Asrock K7S41GX

kokemuksia

Onko edellä mainittu emolevy hyvä halppis emona. Kun eikös tässä emolevyssä ole myös hybrid booster. Eli siis overclock ominaisuudet onko näistä ominaisuuksista mitään kokemuksia kenelläkään. Suht edullinen emolevy on tämä malli.

9

6253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjotr

      kokemusta Asrock k7s8x r.3 muistaakseni.
      myös SIS piirisarja niikuin tuossa.
      Duron 1600 toimi muistaakseni 1800MHz:llä ongelmitta.
      kaksi tuollaista rakensin myyntiin.toisen ostaja soitti 2kk:n päästä että emo levinnyt.no mukavana miehenä ostin takaisin ja takuu korvasi koska emo oli todellakin sökö.
      myös yhdellä työkaverilla myös hajosi Asrockin halpis emo.
      nämä esimerkit voivat olla huono onnea mutta itse olen jättänyt Asrockin emot sen jälkeen rauhaan.
      onhan niissä tietysti takuu jos uuden ostat.

      niin mitä tuohon ylikellotukseen tulee niin ei kai ne hirveästi.taitaa ainut keino olla nostaa FSB:a l. prossun väylää.
      ja valita prossu 266MHnz:n väylällä kosko emo ei tue muisteja kuin DDR 333MHz:n asti.
      mitään muistin jakajia ei taida löytyä l.
      prossu ja muistit kulkevat silloin samalla nopeudella.

      • käyttökokemuksia on

        Siitä emolevystä eli siis kellottamisen voi unohtaa varmaankin sitten. Kun siihen tulee sellainen 333FSB:llä oleva prossu


      • ddr400 muisteja

        Kun asia on vähän epäselvä minulle vielä. Koska missään ei ole siitä mitään mainintaa mutta biossista löytyy muisteillekkin tuo väylänopeus asetus ddr400 mutta eipä tuo pahemmin muistitestiin vaikuttanut vaikka muisti on ddr400 (huom tavallista ei siis hyperX muistia)


      • Erkko
        ddr400 muisteja kirjoitti:

        Kun asia on vähän epäselvä minulle vielä. Koska missään ei ole siitä mitään mainintaa mutta biossista löytyy muisteillekkin tuo väylänopeus asetus ddr400 mutta eipä tuo pahemmin muistitestiin vaikuttanut vaikka muisti on ddr400 (huom tavallista ei siis hyperX muistia)

        On tämä internet mukava paikka, kun täältä löytää kaikkea tietoa:
        http://www.asrock.com/product/K7S41GX.htm

        "FSB 333/266/200, DDR 333/266"
        Aika kummallista, että muisteille löytyy BIOSista asetukset 400MHz saakka, kun emo ei tue sitä.


      • ihmettelin
        Erkko kirjoitti:

        On tämä internet mukava paikka, kun täältä löytää kaikkea tietoa:
        http://www.asrock.com/product/K7S41GX.htm

        "FSB 333/266/200, DDR 333/266"
        Aika kummallista, että muisteille löytyy BIOSista asetukset 400MHz saakka, kun emo ei tue sitä.

        Koska valmistajan sivuilla ei oo siitä mitään mainintaa että ddr400 asetus löytyy biosista. Nettisivuilla on vaan tuki ddr333 asti mutta tuo ddr400 asetus biossissa ei mitään auttanut muistitestissä vaikka muisti kampa on ddr400


    • ile

      mun asrock emo on toiminut ihan hyvin alussa oli
      ongelmia mut päivitä bios se mulla ainkin autto
      actual frequencyllä (bios) saa lisää puhtia koneeseen
      mulla se on arvo on nyt 200m maximi tällä
      prossulla on n 210-220

    • P37R1X

      Älä hitossa. Kyseinen emo on paskin mitä löytyy.
      AMD:lle käypä socket A kanta (prossuja ei enää ole/löydy), SIS piirisarja (on pers.) ja silleen

      • 120381283192145511238123131...

        Ostin emoja toimistoon noin 30kpl ja kaikki on pyörinyt vuoden ihan hyvin, ei mitään ongelmia.
        Tosin jos aikoo kellottaa niin ei tuo emolevy siihen tarkotukseen ole, muuten ihan ok.


    • K7S41GX

      Hyvin tuo tuossa on mennyt, ja kyllä sen saa tukemaan 400FSB prosessoria kun ensin laittaa jumpperit kohalleen, niin että se tukee 333mhz ja sitten nosaa biosista hiljalleen fsb tuohon 400mhz, samoin hyvin toimii memorit 400mhz

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe