Kivulta suojaava kilpi

minttunen

Luin kirjaa koirista, jossa eläinterapeutti puhui suhteestaan koiriin ja sitä kautta itsensä henkiseen löytämiseen. Hän ihan sattumalta oppi käyttämään suojaavaa energiaa, niin ettei enää loukannut itseään pahasti. Itsekin sitten nukuumaan mennessä ajattelin samanlaista kilpeä ja suojaavaa, parantavaa energiaa. Seuraavana päivänä kaaduin oikein lahjakkaasti toisen lonkkani päälle. Tunsin hetken kipua, sitten ajattelin parantavaa energiaa, tunsin kuumaa kihelmöintiä, eikä kaatumisesta jäänyt mitään jälkeen. Normaalisti ei tarvitse kuin törmätä hiukan pöydän kulmaan ja pieni ja pieni musta kipeä ympyrä tulee... Mietin, että tämähän toimii ja useamminkin iltaisin suojasin itseni. Eilen alkoivat menkat, normaalisti kierin pari tuntia tuskissani sängyssä ja odotan buranan vaikuttamista, nyt en edes huomannut alkamista.

6

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muunnelmasimo

      pitäis saada sellanen verotukselta suojaava kilpi, miten mahtaako tosta saada muunnettua versiota omiin tarpeisiin?

      • minttunen

        vaikka väsätä veroehdotuksesta verokarhun näköisen teoksen ja sitten pitää huolen, ettei verokarhu näe sinua. Toimivampaa saattaa olla kirjojen siirtäminen Viroon, ainakin verojen vähentymisen kannalta.


    • kymmenen vanha

      ja pelkäsin hammaslääkäriä; puudutusta en kuitenkaan ottanut..ei ollut siihen aikaan tapana. Tiesin etten voi jättää menemättä ja aloitin viikkoa ennen rukoilemisen ettei sattuisi, pelkäsin tosissani.
      Viikko kului ja kun olin hammaslääkärillä en tuntenutkaan mitään..suu oli aivan kuin puudutuksessa vaikka porattiin. Tämä on todellakin totta ei provoa..oletan että se perustui itsesuggestioon (tai sitten Jumala auttoi :)mikä minä olen sitä tietämään) no seuraava hammaslääkärireissu tuli taas ja ajattelin että kokeilen samaa..eli rukoilin taas ennen viikon ajan mutta tällä kertaa uskoni tai pelkoni ei ollut yhtä kova sillä osa suusta oli vain puutunut (hampaat kyllä mutta kipu siirtyi kielen aluseen)..nykyisin usko heikko ja otan puudutuksen ;)
      Uskon suggestion vaikutukseen ja on siitä tiedekin saanut näyttöä vaikka vain plasebolääkityksellä.

      • minttunen

        ei sattunut..tuo on kyllä jo tosi saavutus, verrattavissa ihan fakiirien piikkimattoihin:)


      • minustakin
        minttunen kirjoitti:

        ei sattunut..tuo on kyllä jo tosi saavutus, verrattavissa ihan fakiirien piikkimattoihin:)

        suggestiolla on valtavat voimat...mutta en minä kyllä piikkimatolle menisi. ;))sen verran huono suggestoimaan tietoisesti ja sekin vaatii ainakin viikon suggestion meikäläiseltä jos edes enään onnistuisi..en ole niiden kahden kerran jälkeen enään kokeillut..mutta tämä on tosiaan tosi. plasebo-lääkityshän toimii samalla periaatteella eli suggestiolla ja eikö joogaajilla ole kehoonsa hyvä yhteys.


      • että mieli
        minustakin kirjoitti:

        suggestiolla on valtavat voimat...mutta en minä kyllä piikkimatolle menisi. ;))sen verran huono suggestoimaan tietoisesti ja sekin vaatii ainakin viikon suggestion meikäläiseltä jos edes enään onnistuisi..en ole niiden kahden kerran jälkeen enään kokeillut..mutta tämä on tosiaan tosi. plasebo-lääkityshän toimii samalla periaatteella eli suggestiolla ja eikö joogaajilla ole kehoonsa hyvä yhteys.

        vaikuttaa kehoon hyvinkin paljon ja olen minä kerran kun pelästyin kokenut sen mitenkä kaikki hidastuu kuin filmissä. Koranpentuni putosi portailta ja pelästyin jälleen ja yritin äkkiä napata sen mutta kaikki hidastui ja näin kun se sitten putosi hitaasti. Ikävä vain että käteni oli hidas myös ja koira tippui..no se kuitenkin selvisi pienellä pyörimisellä joten kaikki päättyi kuitenkin hyvin. :)

        Toinen kerta oli että sain voimia ..eli koiratarina; pieni koirani pelästyi isoa koiraa ja lähti karkuun sitä isoa hurttaa jota sen omistaja ei pystynyt pitämään kiinni vaikka oli raavas mies. Minä olin silloin teinityttö ja olin varma että se tappaa mun koiran joten ojensin vain käteni ja pysäytin sen mustan koiran kuin seinään. Sen isännän kommentti jäi mieleeni että olipa tytöllä voimia ja itse ihmettelin että sain koiran pannasta kiinni kun se oli vauhdilla menossa mun ohitse saati että sain sen pysäytettyä niin kevyesti...ei minulla todellakaan paljon voimia ollut normaalitilanteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe