Kellään tietoa miten paljon rahaa pitää pistää yhteen pinoon jos meinaa turbottaa tte:n palikoilla Lexus IS200:sen?
IS200 kompressor kit
17
4882
Vastaukset
- Patrikek
teet vaiko avaimet käteen-periaatteella?
- IS200
Eli se tte kitti olis tarkoitus laittaa, siis tarkennettuna kompura.
- IS200
IS200 kirjoitti:
Eli se tte kitti olis tarkoitus laittaa, siis tarkennettuna kompura.
Itse asennettuna joo.
- puhut
kompressorista ja tekstissä turbotuksesta,
kumpaahan meinaat tehdä ? - Scuore
Vähän epäilen, että tuon auton ajo-ominaisuudet eivät kestä lisätehoa jos kunnolla rupeat turbottamaan. Siitä voi tulla suorastaan vaarallinen. Kokemusta kyseisestä autosta löytyy koeajon muodossa.
- Unto
On se vaan kumma, että mitä tahansa toyotiin/lexukseen liittyvää joku kysyy, sulta tulee joku "asiantuntijakommentti", jossa ilmenee ettei toyota/lexus kestä tai se on niin helevetin ruman näköinen tms. Painus vaan sinne "Viat Punto"-osastolle, suotta täällä toyota-osastolla mesuat...
- Untti
Unto kirjoitti:
On se vaan kumma, että mitä tahansa toyotiin/lexukseen liittyvää joku kysyy, sulta tulee joku "asiantuntijakommentti", jossa ilmenee ettei toyota/lexus kestä tai se on niin helevetin ruman näköinen tms. Painus vaan sinne "Viat Punto"-osastolle, suotta täällä toyota-osastolla mesuat...
tajuu taas notta miks tojoota-palstalla puhuutaan leksuuksista, net on ihaan eri autoja. Tojoota on sellane kansanvaunu ja leksuus on taas sellane pare.
- Scuore
Unto kirjoitti:
Lexuksen kestävyyteen en muuten ole ottanut kantaa. Itse tuon IS:n koeajaneena toin vain esiin mielipiteeni! Oikeasti tuo IS 200 tuntui vain ylihintaiselta Corollalta takavedolla. Muotoiluhan on pohjimmiltaan mielipide, mutta mielestäni kopioiminen muilta merkeiltä on melko halpaa touhua (LS, niin [tuleva] uusi kuin edellinen malli). En muuten aja Fiiulla, vaan tässä kuussa tulee 159 :).
- paremmin kuin vetelät makar...
IS 200 kestää lisätehoa todella hyvin. 450 kaakkia voi laittaa ja vasta sitten tarvitaan lisävahvikkeita. Vietereitä voi tietysti vahvistella maun mukaan jo ennenekin. Mutta ominaisuudet on alunalkaenkin tehty kisakelpoisiksi.
- Scuore
paremmin kuin vetelät makar... kirjoitti:
IS 200 kestää lisätehoa todella hyvin. 450 kaakkia voi laittaa ja vasta sitten tarvitaan lisävahvikkeita. Vietereitä voi tietysti vahvistella maun mukaan jo ennenekin. Mutta ominaisuudet on alunalkaenkin tehty kisakelpoisiksi.
Kyllähän tojon kone saattaa lisätehoa kestää, mutta miten on ajo-ominaisuuksien? Tehokkaassa autossa pitää olla kunnon alusta joka IS:stä puttuu. Itse en kyllä tuota 450kaakkia usko.
- ja puhu sitten
Scuore kirjoitti:
Kyllähän tojon kone saattaa lisätehoa kestää, mutta miten on ajo-ominaisuuksien? Tehokkaassa autossa pitää olla kunnon alusta joka IS:stä puttuu. Itse en kyllä tuota 450kaakkia usko.
Otappa selvää asioista ja kato miten kisajengit niitä virittelee. Kamaa löytyy paljon ja helposti. Pitää vaan vähän tutkaista asioita. Vakionakin IS on lähempänä kisakalua kuin jotkut etuvetoiset. Ei tartte muuta kuin vähän hilloa pellin alle ja uudet vieterit. Ja sit kyyti on niin rajua kuin haluat ja fyffet riittää.
- vaikka
Scuore kirjoitti:
tätä ihmeellistä internettiä ja totea, että vanhan IS200 alusta on aika hyvin kohdallaan ja kestää kyllä helposti tuolla TTE sarjalla saatavat tehot!
http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/xrt-lexus-is200.htm
http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/?id=129
http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/112_0208_lexus/index2.html
yms.
Omalla koeajolla voi todeta, että ohjaus on kevyt ja ei tarjoa luokkansa parasta tuntoa, mutta tuo on OIKEASTI vain tottumiskysymys. Kun autolla ajaa pitempään niin ohjauksen "rytmit" oppii kyllä melko hyvin tuntemaan ja itse auton alusta on kyllä tilanteen tasalla. Tämän voit itsekin todeta kokeilemalla kyseistä autoa radalla tai uskoa sen mitä vaikkapa kotimaiset lehdet kyseisestä autosta kirjoittavat. Ajettavuuden suurimmat miinukset IS200 on kerännyt juuri ohjauksen osalta ja uraherkkyydestä joka paranee vaihtamalla renkaat hiukan kapeampaan malliin. - IS2000
Eiköhän kestä..vuoden päivät ollu alla. Tte:n alustaa yms. kilkettä on jo kiinni. Lisätehua kaipais.
- IS200
Scuore kirjoitti:
Joo alusta on jo TTe:tä niinkuin aiemmin sanoin. Mut sitä hintaa tiedustelin mitä siitä tte kompura kitistä saapi maksaa. Asennus onnistuu.
- juki
TTE Kit: 5500 euroa suoraan TTE:ltä.
TTE Kit Asennus: n. 800 euroa, esim Toyota Tammer-Auto Tampereella on homman tehnyt ennenkin.- IS200
Kiitti tiedoista, aika hirveelle kuullostaa toi kitin hinta!
- Patrikek
IS200 kirjoitti:
Kiitti tiedoista, aika hirveelle kuullostaa toi kitin hinta!
löytyy kaikki mitä tarvitset: http://www.tdi-plc.com/is200.html
Halpaahan se ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883