alueella on alettu heräämään ja siellä on meänkielen yhteisö, omat lehdet ym... . Voisiko olla mahdollista tehdä yhteistyötä, koska olette "naapureita" . Myös Suomen valtiota voisi hieman potkia auttamaan teitä .
Oma kieli on tärkeää ja se kulttuuri siinä ympärillä .
Hei kveenit
2
398
Vastaukset
- Tarja L
Hei!
Olen kirjoittamassa kirjaa kveeneistä, heidän historiastaan ym. nykyisyydestä. Jos sinulla on tietoa kveeneistä, ruijansuomalaisuudesta ym. ja haluat niistä minulle kirjoittaa, niin voit laittaa sähköpostia osoitteella [email protected]
Asun Suomessa. Kaikenlaiset kirjoitukset esim. kielestä, historiasta ym. ovat tervetulleita. Myös vanhat muistelot ruijansuomalaisuudesta heidän vaiheistaan, kortit ym. runot, laulut jne... - tarjal
Hei!
Laitoin äskeiseen viestiin väärän sähköpostiosoitteen. Eli ruijansuomalaisuudesta voi kirjoittaa minulle sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212937Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922