Kun yritän siirtää kotisivujani netikan palvelimella, niin pitääkö siihen olla jotkut omat tunnukset vai käykö ne sähköpostitunnukset? Ei nimittäin meinaa onnistua noilla tunnuksilla, joilla sähköpostia luetaan. Kiitoksia!
Netikka.net
6
1496
Vastaukset
- Poro1
tuolla ohjeita..
http://www.netikka.fi/index.php?sivu=html-kotisivu - Poro1
tässä parempi paikka:
http://www.netikka.fi/index.php?sivu=siirto- Poulter
joo siis oon tehny noiden ohjeiden mukaan...ladannu sen FTP-ohjelman netistä jne. mutta siinä vaiheessa kun kone ottaa yhteyttä palvelimeen ja se kysyy tunnukset ja salasanan niin tulee että access denied. Eli ilmeisesti salasana on väärä...siksi kysynkin että pitääkö siihen olla joku eri salasana ja tunnukset, vai pitäiskö päästä läpi samoilla tunnuksilla kun ne millä luetaan sähköposti? Kokemuksia kiitos!
- olla
Poulter kirjoitti:
joo siis oon tehny noiden ohjeiden mukaan...ladannu sen FTP-ohjelman netistä jne. mutta siinä vaiheessa kun kone ottaa yhteyttä palvelimeen ja se kysyy tunnukset ja salasanan niin tulee että access denied. Eli ilmeisesti salasana on väärä...siksi kysynkin että pitääkö siihen olla joku eri salasana ja tunnukset, vai pitäiskö päästä läpi samoilla tunnuksilla kun ne millä luetaan sähköposti? Kokemuksia kiitos!
ihan palikka
- hqel qibluoef
Poulter kirjoitti:
Jos sulla on väärät tunnukset/salasanat, nin eikö tule mieleen, että voisit kysellä sieltä natikan vai minkä nötikän helpdeskistä ???
Vittu näitä uusavuttomia. - Poulter
hqel qibluoef kirjoitti:
Jos sulla on väärät tunnukset/salasanat, nin eikö tule mieleen, että voisit kysellä sieltä natikan vai minkä nötikän helpdeskistä ???
Vittu näitä uusavuttomia.Asiallisista vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821