ski Jump international 3 (Sj3)

Ski jump Fan

moi
nii tiäättekö et onko ski Jump international 3 täys versioo missää ladattavissa vai onko toho jotai crackkei et ton saa täysversioks kertokaa kiitos

13

17382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppe

ei ole...
      määki oisin niitä vailla..

• joppe

se maksaa jotain 8-10 euroo..
      en muista tarkalleen..

• Fan

Nii enkä mä ainakaa haluis 10 ekee maksaa kuitenki nii huonu grafiikkaasest pelist kyl mun mielest se Ville Könönen sais laittaa sen peli koko version nettii.

• joppe
        Fan kirjoitti:

Nii enkä mä ainakaa haluis 10 ekee maksaa kuitenki nii huonu grafiikkaasest pelist kyl mun mielest se Ville Könönen sais laittaa sen peli koko version nettii.

joo. niinpä
        mulla on ollu se kokoversio ja se oli sillon ku oli vielä markat, ja makso 40 markkaa..

• Fan
        joppe kirjoitti:

joo. niinpä
        mulla on ollu se kokoversio ja se oli sillon ku oli vielä markat, ja makso 40 markkaa..

oliko siinä täys versiossa niin paljon parempi että
        kannatti ostaa?

• joppe
        Fan kirjoitti:

oliko siinä täys versiossa niin paljon parempi että
        kannatti ostaa?

kannatihan se tietenkin

• kokonaisena

ja on paljo hienompi ja parempi mäkihyppypeli.

• :P:P

Nii että ai kokoversiona? olisin rekisteröinti avainta vailla..

• 3 merkkiä
        :P:P kirjoitti:

Nii että ai kokoversiona? olisin rekisteröinti avainta vailla..

aika vanha keskustelu, MUTTA VITTU SE deluxe ski jump on paska. EI NÄY edes mitään K-PISTEITÄ.

• big fan

jees! saa sen jostai kuha vaa ettii. löysin sen joskus mut meni kone paskaks ja nyt kiristää ku en löydä enää sitä.

• jhtf

Eli siis tätä ski jump international 3:sta etsin kokoversiota. Laittakaas linkkiä jos tiedätte.

• Omatunto666
        jhtf kirjoitti:

Eli siis tätä ski jump international 3:sta etsin kokoversiota. Laittakaas linkkiä jos tiedätte.

Minkähän takia kukaan sortuisi rikolliseen toimintaan jonkun tuntemattoman pikkulapsen pyynnöstä?

• Hyppääjäää

miten sinne voi rekistöröityä?????????????????!!!!! ja laittakaa linkkii jos on koko pelin täys versio ladattavana:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe