äkkilähdöt

homesäkki

jos haluat seikkailua niinotas finnmatkoilta äkkilähtö,ei kannata matkalaukkuakaan purkaa että olet 3tunnissa valmis vaihtamaan hotellia,jotta yllätys voi olla täydellinen niin voit huoneestasi ykskaks löytää miehen kasaamasta lastensänkyä.täältä matkatoimistosta saat varmaan matkan josta kukaan ei tiedä mitään eikä kait välitäkään

13

12304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkilähtijä

      Kolme kertaa olen finnmatkoilta äkkilähdön ottanut ja joka kerta hotelli on viikon matkan ajan pysynyt samana. Myöskään ylimääräisiä lastensänkyjä kasaavia miehiä ei ole nähnyt. Olen ollut aina liikkeellä jonkun kaverin kanssa ja ollaan saatu kahden hengen huone 2-4 tähden hotellista.

      Tätä samaa olen tuttaviltani kuullut..tosin yksin matkustavat ovat joutuneet joskus hotellia vaihtamaan. Jos haluaa "turvallisen" äkkilähdön voi toki käyttää aurinkomatkoja jolloin hotellin saa tietää etukäteen..

      • homesäkki

        matkustellut olen minäkin äkkilähdöillä yksin sekä joskus kavereitten kanssa mutta kokemuksen minkä finnmatkoilta sain en vastaavaa ole kokenut mitä mieltä olet jos aamulla heräät n.9.30 ovessa on lappu pyydämme sinua vaihtamaan hotellia klo 12.00 enpä halua toisten kokevan samoja asioita finnmatkat on niin raha ahne firma jossa asiakas saa hintalapun otsaansa ostaessaan äkkilähdön ei ikinä


      • äkkilähtöihin
        homesäkki kirjoitti:

        matkustellut olen minäkin äkkilähdöillä yksin sekä joskus kavereitten kanssa mutta kokemuksen minkä finnmatkoilta sain en vastaavaa ole kokenut mitä mieltä olet jos aamulla heräät n.9.30 ovessa on lappu pyydämme sinua vaihtamaan hotellia klo 12.00 enpä halua toisten kokevan samoja asioita finnmatkat on niin raha ahne firma jossa asiakas saa hintalapun otsaansa ostaessaan äkkilähdön ei ikinä

        Olen matkaillut ja ainoastaan äkkilähdöillä,ja finnmatkoilla! Tyytyväinen, huonetta ei ole tarvinnut vaihtaa huone on on ollut hyvä tasoinen yleensä sama kuin täydenhinnan maksaneilla!


      • homesäkki
        äkkilähtöihin kirjoitti:

        Olen matkaillut ja ainoastaan äkkilähdöillä,ja finnmatkoilla! Tyytyväinen, huonetta ei ole tarvinnut vaihtaa huone on on ollut hyvä tasoinen yleensä sama kuin täydenhinnan maksaneilla!

        tohon sun juttuun en kyllä usko voi olla että mulla kävi huono tuuri mutta viimeinen tolla yhtiöllä lentokentältä liput 7e polttoainelisä paljon muita ihmeellisyyksiä mitä ei muilta toimistoilta löydy.hyviä TUI MATKOJA


      • Tyytyväinen matkailija
        homesäkki kirjoitti:

        tohon sun juttuun en kyllä usko voi olla että mulla kävi huono tuuri mutta viimeinen tolla yhtiöllä lentokentältä liput 7e polttoainelisä paljon muita ihmeellisyyksiä mitä ei muilta toimistoilta löydy.hyviä TUI MATKOJA

        Katsele kuumat.com sivulta äkkilähtöjä.
        http://www.kuumat.com


    • asioista selvää?

      Ihan pienenä vihjeenä teille äkkilähtöilijöille, että suurin osa lapsellisesta kitinästänne johtuu vain siitä, ettette viitsi ottaa asioista selvää ja tutustua kunkin matkanjärjestäjän äkkilähtöjen ehtoihin - etukäteen. Kyllä niissä selvästi sanotaan, että huoneenvaihto on mahdollinen jne. Ei kannata varata halpaa äkkilähtöä, ellei ole valmis elämään pelin hengen mukaan. Miksi ette varaa matkaanne aikaisemmin määritellyllä hotellilla? Ei tarvitsisi sitten myöhemmin marista, kun vaatimuksenne olivatkin korkeammat kuin teille pystyttiin tarjoamaan. Äkkilähtömatkaustaminen on aina tuuripeliä. Matkanjärjestäjä majoittaa äkkilähtöläiset sinne missä on tilaa, yllätys yllätys.

      Ja kuulkaas, mitä mieltä olisitte siitä, että te tai joku tuttunne ette saisikaan matkalla sellaista hotellihuonetta kuin olette varanneet? Siksi teidän huoneitanne vaihdellaan, koska joku muu on todella ostanut matkanjärjestäjältä määritellyn hotellin (viime tipassa, mutta siis EI määrittelemättömänä äkkilähtönä), ja matkanjärjestäjä on velvollinen sen hänelle ehtojen mukaan järjestämään. Te puolestanne olette hyväksyneet äkkilähdön ehdot ja näin ollen keräätte kimpsunne ja muutatte. Eli jos ette joutuisikaan muuttamaan, matkanjärjestäjä kumartaisi teille ja pyllistäisi toiselle, siis teitä tod. näk. enemmän matkastaan maksaneelle ja sen määritellyllä majoituksella varanneelle. Ja voi mahdoton, kuinka huonoa palvelua se olisikaan. Eikö teidänkin mielestänne, jos te saisitte sellaista kohtelua? Yksinkertaista.

      Joku mankui viestiketjussa myös siitä, että kun jo klo 12 piti lähteä. No, se on hotelleissa virallisen ja kansainvälisen käytännön mukaan uloskirjautumisaika. Katsokaas, hotellissa pitää ehtiä siivota huone seuraavalle, että hän jälleen ei saisi huonoa palvelua. Kun kerran tiedätte (toivottavasti, toivottavasti, toivottavasti), että matkaehtojenne mukaan saatatte joutua vaihtamaan huonetta/hotellia, kuka käskee nukkua niin myöhään, että ilmoitus tulee täytenä yllärinä? Eikä sen pitäisi sikäli yllätyksenä tullakaan, onhan teille jo matkaa varatessa annettu äkkilähdön ehdot.

      • VAIHTO..

        HOtellin vaihtaminen keskenkaiken on hyvi
        harvinaista ja sitä tehdään vain niille
        asiakkaille jotk asoittaa liikaa suutaan.

        Eräskin nainen vi**uili oppaille Kanarialla
        ja asui 2 viikon aikana viidessä eri hotellissa ;)


      • selityksiä
        VAIHTO.. kirjoitti:

        HOtellin vaihtaminen keskenkaiken on hyvi
        harvinaista ja sitä tehdään vain niille
        asiakkaille jotk asoittaa liikaa suutaan.

        Eräskin nainen vi**uili oppaille Kanarialla
        ja asui 2 viikon aikana viidessä eri hotellissa ;)

        Juu, ja minä kuulin joskus serkun kummin kaiman velipuolelta, että jollekin oli käynyt näin...


      • homesäkki

        itse olen ajatellut että äkkilähdöilläkin on jotkut säännöt kuinka monta tuntia ennen ilmoitetaan huoneenvaihdosta en todellakaan ole ajatellut että pitäisi istua hotellissa ja odottaa koska joudun vaihtamaan huonetta mielestäni 3tunnin varoitusaika on pilkantekoa.mutta se siitä opetus meni bvarmaan perille ja tietysti hyvä että samaa ei tapahdu muille ei ollut tapahtunut minullekaan.


    • mitä tilaa

      Finnmatkoilla voi esim. netin äkkilähdöissä voi valita hakuehdoksi haetaanko "määritellyllä majoituksella" vai "määrittelemätön majoitus" vai "pelkkä lento", eli jos varaa määrittelemättömän ylihuomisen matkan, niin majoitus on sitten arpajaisvoitto, mutta halvalla ei saa aina hyvää. Tjäreborihan tarjoaa "kuumia lähtöjä" "matkajokeri" nimellä joka kuvaa varmaan hyvin matkaa. Näihinhän ei usein kuulu myöskään lentokenttäkuljetukset ja opaspalvelut. Aurinkomatkoilla homma selkeämpää ja majotus varmempi, mutta hintaakin yleensä enemmän.

    • Äkkilähtijä

      Itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia äkkilähdöistä. Tulee varmasti jatkossakin käytettyä jos iskee kova kaukokaipuu.

      Rantapallosta olen itse löytänyt helposti lähdöt, ja voin valita lähtökaupungiksikin suoraan Oulun.
      http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/

      • hiutsishai

        Olisiko kenelläkään tuoreita kokemuksia äkkilähdöistä?


    • On kokemusta Finnmatkojen äkkilähdöistä. Heidän säännöissään sanotaan että määrittelemätön hotellimajoitus voi tarkoittaa 120 cm leveän sängyn jakamista tuntemattoman samaa sukupuolta olevan huonekaverin kanssa. Näin minulle kävi Meksikossa! Ei tullut yöunista kovinkaan hyviä. Nukuin sitten päivällä. Seuraavaksi yöksi ostin itselleni ilmapatjan ja nukuin lattialla. Sekin oli epämukava vaihtoehto. Olin juuri valmis etsimään itselleni uuden hotellin, kun Finnmatkat järjesti huonekaverilleni toisen huoneen kahden yön jälkeen.
      Olin toki varautunut jakamaan huoneen ja vaihtamaan hotellia kesken kaiken. Mutta 120 cm:n sängyn jakaminen tuntemattoman kanssa menee yli hilseen. Mitähän sääntöjen laatijan päässä lienee liikkunut kun on ajatellut, että kaksi aikuista voi nukkua 120 cm:n sängyssä?! Voitteko kuvitella kahta isoa äijää yhteen noin pieneen sänkyyn? Ihan alkaa naurattaa näin jälkeenpäin. Näin heidän säännöissään kuitenkin lukee. Jos vielä otan riskin ja otan Finnmatkojen äkkilähdön, niin otan sen riskin että joudun etsimään ja maksamaan kokonaan uuden hotellihuoneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe