scämmään aina!

scamww

pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA!

6

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scamww

      pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA!

      • onneton

        scämmäsin kahdesti ja sain 3 päivän bännit


    • thanhvan86

      No paljonko ostat minun Gold trimmed tai saramoin settini? :)

      • scamww

        ei mua pysty reporttaa mulla on siihen omat keinoni


      • tietäjä333
        scamww kirjoitti:

        ei mua pysty reporttaa mulla on siihen omat keinoni

        sä et taida tietää miten report abuse toimii?
        vi**n pelle, jos scämmäät jonku ja sit uhri heti reportaa, ni oot pulassa.
        Mutta otetaan nyt kuitenkin huomioon se fakta, että olet vain pikkupentu, joka riehuu täällä vähän väliä kertomassa scämmäyksistäsi, joita et edes oikesti tee. Eli lopeta jo.


    • jokupoika000

      Ei oo järkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe