Ei voi olla kehaisematta naishiihtoamme. Toiveeni siitä, että Kaisa Varis kuntoutuu ja tulee joukkueeseen luisteluosuudelle, on toteutunut. Voitto tuli tänään. Nautimme siitä. Toivottavasti tämä tietää hyviä tuloksia jatkossakin.
Tällaisena päivänä
7
657
Vastaukset
- jts
kaisa meni tenisestikin ihan mukavasti..
kaisalle kaikkea hyvää jos luet tämän!!!! vielä kun voitte. Vain Suomella ja Venäjällä oli parhaimmistonsa ladulla.
- viitsi
Eikö Marit Bjögen olekaan maailman parhaimmistoa. Todellisuudessa Norjalta puuttui ykkösketjusta vain "mummo" Hilde Petersen ja tappio oli Suomelle pitkästi toista minuttia.
Tulitko ajatelleeksi, että tsekki Noimanova kyllä on ehkä maailman paras naishiihtäjä, mutta heidän viestijoukkueensa on muuten surkea. Sama pätee myöskin Kristina Smiguniin, Viron ainoa hyvä naishiihtäjä.
Kun tunnut olevan noin hyvä asiantuntija, niin luettelepa Saksan joukkuessa, ketä ne "hyvät" ovat, kun Kaludia Kynzel ja Evi Shahenbaher olivat kuitenkin mukana. Vastausta pyytäen?
(älä kiinitä huomiota kirjoitusvirheisiin) viitsi kirjoitti:
Eikö Marit Bjögen olekaan maailman parhaimmistoa. Todellisuudessa Norjalta puuttui ykkösketjusta vain "mummo" Hilde Petersen ja tappio oli Suomelle pitkästi toista minuttia.
Tulitko ajatelleeksi, että tsekki Noimanova kyllä on ehkä maailman paras naishiihtäjä, mutta heidän viestijoukkueensa on muuten surkea. Sama pätee myöskin Kristina Smiguniin, Viron ainoa hyvä naishiihtäjä.
Kun tunnut olevan noin hyvä asiantuntija, niin luettelepa Saksan joukkuessa, ketä ne "hyvät" ovat, kun Kaludia Kynzel ja Evi Shahenbaher olivat kuitenkin mukana. Vastausta pyytäen?
(älä kiinitä huomiota kirjoitusvirheisiin)En minä Björgenistä puhunutkaan, vaan Norjalta puuttui sekä Ella Gjömle että Hilde GP. Avausosuuden hiihti Vibeke Skofterud, joka on sairastanut Vernonista lähtien, eikä ole nähtävästi vielä kunnossa. Hilde olisi hiihtänyt Skoftiksen tilalla ja myös Ella Gjömle olisi hiihtänyt joukkueessa, ellei olisi Otepään sprintin jälkeen sairastunut. Björgen hakee vielä kisarytmiä kilpailutauon ja kovan harjoittelujakson jälkeen, eikä hänellä ollut myöskään suksi kunnossa viikonlopun kummassakaan kisassa. Kristin Mührer Stemland hiihti kohtuullisesti ja Kristin Steira oli 4. osuuden nopein (hienoa!) eikä suinkaan Tchepalova tai Varis (Sammakko).
Saksalta puuttui Stefanie Böhler, joka on hiihtänyt alkukauden kisat hyvin. Manuela Henkel hiihti viestiä, vaikka hän on etupäässä sprintissä tällä kaudella pätevöitynyt. Sachenbacher hiihti hyvin, Viola Bauerkin kohtuullisesti, mutta Claudia Küntzel hiihti yllätävän vaisusti sekä yhteislähdössä että viestissä.
Enkä ole ikinä väittänyt, että Tsekki ois joku hyvä viestihiihtomaa! Ei sitä yhellä hiihtäjällä pärjää. Eikä Neumanova ole maailman paras, muuta ku ehkä vapaan tyylin kisoissa. Sama koskee Viroa. Italia ei pärjää enää naisten viestissä, koska heillä ei tällä hetkellä ole yhtään hiihtäjää maailman kärjen vauhdissa, sillä parhaat italialaisasemat naisten MC:n kokonaiscupissa tällä hetkellä ovat Arianna Follis ja Gabriela Paruzzi sijoilla 29 ja 30!
.....
Eli tarkoitin aiemmalla viestilläni vain Norjaa ja Saksaa. Ota sinäkin joitakin faktoja selville ennen kuin tulet neuvomaan. Niin ja heitä ne sinivalkoiset rillit silmiltäsi.- täytyy..
Zip1 kirjoitti:
En minä Björgenistä puhunutkaan, vaan Norjalta puuttui sekä Ella Gjömle että Hilde GP. Avausosuuden hiihti Vibeke Skofterud, joka on sairastanut Vernonista lähtien, eikä ole nähtävästi vielä kunnossa. Hilde olisi hiihtänyt Skoftiksen tilalla ja myös Ella Gjömle olisi hiihtänyt joukkueessa, ellei olisi Otepään sprintin jälkeen sairastunut. Björgen hakee vielä kisarytmiä kilpailutauon ja kovan harjoittelujakson jälkeen, eikä hänellä ollut myöskään suksi kunnossa viikonlopun kummassakaan kisassa. Kristin Mührer Stemland hiihti kohtuullisesti ja Kristin Steira oli 4. osuuden nopein (hienoa!) eikä suinkaan Tchepalova tai Varis (Sammakko).
Saksalta puuttui Stefanie Böhler, joka on hiihtänyt alkukauden kisat hyvin. Manuela Henkel hiihti viestiä, vaikka hän on etupäässä sprintissä tällä kaudella pätevöitynyt. Sachenbacher hiihti hyvin, Viola Bauerkin kohtuullisesti, mutta Claudia Küntzel hiihti yllätävän vaisusti sekä yhteislähdössä että viestissä.
Enkä ole ikinä väittänyt, että Tsekki ois joku hyvä viestihiihtomaa! Ei sitä yhellä hiihtäjällä pärjää. Eikä Neumanova ole maailman paras, muuta ku ehkä vapaan tyylin kisoissa. Sama koskee Viroa. Italia ei pärjää enää naisten viestissä, koska heillä ei tällä hetkellä ole yhtään hiihtäjää maailman kärjen vauhdissa, sillä parhaat italialaisasemat naisten MC:n kokonaiscupissa tällä hetkellä ovat Arianna Follis ja Gabriela Paruzzi sijoilla 29 ja 30!
.....
Eli tarkoitin aiemmalla viestilläni vain Norjaa ja Saksaa. Ota sinäkin joitakin faktoja selville ennen kuin tulet neuvomaan. Niin ja heitä ne sinivalkoiset rillit silmiltäsi.sanoa että björgeniä ei voita luistelukisassa kukaan tämänhetkinen naishiihtäjä.
tarkoitan torinoa..
hän on teknisesti ja voimallisesti täysin omaa luokkaansa.
olkoon sitten doupattu tai ei,koska eletään nykyhiihtoa ja suuri bisnes vaatii kaiken panostuksen ja riskinoton.
mielestäni koko douping keskustelu on täysin turhaa energian tuhlausta..on asioita joille ei voi mitään vaikka kuinka yrittäisi! - selittelynmakua
Zip1 kirjoitti:
En minä Björgenistä puhunutkaan, vaan Norjalta puuttui sekä Ella Gjömle että Hilde GP. Avausosuuden hiihti Vibeke Skofterud, joka on sairastanut Vernonista lähtien, eikä ole nähtävästi vielä kunnossa. Hilde olisi hiihtänyt Skoftiksen tilalla ja myös Ella Gjömle olisi hiihtänyt joukkueessa, ellei olisi Otepään sprintin jälkeen sairastunut. Björgen hakee vielä kisarytmiä kilpailutauon ja kovan harjoittelujakson jälkeen, eikä hänellä ollut myöskään suksi kunnossa viikonlopun kummassakaan kisassa. Kristin Mührer Stemland hiihti kohtuullisesti ja Kristin Steira oli 4. osuuden nopein (hienoa!) eikä suinkaan Tchepalova tai Varis (Sammakko).
.....
Eli tarkoitin aiemmalla viestilläni vain Norjaa ja Saksaa. Ota sinäkin joitakin faktoja selville ennen kuin tulet neuvomaan. Niin ja heitä ne sinivalkoiset rillit silmiltäsi.Huvittunut, on se sana, jota käytän kuvaillakseni sinun sepustuksia. Selittelet, että on sairastanut ja ei ole nyt kunnossa. Sellaistahan kilpaurheilu nimenomaan on. Joko ollaan kunnossa tai ei.
En ole ikinä väittänytkään, että Varis tai Tsepalova olisivat olleet ankkuriosuuden nopeimmat. Huomasin varsin hyvin, että Steira oli molempia nopeampi.
IHMETTELEN KOVASTI ASENNETTASI, kun asetut aliarvostamaan Suomen naisten suoritusta. Selitykseksi minulle riittää, jos olet itse norjalainen tai saksalainen. Muuten väitän sinulla olevan jokin kompleksi suomalaista hiihtoa kohtaan.
Niin, tarkoitit Norjaa ja Saksaa. Hilde G:n poissa olo oli heikennys Norjalle, mutta kuten kirjoitin, Norja hävisi Suomelle yli minuutin. Se niistä selittelyistä. Se oli se kilpailu ja minulla on täysi oikeus iloita naistemme menestyksestä. Seuraavalla kerralla voi olla toisin. selittelynmakua kirjoitti:
Huvittunut, on se sana, jota käytän kuvaillakseni sinun sepustuksia. Selittelet, että on sairastanut ja ei ole nyt kunnossa. Sellaistahan kilpaurheilu nimenomaan on. Joko ollaan kunnossa tai ei.
En ole ikinä väittänytkään, että Varis tai Tsepalova olisivat olleet ankkuriosuuden nopeimmat. Huomasin varsin hyvin, että Steira oli molempia nopeampi.
IHMETTELEN KOVASTI ASENNETTASI, kun asetut aliarvostamaan Suomen naisten suoritusta. Selitykseksi minulle riittää, jos olet itse norjalainen tai saksalainen. Muuten väitän sinulla olevan jokin kompleksi suomalaista hiihtoa kohtaan.
Niin, tarkoitit Norjaa ja Saksaa. Hilde G:n poissa olo oli heikennys Norjalle, mutta kuten kirjoitin, Norja hävisi Suomelle yli minuutin. Se niistä selittelyistä. Se oli se kilpailu ja minulla on täysi oikeus iloita naistemme menestyksestä. Seuraavalla kerralla voi olla toisin.ihan vapaasti. Ja minä riemuitsen Norjan menestyksestä, enkä minkään muun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126