oisko siellä jotaa yökerhoja?.luin et siel on joku mafia, ettei kannata joka yökerhoo mennä.
luin myös että nuoret viettävät aikaa niissä ravintoloissa myös, siis ei lähde menee heti ku on syöty vaan jäävät sinne bilettää.
yökerhot
4
1075
Vastaukset
- tuntematon
Budapest on tuossa suhteessa vaarallisin (ja kallein) paikka.
Tapahtui joskus 1998, ilta tuli maksamaan biletttämään lähteneelle työkaverilleni yli 800 saksanmarkkaa, enempää rahaa sillä Artolla ei ollut mukana.
Niissä yökerhoissa ei missään tapauksessa saa ottaa mitään "piikkiin" vaan kaikki on varminta maksaa heti.- Grogi
taisi arto mennä aika klassiseen huijaukseen siellä. Jos pitää järjen päässä kun bilettää, ei varmasti tapahdu yhtään mitään kauheuksia...
- rölli
yökerhot ja biletyspaikat Budassa. Vaikka monissa maksetaan juomat heti, on paikkoja missä juodaan "lapulle" joka maksetaan pois lähtiessä. Lapun hukkaaminen maksaakin sitten jo suht paljon. Eri hintatasosia paikkoja on, edullisista hirmu kalliisiin. Mitään ongelmia ei ole ollut...ainaakaan vielä.
- Tshiva
..Kannattaa sitten muistaa, et toi yökerho (nightclub) tarkoittaa paikkaa jossa yleensä on maksullisia naisia, kannattaa etsiä mielummin "Discoja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418