viikon avaus

baarista...huomenta...elämä jatkuu...:))

Siispä auki ollaan...mitähän laitetaan...

52

1631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväätä

ja hyvää alakanutta viikkoa..ääh, taas maanantai.. saiskos sitä puuroa tänään? alko hiukomaan taas.. aamuhalaukset ja moiskaus sulle haiven :o))

• puuroa...ja hyvää viikon alkua....moiskis...joko sulla nuha...

• nyt kelepaa
        hai kirjoitti:

puuroa...ja hyvää viikon alkua....moiskis...joko sulla nuha...

ja nyt on hyvä aloittaa työpäivä :o)) *snif snif* hiukan nuha tuntuis vaivaavan..mikä siihen auttais..hmmm... :o)))

• nyt kelepaa kirjoitti:

ja nyt on hyvä aloittaa työpäivä :o)) *snif snif* hiukan nuha tuntuis vaivaavan..mikä siihen auttais..hmmm... :o)))

että nuha lähtee n...niistämällä..:))

• niinpäs
        hai kirjoitti:

että nuha lähtee n...niistämällä..:))

niistämällä kai..ja aattelin josko jotain rohtoa olisit ehdottanut :o)) aikeeni ovat viattomat..aina.. :o))

• niinpäs kirjoitti:

niistämällä kai..ja aattelin josko jotain rohtoa olisit ehdottanut :o)) aikeeni ovat viattomat..aina.. :o))

on helppo rakastaa "..tiijän tiijän...:))

• leeempeni..
        hai kirjoitti:

on helppo rakastaa "..tiijän tiijän...:))

..annaaan kaaaunis on nuoruutein.." ups..pääsi laulu.. :o))

• leeempeni.. kirjoitti:

..annaaan kaaaunis on nuoruutein.." ups..pääsi laulu.. :o))

lämmin nainen...ooon se somiaa...:))

• niih..
        hai kirjoitti:

lämmin nainen...ooon se somiaa...:))

..jostain kumman syystä alkoi niin laulattaa.. :o))

• niih.. kirjoitti:

..jostain kumman syystä alkoi niin laulattaa.. :o))

...laulaa....:))

• oon ilosella päällä
        hai kirjoitti:

...laulaa....:))

mutta ainaha minä oon :o)) ja sillon alkaa laulattaan.. :o))..."taaahdon olla sulle hyvin hellä.."

• oon ilosella päällä kirjoitti:

mutta ainaha minä oon :o)) ja sillon alkaa laulattaan.. :o))..."taaahdon olla sulle hyvin hellä.."

sano shamppanja pullo....kummasti piristi vaikka en saa...." viheltelee "...:))
        kiitos saat olla.....

• siis mikä
        hai kirjoitti:

sano shamppanja pullo....kummasti piristi vaikka en saa...." viheltelee "...:))
        kiitos saat olla.....

sinuu piristi? miun lauluko? *myhäilee* ja saathan sie jos mie annan..muutaman laulun :o))

• Sinnekin.. näin vkonlopun jälkeen auki on vain p..se ;))
      Mitäpä suosittelisit/tarjoaisit.. jos vaikka piikkiin..
      Kahvilla tässä tosin jo yritän muistutella itselleni,
      että kyllä vaan, elämä jatkuu :))

• sitä mannapuuroa voi silmällä..sillä käyntiin lähtee...elikäs huomenta....

• hai kirjoitti:

sitä mannapuuroa voi silmällä..sillä käyntiin lähtee...elikäs huomenta....

..mutta nyt, ei uppoa puuro, ehkä huomenna :)
        Jos sais raikasta greippimehua, sellaista jossa
        hedelmän lihaa mukana. Aina sut siitä ihanuudesta muistaisin ;))

• Sanin kirjoitti:

..mutta nyt, ei uppoa puuro, ehkä huomenna :)
        Jos sais raikasta greippimehua, sellaista jossa
        hedelmän lihaa mukana. Aina sut siitä ihanuudesta muistaisin ;))

raikasta grapemehuu "..saitko...

• hai kirjoitti:

raikasta grapemehuu "..saitko...

Tausende Danke für dich ;))
        Tai jotain tuonne päin.. tää on just sitä mitä just nyt kaipasin :))

• Sanin kirjoitti:

Tausende Danke für dich ;))
        Tai jotain tuonne päin.. tää on just sitä mitä just nyt kaipasin :))

kerranki olin " mies paikalla "..:)))

• Reijo

Siis teille jotka käytte töissä,muille vain muuten hauskaa

• meriv

viikonalkua sinulle *hymyilee*

Iltavuoroon..ja on maanantai tämä kaikkien viikkojen nykyinen aloittaja.

Aamut on aivan erityisiä, jos ei satu olemaan krapulaa tai muuta olotilaa heikentävää, itseaiheutettua tai muuten olemukseen iskeytynyttä epämukavuutta.

Aamulla ei ikinä voi tietää kuinka päivä päättyy..voi toki olettaa, toivoa ja suunnitella, mutta koskaan ei voi tietää. *hymyilee*

Muuten..olettekos ikinä ajatelleet, että esim Hawaijilla elävät nyt meidän jo kerran elettyä iltaamme(siellä kello 23.02 sunnuntai).

Toivottavasti kohtelitte sunnuntaita hyvin, että eivät saaneet sitä kovin ryppyisenä ja kolhittuna.

• kuka

KIITOS SAMOIN aloittaja REIJOLLE & koko Suomen kansalle :o)

• oranssikisulisi

Miu, mau, sinää kuljet vierelläni, viel et
      tunne minuu, mutta katson sineen taivaan, miu,miu

Pyytää sisälle, kraapsutta ovea, että säpäleet
      soi, isäntä, lämmitä pienet tassukaaset.

Tahtoo syliin, miu, miu,

Ps. postilaatikko kolahti!

• oranssikisuli

tarttui kynnet näppäimiiin, nyt ei haittoo
        leikattiin:

siis måndagista oli kymysmys

• kylmästä..huomaatko takassa tuli tuli...

• oranssikisulisi
        hai kirjoitti:

kylmästä..huomaatko takassa tuli tuli...

kurnaauuuuh, riemastuu, hyppii verhoihin, raapii
        suosikkituolia, venyttelee, puskee, ja
        rupeaa tuleen tuijottajaksi,

krrrhhhhh, hrrrrhhhhrr, kellahtaa tassut kohti
        kattoa, ja kieriskelee onnesta!!!!

• meriv

aina voooi olla maanantaaaaiii..vai oliko se perjantai?? Nooh..hällä väliä..nyt on kuitenkin maanantai ja edessä ihan käyttämätön viikko.

Minulle jos vaikka laitetaankin tänä aamuna paahtosämpylä, missä juustoa, tomaattia ja sipulirenkaita.

Iso muki teetä, korvasta korvaan hymy ja jos voisit lukea minulle pääotsikot Hesarista samalla, kun syön.

Ai niin juu. Joko muuten mainitsin olevan MAANANTAI.

*halaa hymyillen kaikki samaan kasaan*

• kaiken saat enemmänkin jos tahrot....hupss nyt lupasin noo olkoon kun kerran sanoin...

Mitä se punainen juoma nyt olikaan..ei hassumpaa...:)))

• meriv
        hai kirjoitti:

kaiken saat enemmänkin jos tahrot....hupss nyt lupasin noo olkoon kun kerran sanoin...

Mitä se punainen juoma nyt olikaan..ei hassumpaa...:)))

..kotiviiniä se ei ainakaan ollut.

Olikohan se Daiquiri..hyvää oli..ensi kesän ehdoton terassinavausjuoma.

Onpas mukavaa olla hereillä!!

*katselee ympärilleen*

Tänään en siivoa, en tiskaa, en syö puuroa, en murjota, enkä lukitse takahuonetta.

Maailma on mallillaan, presidenttiä äänestetään vielä kerran, minulla iltavuoro, aurinko paistaa (uskokaa pois..pilven takana tosin, mutta siellä se on).

Ehei..en ole rakastunut..muuten vain tuntuu niiiiin mahdottoman hyvältä *hymyilee*

• meriv kirjoitti:

..kotiviiniä se ei ainakaan ollut.

Olikohan se Daiquiri..hyvää oli..ensi kesän ehdoton terassinavausjuoma.

Onpas mukavaa olla hereillä!!

*katselee ympärilleen*

Tänään en siivoa, en tiskaa, en syö puuroa, en murjota, enkä lukitse takahuonetta.

Maailma on mallillaan, presidenttiä äänestetään vielä kerran, minulla iltavuoro, aurinko paistaa (uskokaa pois..pilven takana tosin, mutta siellä se on).

Ehei..en ole rakastunut..muuten vain tuntuu niiiiin mahdottoman hyvältä *hymyilee*

sulla maanantai fiilis..haluukko flunssan...

joo kotiviiniä se ei tainnut olla..halpaa kyllä..ihan ilmaista..:)))

• meriv
        hai kirjoitti:

sulla maanantai fiilis..haluukko flunssan...

joo kotiviiniä se ei tainnut olla..halpaa kyllä..ihan ilmaista..:)))

minä, kun saamapuolella olen *hymyilee*

Minusta Karvinen on ehdottoman väärässä inhotessaan maanantaita..vai inhoaakohan maanantai siinä Karvista vielä enemmän??

No niin tai näin..nautitaan me siitä tiedosta, että kevät on taas hiukka lähempänä, kesäloma lähes portilla, pääsiäisenä jopa minä saan, vappunakin silliä, juhannuksena voin hakea pusikoista ja sitten onkin aika lisääntyä ja täyttää maa *hymyilee*

Ehei..MINÄ en kyllä lisäänny kuin välillisesti..

Saanko taas mukillisen..noh..jos teetä, kun pitää mennä tänään töihinkin.

• hai.
        meriv kirjoitti:

minä, kun saamapuolella olen *hymyilee*

Minusta Karvinen on ehdottoman väärässä inhotessaan maanantaita..vai inhoaakohan maanantai siinä Karvista vielä enemmän??

No niin tai näin..nautitaan me siitä tiedosta, että kevät on taas hiukka lähempänä, kesäloma lähes portilla, pääsiäisenä jopa minä saan, vappunakin silliä, juhannuksena voin hakea pusikoista ja sitten onkin aika lisääntyä ja täyttää maa *hymyilee*

Ehei..MINÄ en kyllä lisäänny kuin välillisesti..

Saanko taas mukillisen..noh..jos teetä, kun pitää mennä tänään töihinkin.

vaikutuksen teit..paidan heitin het nurkkaan..on teillä naisilla konstit..kesälomaa...:)))

• meriv
        hai. kirjoitti:

vaikutuksen teit..paidan heitin het nurkkaan..on teillä naisilla konstit..kesälomaa...:)))

kyllä nainen tietää kuinka mies riisutaan *hymyilee*

Kuvittele..nainen nuolemassa toukokuun lämmössä puistonpenkillä jäätelötuuttia.

Hänen punainen pieni kielensä nuolaisee vohvelin pinnalta hänen hamettaan kohti kirivän valkoisen pisaran..

Huulet maistavat kevyesti tuutin päällystä ja niiden lämpö saa uuden pienen pisaran valumaan kohden mekkoa..

• meriv kirjoitti:

kyllä nainen tietää kuinka mies riisutaan *hymyilee*

Kuvittele..nainen nuolemassa toukokuun lämmössä puistonpenkillä jäätelötuuttia.

Hänen punainen pieni kielensä nuolaisee vohvelin pinnalta hänen hamettaan kohti kirivän valkoisen pisaran..

Huulet maistavat kevyesti tuutin päällystä ja niiden lämpö saa uuden pienen pisaran valumaan kohden mekkoa..

hame ja irto vai kaupan jädeä..maustamatonta...
        Espalla vai vanhan kirkon puisto..osaan mäkin olla romattinen jos haluan...

• meriv
        hai kirjoitti:

hame ja irto vai kaupan jädeä..maustamatonta...
        Espalla vai vanhan kirkon puisto..osaan mäkin olla romattinen jos haluan...

ensimmäinen farkku..lyhyt, mutta ei roiskeläppä.

Jalassa matalakorkoiset sirot mustat avokkaat ja kiiltäväpintaiset sukkahousut.

Valkoinen v kaula-aukkoinen t-paita, jonka päällä vyötäröpituinen farkkutakki.

Hän istuu oikea jalka sirosti nostettuna vasemman polven päällä ja oikean kengän kärki piirtää pientä ympyrää keväiseen ilmaan *hymyilee*

Jäätelönä hänellä tällä kertaa on suklainen kahden pallon irtojäätelötuutti ja hän istuu nauttimassa siitä ruokatunnillaan Espan puistossa.

• meriv kirjoitti:

ensimmäinen farkku..lyhyt, mutta ei roiskeläppä.

Jalassa matalakorkoiset sirot mustat avokkaat ja kiiltäväpintaiset sukkahousut.

Valkoinen v kaula-aukkoinen t-paita, jonka päällä vyötäröpituinen farkkutakki.

Hän istuu oikea jalka sirosti nostettuna vasemman polven päällä ja oikean kengän kärki piirtää pientä ympyrää keväiseen ilmaan *hymyilee*

Jäätelönä hänellä tällä kertaa on suklainen kahden pallon irtojäätelötuutti ja hän istuu nauttimassa siitä ruokatunnillaan Espan puistossa.

hää kappeliin bisselle jos kehtais kysyä...tai kyllä mä kehtaan...vitsi siperian juna tulee kohta...

• meriv
        hai kirjoitti:

hää kappeliin bisselle jos kehtais kysyä...tai kyllä mä kehtaan...vitsi siperian juna tulee kohta...

sujauttaa tuutin viimeiset rippeet juuri punaisten huulien välistä suuhunsa..lipaisee kostealla kielellään kurittoman murusen suupielestään ja pyyhkii vielä kädessään olevalla paperisella liinalla suupielet.

Katselee hymyillen ympärilleen silläkin uhalla, että häntä hulluna pidetään.

Aurinko lämmittää hänen farkkuhamosensa peittämiä reisiä..takki alkaa olemaan liikaa keskipäivän auringossa.

Hän sulkee silmänsä hetkeksi ja antaa auringolle mahdollisuuden hyväillä hänen olemustaan kaikessa rauhassa...

Kääntykööt siperiaan takaisin..

• tuffe

Miten se on mahdollista että joku on heti maanantai-aamusta noin virkeenä???

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Miten se on mahdollista että joku on heti maanantai-aamusta noin virkeenä???

töihin..

odotas..kyllä se minäkin vielä nyykähdän..viimeistään viikonloppuun mennessä.

Kuinkas viikonloppu meni? Toivottavasti hyvin?
        Joko on puuro syöty? Koirat ulkoillutettu?
        Matot on pestynä?
        Tukka kammattu? Kello näkyy??

Jäiköhän joku tärkeä kysymys väliin..

Ai juuuu..

Onko päiväsi alkanut hyvin??

Minäpäs täältä laitan sinulle tulemaan repullisen auringonpaistetta, mansikantuoksua, tukkeutuneen pillin ja ja naurusta kipeytyneet vatsalihakset.

Kaikki tämä käärittynä erityisen lämpöiseen ..no juu..aamuhalaukseen *hymyilee*

• AngorVat

vetoinen konjamiinilasi, joka täytetään ekaks jäämurskalla ja sitten lisätään sopivamäärä minttulikööriä ja pohjoisnavan raikasta vettä niin ja tökätään siihen muutama tuorekurkkusuikale :) Lisävarusteeksi uimalasit ja pilli (kiherrystä)....

• lorottaan konjamiinia...käykö lasit ja snorkkeli..pillit on loppu....

• AngorVat
        hai kirjoitti:

lorottaan konjamiinia...käykö lasit ja snorkkeli..pillit on loppu....

käy erinomaisesti ;) Kyllä kohta on asiaa ja painokkaita mielipiteitä (hih)...

Mulla olis tosi paljon materiaalia tota jäämurskaa varten - tuli lumet katolta ja piha täynnä 'jäälauttoja' eli eikun kottareilla kotio ja silppuriin...

Ei tullut lotossakaan päävoittoa, höh. Tosin oon tullut siihen tulokseen huonoa veikkausonneani pohtiessa että mahdollisuudet saada jättipotti kasvaisivat olennaisesti mikäli palauttaisi kupongin ennen arvontapäivää - vai :)))

Kai muistit äänestää kovaan ääneen äänes käheeksi?

• AngorVat kirjoitti:

käy erinomaisesti ;) Kyllä kohta on asiaa ja painokkaita mielipiteitä (hih)...

Mulla olis tosi paljon materiaalia tota jäämurskaa varten - tuli lumet katolta ja piha täynnä 'jäälauttoja' eli eikun kottareilla kotio ja silppuriin...

Ei tullut lotossakaan päävoittoa, höh. Tosin oon tullut siihen tulokseen huonoa veikkausonneani pohtiessa että mahdollisuudet saada jättipotti kasvaisivat olennaisesti mikäli palauttaisi kupongin ennen arvontapäivää - vai :)))

Kai muistit äänestää kovaan ääneen äänes käheeksi?

asia minkä annoin oli ääneni...sain takasin kansalaisluottamusta..hyvä vaihtari....kysyvät muuten paperit..ei olekkaan kukaan pitkään aikaan kysynyt...

• AngorVat
        hai kirjoitti:

asia minkä annoin oli ääneni...sain takasin kansalaisluottamusta..hyvä vaihtari....kysyvät muuten paperit..ei olekkaan kukaan pitkään aikaan kysynyt...

kysyttiin. Hieno tunne - ahh tuli ihan nuoruus mieleen.

Nyt ei sitten varmaan tartte telkkaa kattella pariin viikkoon - meinaan sieltä varmaan tulee vaalimössöö tuutin täydeltä. Mulla on kyllä TR4 haasteellisessa osassa odottamassa, joten ajankulua piisaa...

Ja onneks on 'teema'. Sieltä muuten tulee tänään hyvä dokkari (oikeastaan sen toinen osa) 21:10 - kannattaa uhrata 50 minsaa iltarutiineista :) ainaskin eka osa oli tosi makee :)))

• AngorVat kirjoitti:

kysyttiin. Hieno tunne - ahh tuli ihan nuoruus mieleen.

Nyt ei sitten varmaan tartte telkkaa kattella pariin viikkoon - meinaan sieltä varmaan tulee vaalimössöö tuutin täydeltä. Mulla on kyllä TR4 haasteellisessa osassa odottamassa, joten ajankulua piisaa...

Ja onneks on 'teema'. Sieltä muuten tulee tänään hyvä dokkari (oikeastaan sen toinen osa) 21:10 - kannattaa uhrata 50 minsaa iltarutiineista :) ainaskin eka osa oli tosi makee :)))

katsoo jos nyt jaksaa valvoa...nuoruus ja huuurjuus...eikä ole mitään kliseetä...:)))

• AngorVat
        hai kirjoitti:

katsoo jos nyt jaksaa valvoa...nuoruus ja huuurjuus...eikä ole mitään kliseetä...:)))

parhaassa iässä :))))

Paljon sää sitä unta tarviit?

Kyllä mää ainaskiin valvon johonkin yhteen/kahteen yöllä ja herään ennen kukonlaulua - eikä tee tiukkaakaan. Ehtii tehdä virtuaalimatkojakin useita yhdessä yössä ;) Ja joskus kun on kiinnostavaa puuhaa - oli kyse sitten duunista tai muusta niin eihän sitä tartte edes joka yö nukkua (hymiöitä kikatuksella)

• tukihenkilö

sen kuin silkkiä vaan
      sylillisen tahtoisn kerrallaan
      jodildadildam....

• meriv

ja vähän ylikin sinulle *hymyilee*

Jopas vain on ihme aika saapua töihin.

Takahuone on tämän päivän auki..huomisesta en tiedä, mutta eipä siitä tiedä kukaan muukaan.

Kevät saapuu ja aurinko paistaa..pilven takana, mutta paistaa kuitenkin *hymyilee*

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

ja vähän ylikin sinulle *hymyilee*

Jopas vain on ihme aika saapua töihin.

Takahuone on tämän päivän auki..huomisesta en tiedä, mutta eipä siitä tiedä kukaan muukaan.

Kevät saapuu ja aurinko paistaa..pilven takana, mutta paistaa kuitenkin *hymyilee*

tämä on jo tiistaita - kun eilisen siellä etelä - karjalassa olin, yöllä vasta kotona, ekkös muista. Dont´worry, suomukkaallekkin jouduin kertoon, et hauskaa hänellä oli.
        Tuffelle myös iltapäivänhuomenet, hänkin pitkään vällyjen alla näemmä viihtynyt:)

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

tämä on jo tiistaita - kun eilisen siellä etelä - karjalassa olin, yöllä vasta kotona, ekkös muista. Dont´worry, suomukkaallekkin jouduin kertoon, et hauskaa hänellä oli.
        Tuffelle myös iltapäivänhuomenet, hänkin pitkään vällyjen alla näemmä viihtynyt:)

en muistanutkaan näitä Suomen aikavyöhykkeitä.

Pitääkin olla varuillaan sitten noiden jetlagien kanssa, että ei väsymys iske ihan yllättäen kesken hyvän maanantain..siis minulla edelleen maanantai..vielä monta tuntia.

• tukihenkilö

baarissa istun mä yksin - tuleepa mieleen entinen duunikaveri, hän toteais et "saamarin amatöörit - ammattilaisen yksin jätitte baariin nuokkumaan heti maanantaina" / vai tiistaiko tämä lienee?

• tukihenkilö

kassan ja lähdin kotiin, itkua tihertäin - en yksinäisyydestä, vaan kassassa oli vain 3,20€ - siis kävelen kotiin, josko 0,30 jostain löytäis et elämään jotain jännitystä sais - ässäarvan ostaisin

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe