Ajattelin laittaa tulevaan taloomme pisuaarin, mutta mistä sellaisen löytää? Ihan sellainen pieni valkoinen perusmalli olisi haussa. Ei meinaa löytyä sitten mistään vaikka kuinka googlettaa.
Mistä pisuaari
10
3058
Vastaukset
- tietokoneesta?
No kysy sitten rautakaupasta tai muualta, missä myydään wc-pönttöjäkin.
Eivät ole joka kaupan hyllytavaraa, mutta tilaamalla saa. - Monni
Kokeile googlettaa sanalla Ido eli se tammisaarelainen mm vessapönttöjen valmistaja.
- sssssss.
Joo kaupassa niitä on,
mutta tärkeää.
laita se sitten "lyhyellä ja vaihdettavalla viemärillä"
Putki menee todella tukkoon, ainakin meillä,
ainakin kun ei käytetty runsaasti vetä.
Meni täysin tukkoon 2-3 kertaa vuodessa, mikään ei liuota auki,
aina on vaihdettava.- Anonyymi
Ei sinne pisuaariin oo tarkotus paskantaa tollo! Jos välttämättä on tarvetta pers reikää pisuaarille esittää niin nauttikaa Daegolax laksatiivia niin tulee taatusti vesiripulia. Vierelle kantsii asentaa bidee niin voi huuhtoa ripulisen pisuaarin ja ripulisen perseen.
Ystävällisin ja lämpimin terveisin Daegg
- Idoltakin
Käytä hakusanoja urinaali tai virtsalo
- Jano10
minulla sama ongelma.. ei löydy MISTÄÄN!! :(
- kädetöntä touhua
www.ido.fi ja sieltä tuotehaku -> posliinit -> muut IDOn tuotteet
- k
novosa
- IDOOTIT
idiootit kirjottakaa netii pisuaari myydään
- hahi1
Novosan
Ja ei mee tukkoon kun on vedettömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345