Hei!
Olemme miettimässä viikon matkaa huhtikuun puolivälissä joko Antalyaan Turkissa tai vaihtoehtoisesti Tunisian Sousseen. Onko keskustelijoita, joilla kokemuksia kummastakin paikasta? Kumpaa suosittelette? Kokemuksia, vinkkejä?
SOUSSE VS. ANTALYA
5
1174
Vastaukset
- maabe
Olen käynyt kummassakin. Valitsisin ehdottamasti Tunisian, vaikka Turkistakin tykään. Tunisiassa on jotenkin siistimpää ja lämminhenkisempää. Mielipiteitä on tietysti monia. Molemmat on hyviä vaihtoehtoja. Rakastuin tunisiaan kun kävin siellä syksyllä. Hyvää matkaa sinulle kumman sitten ikinä valitsetkaan.
- Anna267
Olen ollut 2 vuotta sitten Turkin Alanyassa ja viime syksynä Tunisiassa. Itse lähtisin mieluummin Turkkiin, mutta kyllä Tunisiakin oli ok.
Ennen Tunisian matkaa ihmettelin lukiessani näiltä keskustelupalstoilta, että mitä useat kirjoittajat tarkoittavat kun väittivät, että Tunisiassa huijataan... En voinut ennen matkaa ihan oikeasti edes ymmärtää em. juttuja!!!
Matkan jälkeen ymmärsin. Eli Tunisiassa piti joka asiassa ja paikassa katsoa, että sait oikein rahasta takaisin, taksien hinnat piti sopia etukäteen (ja aina silloinkaan ei homma mennyt niin kuin sovittiin) ym. ym. Itse koin "rahakyttäily" ahdistavana eli em. johdosta menen tuskin koskaan sinne takaisin. Anna267 kirjoitti:
Olen ollut 2 vuotta sitten Turkin Alanyassa ja viime syksynä Tunisiassa. Itse lähtisin mieluummin Turkkiin, mutta kyllä Tunisiakin oli ok.
Ennen Tunisian matkaa ihmettelin lukiessani näiltä keskustelupalstoilta, että mitä useat kirjoittajat tarkoittavat kun väittivät, että Tunisiassa huijataan... En voinut ennen matkaa ihan oikeasti edes ymmärtää em. juttuja!!!
Matkan jälkeen ymmärsin. Eli Tunisiassa piti joka asiassa ja paikassa katsoa, että sait oikein rahasta takaisin, taksien hinnat piti sopia etukäteen (ja aina silloinkaan ei homma mennyt niin kuin sovittiin) ym. ym. Itse koin "rahakyttäily" ahdistavana eli em. johdosta menen tuskin koskaan sinne takaisin.kaikkialla ystävällisyyttä ja vain "rehellistä" huijausta. Saimme esim. aina oikein rahasta takaisin, mutta hinnat saatettiin ilmoittaa yhtäkkiä olla moninkertaisina ellei pitänyt varaansa.
Turkkilaisetkin ovat ihan ystävällisiä ja joissain paikoissa kaikki huijaavat ja hyökkäävät kaupustelemaan turisteille. Tuskin kuitenkaan pikku-kylissä.
Mielestäni kannattaa miettiä, mitä matkaltaan itse haluaa.
Minusta Tunisiassa on paljon mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa. Karthago, valkohiekkaiset uimarannat, retki suolajärven yli ja kamelin selässä auringonnousua Saharan hiekkadyyneille katsomaan. Suksilla en kuitenkaan lähtisi dyyneille hiihtämään, vaikka jotkut sitäkin suosittelevat - eikä se olisi edes mitään maksanut.- M**
Anna267 kirjoitti:
Matkan jälkeen ymmärsin. Eli Tunisiassa piti joka asiassa ja paikassa katsoa, että sait oikein rahasta takaisin, taksien hinnat piti sopia etukäteen (ja aina silloinkaan ei homma mennyt niin kuin sovittiin) ym. ym. Itse koin "rahakyttäily" ahdistavana eli em. johdosta menen tuskin koskaan sinne takaisin.sillä meit ei kyllä rahallisesti huijattu kertaakaan. Takseissakin meni kaikki ihan dinaarilleen oikein. Luulen että se on paljon myön itestään kiinni. Jos ei yhtään tajua rahan arvoa tai muuta,niin kyllä ne varmaan yrittää kaikkea.
Minä oon niin paljon matkannut,että kai se näkyy päältä.=)
- M**
koska Turkin tuntee jo kaikki.Kulttuurineen ruokineen. Tunisissa näkee vähän erilaista kulttuuria.Sinne siis.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671