UNIKUU

Lumihiutale

Mulla oli nukahtamisvaikeuksia.Saatoin valvoa,valvoa ja valvoa ja sitten olin töissä aina kauhean väsynyt.Koikeilin Unikuu nimistä luontaistuote valmistetta ja johan auttoi.Sitä saa joistain isoista marketeistakin.Lääkärin määräämiä unilääkkeitä en halua syödä,kun uskon, että koukkuun voi jäädä ja muutenkin luontaistuote tuntui paremmalta.

KANNATTAA KOKEILLA!
Ajattelin,että jos olisi jollekkin apua.


UNIKUU
Sitruunamelissa-Laventeli humalauutetabletti.

Luonto tarjoaa meille avuksi monta eri rohdosta, jotka edistävät luonnollisen unen tuloa ja pidentävät sen kestoa. Sitruunamelissa ja laventeli ovat kotoisin Välimeren alueelta ja ne molemmat rauhoittavat ja laukaisevat lihasjännityksiä. Humalauute valmistetaan lehdoissa kasvavan humalakasvin käpymäisistä emitähkistä. Sillä on voimakas rauhoittava vaikutus ja humalaa onkin perinteisesti käytetty levottomuuteen ja unen tuloa helpottamaan. Kärsimyskukka on puolestaan kotoisin Amerikan mantereelta. Sen flavonoidit ja muut vaikuttavat aineet rauhoittavat, laukaisevat jännitystiloja ja lievittää surua. Kamomillansaunion kuivatuista kukkamykeröistä saatu uute laukaisee sileän lihaksiston kouristuksia, jolloin päivän kiireistä rasittunut elimistö rauhoittuu ja unikin tulee helpommin.

Huom! Unikuu-tabletit ei ole tarkoitettu lapsille eikä raskaana oleville.

AINEKSET:

paakkuuntumisenestoaineita (mikrokiteinen selluloosa, piidioksidl)
tärkkelystä 23,3%
sitruunamelissaa 9,7%
laventelijauhetta 7,8%
kuivattua humalauutetta 5,6%
(vastaa 145 ing yrttiä/tabl.)
kuivattua kärsimyskukkauutetta 2,9%
(vastaa 60 ing yrttiä/tabl.)
kuivattua kamomillauutetta 2,9%
(vastaa 75 irig yrttiä/tabl.)
pintakäsittelyainetta (magnesiunistearaatti)

ANNOSTUS: 2-3 tablettia tarvittaessa iltaisin ri. 1 tunti ennen nukkumaan menoa. Voidaan ottaa myös päivällä, jos tarvitaan rauhoittumista.

18

12398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauski

      Niin ja kun huomioidaan että se maksaa reilusti alle kympin/ 50 kpl (vert. monet muut valmisteet), niin kannattaa kokeilla.

    • Tepsii

      Olen kaikki ne luontaistuote mitä vain olen saanut niin kokeillut, mutta UNIKUU oli paras. Nukuin kuin tukki, yritin saada kahdestra kaupasta sitä, mutta se oli loppu ja tpoisessa ei edes tunnettu koko tuotetta.

      • lumihiutale

        jep,googlettaa vain unikuu ja netissä hinta tais olla 5,50/50 kpl


    • Ani

      molempia olen testannut ja yllättäen unikuu toimi paljon paremmin. Tryptotabs on vain paljon enemmän puhuttu niin siltä odotti enemmän. eli ei voi johtua vain "uskomuksestakaan". Ja hintaerohan on aivan huikea!

    • ei auta

      yritin alukasi saada n.10v kestäneeseen unettomuuteen apua unikuusta ja valriaanasta. Parina ekana iltana ehkä vähän laittoi olon veteläksi mut ei todellakaan uni tullut. Lopulta kokeilin maximi määrää mut ei siitä huolimatta tietoakaan unesta. Tajusin vihdoin ja viimein mennä lääkäriin ja sain kunnon nukahtamislääkkeen ja nyt uni maistuu.
      Mm unikuu varmaan tehoaa lieviin unihairiöihin mutta ei vakavaan unettomuuteen.
      Jos omalla kohdallani olisi mahdollista, niin käyttäisin takuulla luontaistuotteita. Käytän niitä jonkin verran muutenkin mutta nukkumiseeni ne eivät auta.
      Suosittelen kuitenkin että kaikkien kannattaa ehdottomasti aina ensin kokeilla jotain luontaituotetta unihäiriöihin.
      Kauniita unia kaikille!!!

      • baffa82634

        Tajusin vihdoin ja viimein mennä lääkäriin ja sain kunnon nukahtamislääkkeen ja nyt uni maistuu.

        Mitä lääkettä sait ja paljonko otat päivässä?


      • Gosta

        Mulla on auttanut unikuu tilapäiseen unensaanti vaikeuksiin ja sitten ei ole aamulla niin väsynyt! Stilnoct väsyttää aamulla.Mutta sopiiko tää Marevan potilaalle?


    • tikkurila

      paskan vitut unikuu auta mihinkää, söin parhaimmillaa 30 tapuu päiväs eika mitää, normi unilääkkeitä tarvinnut ottaa kuin 1 ja aittoi heti

    • nukkumasa

      minä olen kärsinyt ikäni tosi vaikeasta unettomuudesta. valerianaa kokeillut, ei mitään apua, vaikka kumosin koko purkin kun olin valvonut viikon max 2 h yöunilla. rättiväsy, mutta en nukahtanut. kun nukahdinkin jopa 6 h sängyssä pyörittyäni, heräsin tunnin päästä, ja taas sama helvetti. ihan uskomattoman karseeta.kesti vuosia. unilääkkeitä rupesin syömään, eivät nekään aina auttaneet. ja kun lopetti käytön, ei tullut uni ollenkaan - tottumista tuli nopeesti. en uskonut unikuuhun, kun sitä silmät puolitangossa kaupan hyllyltä ostin. yllättäin se toimi! toimii yhä. otan 2-3 tabl. tuntia ennen nukkumaanmenoa, ja lähes aina saan palkinnoksi raukean olon. unikuu tekee mulle nk. univalmiustilan. nukahtaminen onnistuu, lopultakin.olen niiiiiiiiiiiiiiiin kiitollinen ja vaikutus tosiaan yllätti minut ihan täysin. ajattelin vaan että tuskin toimii, mut mitään en menetä. enkä ole oikeita lääkkeitä enää tarvinnut. jipii!

    • tyytttttööönen

      tää saattaa olla tosi hölmö kysymys mut oon miettiny et turvottaako/lihottaako/nostaako nuo luontaistuotteet painoa tai keräävätkö ne nestettä kehoon? osaako joku kertoa.. huomasin nimittäin lääkärin määräämän melatoonin 6mg iltaisin, turvottavan minua ja se nosti painoani,, vaikka syön hyvin niukasti. Joten onko kellään tietoa tuosta Unikuusta, koska olen siitäkin saanut apua nukahtamiseen :-)

      • Anonyymi

        Mulla melatoniini turvotti myös. Nyt testissä unikuu


    • untemaill

      Sulla taitaaa olla jotain ongelmia ihan psyykkisesti? Tai muuten vaan huomiota kaipaat. HOOHOOO. Kasva.

    • Pöpö

      Unikuu auttoi erittäin hyvin! Itselläni tuli kuitenkin lihakset kipeäksi siitä, onko muilla ollut tälläisiä tuntemuksia?

    • thw45yeb

      Luontaistuotteet ovat uskomuslääketiedettä. Jos niillä olisi joku todellinen vaikutus, ne olisivat silloin lääkkeitä.

      Testaamattomilla luontaistuotteilla saa maksan ja munuaiset paskaksi.

      • Anonyymi

        🤪 upsista, kuinka voit sanoa niin.


    • 20+6

      Unikuu auttaa minuakin! 2 tbl tunti ennen nukkumaanmenoa ja uni tulee nopeasti ja nukkuu koko yön sikeästi :) Suosittelen!

    • Ahdistunutnainen

      Onko kenelläkään kokemusta auttaako Unikuu ahdistukseen? Aikomus on kokeilla kyllä.

    • Tunneihminen

      Minulla ei alkuun auttanut mutta nyt auttaa. Vaikka herään aamu neljältä, ummistan silmäni ja nukun vielä pari tuntia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe