Kuka tietäisi kertoa jotain Lidköpingin astioista.
En löytänyt mitään aiheeseen liittyvää googlen kautta. Käsittääkseni ruotsalaista tuotantoa.
Ostin aika ison astiaston, upeine liemikulhoineen ym. Pohjassa on vaakunan mallinen leima. Vaakunan yläpuolella 3 tähteä ja sisällä ALP kirjaimet. Ja alla LIDKÖPING 382. Selviääkö tästä astiaston nimi ja jotain muuta? Avusta kiitollinen.
LIDKÖPING astiasto
5
2465
Vastaukset
- Tuulia
Googleta: Svenskt porslin
- kaunista ostanut
Kiitti sulle vinkistä, löysin jotakin muita astioita mitä olen vuosien saatossa hankkinut. Tuo lidköping tuntuu olevan jotenkin vähän oudompi. Sen mitä löysin jonkun lidköpingin astiastoja olivat huomattavasti uudenaikaisempia kuin minun astiastoni.
Jos nyt joku jotain tietää, niin olisi kiva jos kertoisit palstalla minullekin. :)
- ssi
tradera.com sivuilta löytyy Lidköping -haulla runsaasti Lidköpingin posliinitehtaan tuotantoa, kuvissa usein myös leimat. Saat ainakin jotain hinta-arviota astioillesi. Luulisi posliinitehtaista löytyvän netistäkin paljon taustatietoa, jos sellaista etsit.
- minulta
löytyisi seuraavia juttuja. Kahvikannu, sokerikko kannellinen, kermakko,kaksi kahvikuppia, kuusi kpl tasseja ja kuusi kpl asetteja. Kauniita kukallisia astioita.
Olisiko kenelläkään esim. neljää kahvikupposta myydä minulle tästä sarjasta? Tai voisin myydä nämä omani. - lidsoping astiat
Minulla on ilmeisesti samaa sarjaa oleva 43 astian sarja , kylläkin ruoka kalusto. En omista astiastoon kuuluvia kahvikuppeja. mitä maksanee asetit joita on itselläni kuusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187