LIDKÖPING astiasto

kaunista ostanut

Kuka tietäisi kertoa jotain Lidköpingin astioista.
En löytänyt mitään aiheeseen liittyvää googlen kautta. Käsittääkseni ruotsalaista tuotantoa.
Ostin aika ison astiaston, upeine liemikulhoineen ym. Pohjassa on vaakunan mallinen leima. Vaakunan yläpuolella 3 tähteä ja sisällä ALP kirjaimet. Ja alla LIDKÖPING 382. Selviääkö tästä astiaston nimi ja jotain muuta? Avusta kiitollinen.

5

2386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulia

Googleta: Svenskt porslin

• kaunista ostanut

Kiitti sulle vinkistä, löysin jotakin muita astioita mitä olen vuosien saatossa hankkinut. Tuo lidköping tuntuu olevan jotenkin vähän oudompi. Sen mitä löysin jonkun lidköpingin astiastoja olivat huomattavasti uudenaikaisempia kuin minun astiastoni.
        Jos nyt joku jotain tietää, niin olisi kiva jos kertoisit palstalla minullekin. :)

• ssi

tradera.com sivuilta löytyy Lidköping -haulla runsaasti Lidköpingin posliinitehtaan tuotantoa, kuvissa usein myös leimat. Saat ainakin jotain hinta-arviota astioillesi. Luulisi posliinitehtaista löytyvän netistäkin paljon taustatietoa, jos sellaista etsit.

• minulta

löytyisi seuraavia juttuja. Kahvikannu, sokerikko kannellinen, kermakko,kaksi kahvikuppia, kuusi kpl tasseja ja kuusi kpl asetteja. Kauniita kukallisia astioita.
      Olisiko kenelläkään esim. neljää kahvikupposta myydä minulle tästä sarjasta? Tai voisin myydä nämä omani.

• lidsoping astiat

Minulla on ilmeisesti samaa sarjaa oleva 43 astian sarja , kylläkin ruoka kalusto. En omista astiastoon kuuluvia kahvikuppeja. mitä maksanee asetit joita on itselläni kuusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe