Ragdoll ja maatiaiskissa

Kuinka hyvin nämä kaksi tulisivat toimeen?Mietin vain,että jos hankkisin viisivuotialle tyttökissalle seuraksi Ragdollin niin kuinkahan kävisi...

2

403

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati-74

Meillä oli ennestään melkein 7-v leikattu maatiaiskolli kun syksyllä saapui ragdollpentu joka myös kolli. Todella vähän oli vaikeuksia pennun kotiutumisessa, toki vanhempi välillä näyttää kumpi on pomo jos nuoremman "leikki" menee liian pitkälle. Eivät ole vielä kuitenkaan sydänystäviä mutta kumpikaan ei ole loukannut toistaan vaikka "tappelut" tuntuvatkin joskus olevan ihan totta eikä leikkiä...kumpikaan ei kyllä esim:käytä kynsiään toista mäiskiessään ; )

Toki kissat on yksilöitä joten ei voi olla ikuna varma miten sopivat yhteen. Mutta kannattaa ainakin muistaa antaa kissojen tutustua pikku hiljaa toisiinsa ja toisen hajuihin...ja tärkeää on myös muistaa että jo talossa oleva saa paljon huomiota ettei tunne turhaan mustasukkaisuutta uudelle kissalle.

Hienoa rotua ainakin mietit : ) Vuosia tuosta raggarista haaveiltiin ja on vieläkin ihanampi kuin kuviteltiin...vaikka villi pikkasen onkin näin pentuna : )

• Kati-74

Ai juu se vielä unohtui että kissoilla on ollut alusta asti yhteiset ruoka-ja juomakipot ja kertaakaan eivät niistä ole riidelleen...hienosti syövät yhdessä : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      558
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      67
      541
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe