Ajattelin laittaa tulevaan taloomme pisuaarin, mutta mistä sellaisen löytää? Ihan sellainen pieni valkoinen perusmalli olisi haussa. Ei meinaa löytyä sitten mistään vaikka kuinka googlettaa.
Mistä pisuaari
10
2990
Vastaukset
- tietokoneesta?
No kysy sitten rautakaupasta tai muualta, missä myydään wc-pönttöjäkin.
Eivät ole joka kaupan hyllytavaraa, mutta tilaamalla saa. - Monni
Kokeile googlettaa sanalla Ido eli se tammisaarelainen mm vessapönttöjen valmistaja.
- sssssss.
Joo kaupassa niitä on,
mutta tärkeää.
laita se sitten "lyhyellä ja vaihdettavalla viemärillä"
Putki menee todella tukkoon, ainakin meillä,
ainakin kun ei käytetty runsaasti vetä.
Meni täysin tukkoon 2-3 kertaa vuodessa, mikään ei liuota auki,
aina on vaihdettava.- Anonyymi
Ei sinne pisuaariin oo tarkotus paskantaa tollo! Jos välttämättä on tarvetta pers reikää pisuaarille esittää niin nauttikaa Daegolax laksatiivia niin tulee taatusti vesiripulia. Vierelle kantsii asentaa bidee niin voi huuhtoa ripulisen pisuaarin ja ripulisen perseen.
Ystävällisin ja lämpimin terveisin Daegg
- Idoltakin
Käytä hakusanoja urinaali tai virtsalo
- Jano10
minulla sama ongelma.. ei löydy MISTÄÄN!! :(
- kädetöntä touhua
www.ido.fi ja sieltä tuotehaku -> posliinit -> muut IDOn tuotteet
- k
novosa
- IDOOTIT
idiootit kirjottakaa netii pisuaari myydään
- hahi1
Novosan
Ja ei mee tukkoon kun on vedettömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817