Mitenkä ne ns hintakoodihälyttimet oikein toimii? Kinka ne vaate yms hälyttimet on toisissaan oikein kiinni?,onko mangeetilla? meinaan kun kassalla ne niin näppärästi irtoaa. Kyselen kun olen perustamassa pientä putiikkia ja en tiedä noista vielä mitään. Kaupastani voi siis varastaa tuotteen kun tuotteen kun vain repii hintakoodin ja irroittaa hälyttimen vaatteista ja eikun kassan ohi?
Mitenkä toimii hälyttimet.
6
6774
Vastaukset
- Helge - Allan
Enhän mie voi kertoo sulle.Se on ammattisalaisuus.Mutta kyllä ne lähtee...hai sie.
- Ei kannata
Vinkkejähän sinäkin olet täällä kyselemässä.
Vaatehälytintä et saa irti vahingoittamatta vaatetta, ilman asianmukaista irroituslaitetta.
Muista hälyttimistä en osaa sanoa, paitsi, että ne on kalliita ja varastaminenkin on kallista!- ihmi-nen
Kyllä minä ainakin sain väännettyä varashälyttimen irti vaatteesta vahingoittamasta sitä. Haarukalla ja sormilla, se siitä.
- perustat liikkeen
Vinkkejä en minäkään sulle anna....irroittamisen suhteen.Jos perustat liikkeen saat varmasti muuta kautta tähän tiedot.
Mutta jos oikeasti olet perustamassa liikettä tai joku muu,ja putiikki on pieni niin ei kannata laittaa rahaa kalliisiin hälytyslaitteisiin.Paras varkauden esto on valvova myyjän silmä,eli pienessä putiikissa palvelu on aina aika henkilökohtaista eli aina melkein ollaan kontaktissa asiakkaan kanssa.Sovitukseen mentäessä lasket tuotteet ennen ja jälkeen.Jos sovituskoppeja on paljon,voit käyttää apuna numerolappuja jotka kertoo tuotteiden lukumäärän.Pienessä liikkeessä ei pysty varastamaan,jos olet itse aktiivinen ja sovituksen kanssa tuota laskemis kikkaa.- vinkki-
Se lähtee ihan kampeamalla sinne väliin jollain esim saksilla mieluiten tietysti kunnon työkaluilla. Ympärikehäinen magneetti vapauttaa tuon myös.
Tämä vinkki niille joilla on hälytin maksettuihin vaatteisiin jäänyt. Itse irroitin omatoimisesti koska kauppa ei suostunut maksamaan matkakulujani kauppaan ja takaisin hälyttimen irroitukseen.
Tässä kuva irroitetusta hälyttimestä, tuon "neulan" saa katkaistua myös melko helposti:
http://img363.imageshack.us/img363/9779/3188006218784177d5dbb1ek3.jpg
- Hei oikeesti
Heih! Kun kaverini yritti pölliä vaatteen kaupasta, varashälytin alkoi arvatenkin soida.. siinä hän sitten yritti irroittaa sen mutta eipä onnistanut. Miten sen saisi hienosti ja nopeasti irroitettua, ilman vahinkoa ja vaatteen rikkomista? Onnistuuko jonkinlaisilla pihdeillä? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047644
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075798- 835127
- 1394506
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542919
- 542843
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102414Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016