Hei! onko kukaan kokeillut akupunktiota päihdevieroituksessa tai kuulut tästä?
Päihdevieroitus
6
1934
Vastaukset
- Pelkkää positiivista
Olen kokeillut. Oli ihan hyvä homma. Sammuin melkein joka kerta siihen tuoliin. Oli sellaista omaa aikaa itselle. En ole kuullut, että kukaan olisi tykännyt huonoa.
Jos osaat meditoida niin saat ehkä suuremman hyödyn. Mua ainakin keinuttikin mukavasti välillä. Sopii ainakin kaltaiselleni elämyshakuiselle ihmiselle. - Leon
onpahan juttukaveri, liekkö kohta molemmat ottavat. Seuraavaksi voi varmaan tavata ilman piikkejä. Kippis.
- ¨¨¨¨
kyl tarkoitin ihan oikeesti päihde vieroituksessa.. ainahin katkaisuhoitopaikassa hietalinnassa käytetään akupunktiota koska se on muutenkin lääkkeetön vieroitushoito monessa muussakin paikassa käytetän, kyselin vain siksi että teen opinnäytetyötä vaihtoehtohoidoista päihdevieroituksessa ja olis kiva jos jollakin olis tai (tietäis) omakohtaisia kokemuksia?
- Piikki
Kyllä, viiden pisteen korva-akupunktiohoitoa annetaan ainakin useimmilla A-klinikoilla sekä päihdehoitolaitoksissa. Korva-akupunktiossa tärkeää säännöllisyys, yksi kertakokeilu ei ole niin tehokasta. Ja on todettu auttavan, neuloilla on rentouttava ja rauhoittava vaikutus.
- sAAmari
ollessani (2 viikkoa) sain korva-akupunktiota useita kertoja. Kyllä se rentoutti, mutta varsinaiseen päihderiippuvuuteen sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Akupunktiosta olen aikaisemmin saanut apua tension neck -ongelmiin. Silloin sain siis "kokovartalo-akupunktiota". Se poisti päänsärkyni kuukausiksi, samalla tupakanpoltto jäi joksikin aikaa (maistui niin pahalle) ja alkoholi nousi päähän tavallista nopeammin. Vaikutus ei kuitenkaan kestänyt kuin joitakin kuukausia kerrallaan.- hyks, huumevieroitus
Itse 10 vuotta käytin amfetamiinia, erittäin paha riippuvuus. Hoitoon mennessäni sain akua pari kertaa päivässä kolmen viikon ajan. Auttoi ihan hemmetisti minua. Rentoutti, väsytti. Itselläkin silmäluomet lupsahti kun eka piikki laitettiin. Samalla kuunneltiin enyaa. Samalla akupunktio poisti pahan migreenin joka laukesi uudelleen huumehoidossa. Migreeniä ei ollut kolmeen vuoteen akuhoidon jälkeen.
Suosittelen akupunktioita todella lämmöllä sinulle.
Olen ollut huumeista irti 5 vuotta. Terapiaa tarvitset tueksesi myös paljon. Pelkkä aku ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576374
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381484- 501076
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877