Kun yritän siirtää kotisivujani netikan palvelimella, niin pitääkö siihen olla jotkut omat tunnukset vai käykö ne sähköpostitunnukset? Ei nimittäin meinaa onnistua noilla tunnuksilla, joilla sähköpostia luetaan. Kiitoksia!
Netikka.net
6
1485
Vastaukset
- Poro1
tuolla ohjeita..
http://www.netikka.fi/index.php?sivu=html-kotisivu - Poro1
tässä parempi paikka:
http://www.netikka.fi/index.php?sivu=siirto- Poulter
joo siis oon tehny noiden ohjeiden mukaan...ladannu sen FTP-ohjelman netistä jne. mutta siinä vaiheessa kun kone ottaa yhteyttä palvelimeen ja se kysyy tunnukset ja salasanan niin tulee että access denied. Eli ilmeisesti salasana on väärä...siksi kysynkin että pitääkö siihen olla joku eri salasana ja tunnukset, vai pitäiskö päästä läpi samoilla tunnuksilla kun ne millä luetaan sähköposti? Kokemuksia kiitos!
- olla
Poulter kirjoitti:
joo siis oon tehny noiden ohjeiden mukaan...ladannu sen FTP-ohjelman netistä jne. mutta siinä vaiheessa kun kone ottaa yhteyttä palvelimeen ja se kysyy tunnukset ja salasanan niin tulee että access denied. Eli ilmeisesti salasana on väärä...siksi kysynkin että pitääkö siihen olla joku eri salasana ja tunnukset, vai pitäiskö päästä läpi samoilla tunnuksilla kun ne millä luetaan sähköposti? Kokemuksia kiitos!
ihan palikka
- hqel qibluoef
Poulter kirjoitti:
Jos sulla on väärät tunnukset/salasanat, nin eikö tule mieleen, että voisit kysellä sieltä natikan vai minkä nötikän helpdeskistä ???
Vittu näitä uusavuttomia. - Poulter
hqel qibluoef kirjoitti:
Jos sulla on väärät tunnukset/salasanat, nin eikö tule mieleen, että voisit kysellä sieltä natikan vai minkä nötikän helpdeskistä ???
Vittu näitä uusavuttomia.Asiallisista vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932