Katselin...

;-)

...sun kuvaa koneelta ja alkoi taas kummasti kaihertaa. Sitten vielä joku mainitsi nimesi... Muuta ei tarvittu. Taidanpa taas katsella sua ensi yönä... Enkä saisi. Mutta unillehan me ei voida mitään. Nautin siis niistä, todellisuus on tarpeeksi vaikeaa.

Oletkohan sä koskaan katsellut mua yöllä?

8

1803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manfan

kumpaa sukupuolta olet, niin olis helpompi kommentoida tuotakin!

• kysymään ko. henkilöltä.

• pelästynyt

niin, että kiva kun kattelit ;)Olen kyllä nähnyt susta unta jo montakin yötä perättäin..Ja ei mitää ihan mitävaan unii ookaan..No, kyllä sä tiiät..

• -laitimmainen-

mun kuvia katsella. Tai mä arvaan kyllä. Mäkin haluaisin sun kuvia, et voisin niitä ikävissäni katsella.
      Uniini et ole tullut, mut kuvittelen sut monesti kävelemässä jossain ja sit petyn kun et ollu sä.Ja pystyn kuvittelemaan jonkun hetken kun olet ollut läheisyydessäni. Pystyn kokemaan sen uudelleen ja nautin siitä.Psyykkaan siis itseäni.
      Mut kuva olis kivempi:)

• kyllä kyllä

on katseltu.

• HOTHOT

katselisin sua yöllä....mielelläni.

• Jepujee

En yöllä, mutta päiväsaikaan kylläkin. Nyt en ole sinua vähään aikaan nähnyt, joten olet ollut ajatuksissani. Pieni ikävä...

• ;-)

Enpäs kysy häneltä itseltään, en nyt enkä koskaan. Jos voisin, en varmasti tänne ajatuksiani purkaisikaan. Enkä oikeastaan edes odota, että juuri HÄN näitä viestejä lukisi, saati sitten vastaisi, joten sukupuolellanikaan ei kai suurta merkitystä ole. Mutta tokihan sen kertoa voin, nainen olen,kuten arvata saattaa.;) Todellisuudessa en edes tiedä, aavistaakokaan hän minun uniini päätyneensä...

Kuten sanottu, ei ole oikein kuviaan katsella (itse olen ne ottanut, kun sitä joku kyseli...), saati sitten unelmoida. Mutta silti vähäinen uni kiersi samaa rataa taas viime yönäkin...

Ja kaunis kiitos kaikille vastauksista.;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4657
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3882
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      144
      3534
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2625
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2554
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1699
    Aihe