Hei! onko kukaan kokeillut akupunktiota päihdevieroituksessa tai kuulut tästä?
Päihdevieroitus
6
1898
Vastaukset
- Pelkkää positiivista
Olen kokeillut. Oli ihan hyvä homma. Sammuin melkein joka kerta siihen tuoliin. Oli sellaista omaa aikaa itselle. En ole kuullut, että kukaan olisi tykännyt huonoa.
Jos osaat meditoida niin saat ehkä suuremman hyödyn. Mua ainakin keinuttikin mukavasti välillä. Sopii ainakin kaltaiselleni elämyshakuiselle ihmiselle. - Leon
onpahan juttukaveri, liekkö kohta molemmat ottavat. Seuraavaksi voi varmaan tavata ilman piikkejä. Kippis.
- ¨¨¨¨
kyl tarkoitin ihan oikeesti päihde vieroituksessa.. ainahin katkaisuhoitopaikassa hietalinnassa käytetään akupunktiota koska se on muutenkin lääkkeetön vieroitushoito monessa muussakin paikassa käytetän, kyselin vain siksi että teen opinnäytetyötä vaihtoehtohoidoista päihdevieroituksessa ja olis kiva jos jollakin olis tai (tietäis) omakohtaisia kokemuksia?
- Piikki
Kyllä, viiden pisteen korva-akupunktiohoitoa annetaan ainakin useimmilla A-klinikoilla sekä päihdehoitolaitoksissa. Korva-akupunktiossa tärkeää säännöllisyys, yksi kertakokeilu ei ole niin tehokasta. Ja on todettu auttavan, neuloilla on rentouttava ja rauhoittava vaikutus.
- sAAmari
ollessani (2 viikkoa) sain korva-akupunktiota useita kertoja. Kyllä se rentoutti, mutta varsinaiseen päihderiippuvuuteen sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Akupunktiosta olen aikaisemmin saanut apua tension neck -ongelmiin. Silloin sain siis "kokovartalo-akupunktiota". Se poisti päänsärkyni kuukausiksi, samalla tupakanpoltto jäi joksikin aikaa (maistui niin pahalle) ja alkoholi nousi päähän tavallista nopeammin. Vaikutus ei kuitenkaan kestänyt kuin joitakin kuukausia kerrallaan.- hyks, huumevieroitus
Itse 10 vuotta käytin amfetamiinia, erittäin paha riippuvuus. Hoitoon mennessäni sain akua pari kertaa päivässä kolmen viikon ajan. Auttoi ihan hemmetisti minua. Rentoutti, väsytti. Itselläkin silmäluomet lupsahti kun eka piikki laitettiin. Samalla kuunneltiin enyaa. Samalla akupunktio poisti pahan migreenin joka laukesi uudelleen huumehoidossa. Migreeniä ei ollut kolmeen vuoteen akuhoidon jälkeen.
Suosittelen akupunktioita todella lämmöllä sinulle.
Olen ollut huumeista irti 5 vuotta. Terapiaa tarvitset tueksesi myös paljon. Pelkkä aku ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783