Canon PowerShot A40

Tube

Olen aikomassa ostaa Canon PowerShot A40 kameran. Kysyisin onko teillä kokemuksia siitä mallista?

11

1896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lautturi

meinasin semmosen ostaa, mutta tuntuvat olevan mystisesti loppu kaikista kaupoista. Eräästäkin liikkeestä lupasivat jo pari viikkoa sitten löytyvän ko. kameroita, vaan eipä ole sinne tullut vieläkään.
      Oletko itse käynyt jo kaupassa kattelemassa, eli tiedätkö jotain liikettä josta a40-mallia löytyisi hyllystä? Hyvin se on ainakin testeissä menestynyt.

• Tube

En ole liikkeistä käynyt kysymässä.Olen netistä katellu.

• Reko
        Tube kirjoitti:

En ole liikkeistä käynyt kysymässä.Olen netistä katellu.

netistä osoitteesta nycamera.de

• Cecily

Hyvä näppärä kamera tuo on. Tilattiin pari viikkoa sitten osoitteesta ny-camera.net. Kamera tuli viikossa ja oli postituskuluineen sata euroa halvempi kuin Suomesta. Ainoa miinus oli ohjekirja, joka oli saksaksi.

Pst. A40 toimii sormiparistoilla, joten kannattaa ostaa laturi ja akkuja. Sormiparistoissa on se hyvä puoli, että jos virtanen loppuu matkalla, niin joka huoltoasemalta saa pattereita, joilla kamera taaa pelittää.

• lautturi

Millä kielillä ne valikot saa valittuu sun kamerassa? Onkos suomea mukana, kun pitäs olla ainaki Suomesta ostetussa powershot a40:ssä.

• Cecily
        lautturi kirjoitti:

Millä kielillä ne valikot saa valittuu sun kamerassa? Onkos suomea mukana, kun pitäs olla ainaki Suomesta ostetussa powershot a40:ssä.

Valikot saa laitettua suomeksi, joten mä en ainakaan ole sitä ohjekirjaa vielä tarvinut :)

• Nalle puh

Onko kamera nopea ottamaan kuvan esim. pitääkö vastaan tulevasta autosta jos haluaa kuvan niin painaa nappia sekunnin ennen vai voiko painaa vasta sitten kun se on kohdalla? Ja onko zoomi hyvä?

• lautturi
        Cecily kirjoitti:

Valikot saa laitettua suomeksi, joten mä en ainakaan ole sitä ohjekirjaa vielä tarvinut :)

Mainiota. Itse asiassa kävin jo eilen tuolla new york cameran sivuilla jättämässä tilauksen. heh, ensimmäinen kerta kun tilaan netin kautta mitään, mutta kun tuo nyt tosiaan on niin paljon halvempi (~70€) postikuluineenkin niin menköön.

• Cecily
        lautturi kirjoitti:

Mainiota. Itse asiassa kävin jo eilen tuolla new york cameran sivuilla jättämässä tilauksen. heh, ensimmäinen kerta kun tilaan netin kautta mitään, mutta kun tuo nyt tosiaan on niin paljon halvempi (~70€) postikuluineenkin niin menköön.

Sillä summalla saa verkkokaupasta 128 megasen muistikortin, eikä tartte olla ihan jatkuvasti tyhjentämässä kuvia kamerasta :)

Tai sitten sillä saa kameralaukun, 4 akkuparistoa ja akkulaturin.

• harrastaja
        Nalle puh kirjoitti:

Onko kamera nopea ottamaan kuvan esim. pitääkö vastaan tulevasta autosta jos haluaa kuvan niin painaa nappia sekunnin ennen vai voiko painaa vasta sitten kun se on kohdalla? Ja onko zoomi hyvä?

Kamerassa voi itse tehdä kuvausohjelman jolloin säädetään valotusaika ja aukon koko. säädät valotusajan tarpeeksi nopeaksi niin onnistuu. valon määrästä riippuen tietenkin. Itse kokeilin nesterallissa ja kyllä se pikku harjoittelulla onnistuu.

• Pekka

Mitä mieltä olette kumpi on parempi Canon PowerShot A40 vai Canon Digital IXUS V?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe