Päihdevieroitus

¨¨¨¨

Hei! onko kukaan kokeillut akupunktiota päihdevieroituksessa tai kuulut tästä?

6

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää positiivista

Olen kokeillut. Oli ihan hyvä homma. Sammuin melkein joka kerta siihen tuoliin. Oli sellaista omaa aikaa itselle. En ole kuullut, että kukaan olisi tykännyt huonoa.

Jos osaat meditoida niin saat ehkä suuremman hyödyn. Mua ainakin keinuttikin mukavasti välillä. Sopii ainakin kaltaiselleni elämyshakuiselle ihmiselle.

• Leon

onpahan juttukaveri, liekkö kohta molemmat ottavat. Seuraavaksi voi varmaan tavata ilman piikkejä. Kippis.

• ¨¨¨¨

kyl tarkoitin ihan oikeesti päihde vieroituksessa.. ainahin katkaisuhoitopaikassa hietalinnassa käytetään akupunktiota koska se on muutenkin lääkkeetön vieroitushoito monessa muussakin paikassa käytetän, kyselin vain siksi että teen opinnäytetyötä vaihtoehtohoidoista päihdevieroituksessa ja olis kiva jos jollakin olis tai (tietäis) omakohtaisia kokemuksia?

• Piikki

Kyllä, viiden pisteen korva-akupunktiohoitoa annetaan ainakin useimmilla A-klinikoilla sekä päihdehoitolaitoksissa. Korva-akupunktiossa tärkeää säännöllisyys, yksi kertakokeilu ei ole niin tehokasta. Ja on todettu auttavan, neuloilla on rentouttava ja rauhoittava vaikutus.

• sAAmari

ollessani (2 viikkoa) sain korva-akupunktiota useita kertoja. Kyllä se rentoutti, mutta varsinaiseen päihderiippuvuuteen sillä ei ollut mitään vaikutusta.

Akupunktiosta olen aikaisemmin saanut apua tension neck -ongelmiin. Silloin sain siis "kokovartalo-akupunktiota". Se poisti päänsärkyni kuukausiksi, samalla tupakanpoltto jäi joksikin aikaa (maistui niin pahalle) ja alkoholi nousi päähän tavallista nopeammin. Vaikutus ei kuitenkaan kestänyt kuin joitakin kuukausia kerrallaan.

• hyks, huumevieroitus

Itse 10 vuotta käytin amfetamiinia, erittäin paha riippuvuus. Hoitoon mennessäni sain akua pari kertaa päivässä kolmen viikon ajan. Auttoi ihan hemmetisti minua. Rentoutti, väsytti. Itselläkin silmäluomet lupsahti kun eka piikki laitettiin. Samalla kuunneltiin enyaa. Samalla akupunktio poisti pahan migreenin joka laukesi uudelleen huumehoidossa. Migreeniä ei ollut kolmeen vuoteen akuhoidon jälkeen.

Suosittelen akupunktioita todella lämmöllä sinulle.
        Olen ollut huumeista irti 5 vuotta. Terapiaa tarvitset tueksesi myös paljon. Pelkkä aku ei riitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11438
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5439
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2707
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1851
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1805
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      28
      1524
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1450
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1406
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1369
    Aihe