Kesäpäivä maaseudulla

Kesäpoika

Maaseutu herättää kummasti monen himot. Näinkin voi kesäpäivää viettää:

Vien sinut kauniina kesäpäivänä maaseudulle. Jätämme auton tien sivuun ja kävelemme kunnes saavumme vanhalle heinäladolle. Nappaan sinut syliini ja kannan sinut sisään. Sisällä lasken sinut ison heinäpaalin päälle ja painan pääni jalkojesi väliin. Huomaan, että sinulla ei ole housuja mekkosi alla… olet myös ajellut itsesi posliiniksi, mikä kiihottaa minua suunnattomasti… Aloitan nuolemisen ja sinä olet pian valmista peltoa kynnettäväksi. Kiihkoissasi nouset ylös ja vedät shortsini alas ja aloitat sellaisen suihinoton, että minulla on vaikeuksia pidätellä itseäni…

Päästät irti ja menet lattialle kontallesi ja sanot haluavasi kovaa takaapäin. Sehän sopii, sanon. Vähitellen painan lähes purkautumaisillaan olevan kullini pilluusi ja sinä uikutat kuinka suuri se on. Himoissani seuraan kuinka työnnyn sinuun yhä uudelleen ja uudelleen. Korkotan käsiäni ja aloitan hyväilemään rintojasi samalla kun mullkuni soutaa pillussasi. Hetken päästä kerrot, että haluat ratsastaa. Käännymme ympäri, otan sinut syliini ja sinä aloitat vauhdikkaan ravin. Sinun ratsastaessasi minä hieron ja imen rintojasi himokkaasti. Sinä lisäät vauhtia ja pian alat vavista siihen malliin, että tiedän sinun saaneen orgasmin. Koska itse en vielä lauennut, lasken sinut selällesi ja työnnyn sinuun uudelleen - tällä kertaa lähetyssaarnaaja-asennossa. Nussin sinua raivokkaasti kunnes tunnen lastini olevan liikkeellä. Vedän vielä muutaman vedon ennen kuin karjaisten laukean sisääsi. Rojahdan viereesi ja hetken maattuamme nousemme ylös, pukeudumme ja lähdemme autolle. Autossa sinä kysyt: "Minne mennään ?"
Minä vastaan: "Odota niin näet. Tämä oli vasta ensimmäinen kohde maalaiskiertokäynnillämme…"


Mielipiteitä !
Pidittekö ?

6

7617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      Hyvä Kesäpoika

      Selvästi olet kirjoittaja-ainesta. Ehkä kuitenkin laventaisit kerrontaasi ja toisit siihen enemmän vivahteita. Kenties ei kannattaisi mennä niin suoraan itse aktiin.

      Kirjoita lisää; luen varmasti.

      Terveisin
      Matti

    • Jemina

      Kostuin ihan oikeesti!
      Laitappa lisää tulemaan

      • Kesäpoika

        Voisinpa laittaa jos oikeasti kostuit noin lyhyestä ja suht' suoraan menevästä tarinasta.
        Haluatko päästä seuraavan tarinan pääosaan nimelläsi ?
        Mulla on muutama tarina varastossa kun
        niitä kirjoittelin viime kesänä hekumallisissa olosuhteissa.
        Tuonkin "kesäpäivä maaseudulla" kirjoitin heinäkuussa.
        Vastaapa niin laitan sitten lisää tulemaan !

        T. Kesäpoikasi


      • Kesäpoika

        On mulla täällä pari muutakin tarinaa jotka olen laittanut muiden iloksi.

        Käy saunassa lukemassa "Erityisen nautinnollinen" ja Eka kerta -palstalla
        "Erityisen nautinnollinen #2"

        Ne on molemmat mun ihan ikiomia tekstejä, kirjoitin ne alkujaan jo viime keväänä / kesänä mutta uskaltauduin laittamaan ne tänne vasta nyt syksyllä.

        Käy lukemassa ja kertomassa mielipiteesi niistä. Luen mielelläni sinun vastaustasi...

        P.S. Olisi kiva nähdä kun kostut...
        ainakin ilmeesi...


    • Heidi

      haluaisin lukea enemmänkin kirjoituksiasi, tuosta ainakin pidin valtavasti! ;)

      terveisin nimim. "kostea jo"

      • Kesäpoika

        On mulla täällä pari muutakin tarinaa jotka olen laittanut muiden iloksi.

        Käy saunassa lukemassa "Erityisen nautinnollinen" ja Eka kerta -palstalla
        "Erityisen nautinnollinen #2"

        Ne on molemmat mun ihan ikiomia tekstejä, kirjoitin ne alkujaan jo viime kesänä mutta uskaltauduin laittamaan ne tänne vasta nyt syksyllä.

        Käy lukemassa ja kertomassa mielipiteesi niistä. Luen mielelläni sinun vastaustasi...

        P.S. Pyydätkö minua tulemaan tarkistamaan kuinka kostea olet...? Heh.. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe