...sun kuvaa koneelta ja alkoi taas kummasti kaihertaa. Sitten vielä joku mainitsi nimesi... Muuta ei tarvittu. Taidanpa taas katsella sua ensi yönä... Enkä saisi. Mutta unillehan me ei voida mitään. Nautin siis niistä, todellisuus on tarpeeksi vaikeaa.
Oletkohan sä koskaan katsellut mua yöllä?
Katselin...
8
1831
Vastaukset
- manfan
kumpaa sukupuolta olet, niin olis helpompi kommentoida tuotakin!
kysymään ko. henkilöltä.
- pelästynyt
niin, että kiva kun kattelit ;)Olen kyllä nähnyt susta unta jo montakin yötä perättäin..Ja ei mitää ihan mitävaan unii ookaan..No, kyllä sä tiiät..
- -laitimmainen-
mun kuvia katsella. Tai mä arvaan kyllä. Mäkin haluaisin sun kuvia, et voisin niitä ikävissäni katsella.
Uniini et ole tullut, mut kuvittelen sut monesti kävelemässä jossain ja sit petyn kun et ollu sä.Ja pystyn kuvittelemaan jonkun hetken kun olet ollut läheisyydessäni. Pystyn kokemaan sen uudelleen ja nautin siitä.Psyykkaan siis itseäni.
Mut kuva olis kivempi:) - kyllä kyllä
on katseltu.
- HOTHOT
katselisin sua yöllä....mielelläni.
- Jepujee
En yöllä, mutta päiväsaikaan kylläkin. Nyt en ole sinua vähään aikaan nähnyt, joten olet ollut ajatuksissani. Pieni ikävä...
- ;-)
Enpäs kysy häneltä itseltään, en nyt enkä koskaan. Jos voisin, en varmasti tänne ajatuksiani purkaisikaan. Enkä oikeastaan edes odota, että juuri HÄN näitä viestejä lukisi, saati sitten vastaisi, joten sukupuolellanikaan ei kai suurta merkitystä ole. Mutta tokihan sen kertoa voin, nainen olen,kuten arvata saattaa.;) Todellisuudessa en edes tiedä, aavistaakokaan hän minun uniini päätyneensä...
Kuten sanottu, ei ole oikein kuviaan katsella (itse olen ne ottanut, kun sitä joku kyseli...), saati sitten unelmoida. Mutta silti vähäinen uni kiersi samaa rataa taas viime yönäkin...
Ja kaunis kiitos kaikille vastauksista.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504