laitoin kasvojen ihottumaan ensimmäistä kertaa tyrniöljyä yöksi ja aamulla tulos oli positiiviseen päin, punoitus ainakin oli haalistunut ja muutenkin iho tuntui tykkäävän. onko teillä kokemuksia öljystä ihottuman hoidossa?
tyrniöly
6
916
Vastaukset
- !!!
Syön tyrniöljykapseleita, mutta en oikein osaa sanoa vaikuttavatko mitään. Atoopikko, kun olen, niin varmaan kuitenkin parempi kiskoa niitä, kun kuitenki näitä omega mitä lie rasvahappoja sisältävät.
- Omegaaaaaaaaaa
syödä sitä tyrniä vähän reippaammin. Atoopikolle kaksi kapselia päivässä ei riitä..
Sitten valmisteissa on eroja. Itse käytän Omega7:ää ja pakkauksen sisällä olevaa tietoa luettuani kyllä vakuutuin. Ei ole halvimmasta päästä, mutta halvalla kun ei hyvää voi ostaa- paitsi alennusmyynniestä:) Omegaaaaaaaaaa kirjoitti:
syödä sitä tyrniä vähän reippaammin. Atoopikolle kaksi kapselia päivässä ei riitä..
Sitten valmisteissa on eroja. Itse käytän Omega7:ää ja pakkauksen sisällä olevaa tietoa luettuani kyllä vakuutuin. Ei ole halvimmasta päästä, mutta halvalla kun ei hyvää voi ostaa- paitsi alennusmyynniestä:)Itse syön kanssa kalaöljy kapseleita ja kyllä ne ainakin ovat ihonkimmoisuutta lisänneet ja pitäneet ihon hyvässä kunnossa.Tämäkin on sitten yksilökysymys kaikilla helokki,kala tai tyrniöljy kapselit eivät ihoon auta ainoastaan kokeilemalla sen pystyy selvittämään...
- Meikku
syön vehnänalkioöljyä ja siinä on sekä omega 3 että omega 6 rasvahappoja. Auttaa ihoon ja koska sisältää E-vitamiinia, tukee hormonitoimintaa. Eikä ole pullossa ostettuna edes kallista.
- ulkoisesti
Siis käytitkö ulkoisesti sitä sisäisesti nautittavaksi tarkoitettua terveyskaupan tyrniöljyä?
Vai mitä?- alkuper...
...siis ulkooisesti ihottumaan. sain tuon öljyn tuttavalta ja se on tarkoitettu ulkoisesti,ei nimenomaan sisäisesti.en tiedä onko siinä muitakin aineita mutta tyrniöljy nimeltään ja oranssin väristä, se on ostettu saksasta. mutta kai sitä suomestakin sais jostain luontaistuotekaupasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195