Tosi on. Näin eilen uudehkon Vectran, vuosimalli ehkä -98-99, ihan ruosteessa. Uskomatonta. Eikä ollut ensimmäinen kerta.
Opel = Romu
8
1299
Vastaukset
- urho
voi ruostuakkin koska kaupungissa pistetään tielle suolaa polviin asti että pysyttäs tiellä ja sit valitetaan kun auto ruostuu ja se on niin huono peltinen.
- eki
Joopa joo....siellä keskustassa on paljon muitakin merkkejä, mut muut ei kyllä ruostu noin nopeasti, kun ooppeli.
Opel on vaan paska-laatuinen. - Ruostepeikko
eki kirjoitti:
Joopa joo....siellä keskustassa on paljon muitakin merkkejä, mut muut ei kyllä ruostu noin nopeasti, kun ooppeli.
Opel on vaan paska-laatuinen.Kyllä se tojo päihittää ooppelinkin. Tojon mainoksissa eko tarkoittaa sitä että se palautuu nopeasti kiertoon, ruostepölynä...
- Jeesus
Ruostepeikko kirjoitti:
Kyllä se tojo päihittää ooppelinkin. Tojon mainoksissa eko tarkoittaa sitä että se palautuu nopeasti kiertoon, ruostepölynä...
Opel on kyllä siitä hyvä, että sen voi viidenvuoden ajon jälkeen kierrättää kompostissa.
Ketä kiinostaa joku Carina...nyt puhuttiin ooppeleista...oot poju väärällä sivulla! - ...
Ruostepeikko kirjoitti:
Kyllä se tojo päihittää ooppelinkin. Tojon mainoksissa eko tarkoittaa sitä että se palautuu nopeasti kiertoon, ruostepölynä...
Kyllä Opeliltakin noita eco-malleja on...:)
- äitisi
Mäkin näin ufon ja limaisen narupellen eilen ihan oikeesti!
(vai olitko se sä ja sun potkulautas?) - BENTLEY
SEHÄN ON HELVETIN OOPPELI JOS KIINOSTAA KATSO TÄMÄ
http://www.youtube.com/watch?v=Y--8Sj-0Dv8- Morris Mini
Ookkona nääkään ihan terve kun laitat johonkin 13 vuotta vanhaan ketjuun kirjoituksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056