Kuka tietäisi kertoa jotain Lidköpingin astioista.
En löytänyt mitään aiheeseen liittyvää googlen kautta. Käsittääkseni ruotsalaista tuotantoa.
Ostin aika ison astiaston, upeine liemikulhoineen ym. Pohjassa on vaakunan mallinen leima. Vaakunan yläpuolella 3 tähteä ja sisällä ALP kirjaimet. Ja alla LIDKÖPING 382. Selviääkö tästä astiaston nimi ja jotain muuta? Avusta kiitollinen.
LIDKÖPING astiasto
5
2445
Vastaukset
- Tuulia
Googleta: Svenskt porslin
- kaunista ostanut
Kiitti sulle vinkistä, löysin jotakin muita astioita mitä olen vuosien saatossa hankkinut. Tuo lidköping tuntuu olevan jotenkin vähän oudompi. Sen mitä löysin jonkun lidköpingin astiastoja olivat huomattavasti uudenaikaisempia kuin minun astiastoni.
Jos nyt joku jotain tietää, niin olisi kiva jos kertoisit palstalla minullekin. :)
- ssi
tradera.com sivuilta löytyy Lidköping -haulla runsaasti Lidköpingin posliinitehtaan tuotantoa, kuvissa usein myös leimat. Saat ainakin jotain hinta-arviota astioillesi. Luulisi posliinitehtaista löytyvän netistäkin paljon taustatietoa, jos sellaista etsit.
- minulta
löytyisi seuraavia juttuja. Kahvikannu, sokerikko kannellinen, kermakko,kaksi kahvikuppia, kuusi kpl tasseja ja kuusi kpl asetteja. Kauniita kukallisia astioita.
Olisiko kenelläkään esim. neljää kahvikupposta myydä minulle tästä sarjasta? Tai voisin myydä nämä omani. - lidsoping astiat
Minulla on ilmeisesti samaa sarjaa oleva 43 astian sarja , kylläkin ruoka kalusto. En omista astiastoon kuuluvia kahvikuppeja. mitä maksanee asetit joita on itselläni kuusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956