Kuulin frendiltä että Remu & Hurriganes rokkaa konepajalla mpmessujen aikaan sillo lauantaina 4.2.06!! Pakko mennä kyl kattoo äijää! löysi lisätietoa saitilta mpmessut.fi...Mp night.
Hurriganes MP-bileissä!!
10
2365
Vastaukset
- Jope
Olin 70-luvulla pikku kundina tsiigaa sitä oikeeta Hurriganesia noin 20 kertaa keikalla. Jätti ikiajoiksi niin lähtemättömän vaikutuksen, että esim. enää Louhivuoren aikaan ei pudonnu meikäläiselle. Alppu, Hugo Del Monte ja Remu: se on siinä! Tää nykyinen Remun eläkesetti on varjokuva aidosta ja jää multa väliin.
- roadrunner
No kaikkihan me vanhetaan,jotkut vaan tyylikkäästi.Remun nimi pitäis olla Riemu,niin hyvälle tuulelle sen jutuista tulee.No onhan sillä vähän sekoiluukin ollut,mutta eix kaikilla taiteilijoilla.Setä jaksaa heilua,kuinkaq moni lähes 60-kymppinen pystyy vastaavaan?KYSYMPÄHÄN VAAN???
- harry
Olisi vaan lopettanut tässä keikkabändin muodossa hyvän sään aikana. Toi remmi ei saa kyllä kenenkään paskoja housuun niinkuin originaali Hurriganes teki.
- nuori ja kaunis
harry kirjoitti:
Olisi vaan lopettanut tässä keikkabändin muodossa hyvän sään aikana. Toi remmi ei saa kyllä kenenkään paskoja housuun niinkuin originaali Hurriganes teki.
ehkä se on oma ikä kun tekee tepposet ja paskat tulee housuun jo ihan itestään?
Itse olin ainakin paikalla ja meno oli loistava!
Musiikki kuitenkin pääasiassa ja koska 70-luvulla olin vielä niin kakara käy tämä nykyinenkin minulle vallan mainiosti.
Tosin myönnän että kotona kuuntelen vain sitä oikeaa..
- HannaKaisa
Mikä ihmeen Hurriganes, Järvinen ja Häkkinen on kasvaneet horsmaa jo pitkään. Ei ole enää mitään Hurriganesia.
- get on
ja kaukana entisestä ganesista. Vaikka kova stara onkin, ei musiikilla ole enää mitään tekemistä vanhojen ganes saundien kanssa.
- sitoutumaton.
Remu vajonnut todella alas. Soitti L-presidentti Haloskan vaalitilaisuudessa eilen Tavastialla.
Vittu mikä pelle! - mies vm 32
ja kuka ihme on remu joku mieskä?
- Pein Kaino
Mikä tai mitä on "mieskä"?
- Motomies
Eihän siitä mihinkään pääse että Remu on yx Ganesien perustajista.....
Remun setti on katsomisen arvoista tavaraa!
Nimimn: 70- luvulla Ganesien keikoilla käynyt....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915