The Best Singer Ever....!!!!!!

Diinuli....

Siis aivan mahtava laulaja!joskin vähän diiva mutta sairaan hyvä!! siis mä en tajuu että miten joku voi laulaa niin korkeelta......?

39

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutta

      Siis aivan sairaan surkea laulaja joka pilaa kaiken musan minkä muilta kopio.

      • xyzq

        Todellakin,ja biisit yhtä syvällisiä kuin kärpäsen ajatukset.


      • iikken

        Kopioi?! Mariah on tehnyt about 5 coveria, jos niinkään montaa. Ja sillä on niihin ihan lupa. Ja loput biisit tekee itse, ainakin osaksi. Ja huomaa, ettet tiedä musiikista mitään, jos väität sitä huonoksi laulajaksi :D


      • -huom.-
        iikken kirjoitti:

        Kopioi?! Mariah on tehnyt about 5 coveria, jos niinkään montaa. Ja sillä on niihin ihan lupa. Ja loput biisit tekee itse, ainakin osaksi. Ja huomaa, ettet tiedä musiikista mitään, jos väität sitä huonoksi laulajaksi :D

        Se että joku väittää ettei Mariah muka osaa laulaa (kyllä osaa, mun miel.) ei tarkoita että ko. henkilö ei tiedä MUSIIKISTA mitään. Tarkoittaa korkeintaan, ettei tämä henkilö tiedä MARIAH'N LAULUTAIDOISTA mitään.

        Koetapa erottaa nämä kaksi asiaa, niin saamme sinustakin fiksumman kuvan.


      • iikken
        -huom.- kirjoitti:

        Se että joku väittää ettei Mariah muka osaa laulaa (kyllä osaa, mun miel.) ei tarkoita että ko. henkilö ei tiedä MUSIIKISTA mitään. Tarkoittaa korkeintaan, ettei tämä henkilö tiedä MARIAH'N LAULUTAIDOISTA mitään.

        Koetapa erottaa nämä kaksi asiaa, niin saamme sinustakin fiksumman kuvan.

        Oukei. Elikäs muotoilen uudestaan tuon aiemman virheeni. Henkilö, joka väittää, että Mariah Carey on huono laulamaan, tai muuta vastaavaa, ei tiedä laulutaidosta mitään, tai ainakaan Mariah Careyn laulutaidosta. Laulutatio ja laulumieltymys ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa. Nyt pitäisi olla oikein.


    • Whitfan

      Whitney Houston on maailman paras laulaja!

      • iikken

        That's your opinion.


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        That's your opinion.

        ...miljoonan muunkin.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...miljoonan muunkin.

        Onko joku väittänyt muuta? Mutta aika monen miljoonan muun mielestä Mariah on paras. Mutta en tiedä voiko määritellä tolla alalla parasta.


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        Onko joku väittänyt muuta? Mutta aika monen miljoonan muun mielestä Mariah on paras. Mutta en tiedä voiko määritellä tolla alalla parasta.

        ...koskaan kuullut kenenkään sanovan Mariahia parhaaksi laulajaksi.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...koskaan kuullut kenenkään sanovan Mariahia parhaaksi laulajaksi.

        Mariah on maailman paras laulaja! Now u have! :)


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...koskaan kuullut kenenkään sanovan Mariahia parhaaksi laulajaksi.

        jos viitsisit katsoa tän keskustelun otsikkoa.. :> Nyt oot kuullu jo kahdesti! Tai lukenu.


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        jos viitsisit katsoa tän keskustelun otsikkoa.. :> Nyt oot kuullu jo kahdesti! Tai lukenu.

        ...kuunnella muitakin laulajia kuin Mariahia.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...kuunnella muitakin laulajia kuin Mariahia.

        No mäpä kerron sulle vaikka noi mitä täs nään levyhyllyssä. Alicia Keys, September, Missy Elliot, Beyoncé, Amerie, Britney Spears, Gavin DeGraw, Kelis, Brandy, Pink, Destiny's Child, Ashanti, No Doubt, Jennifer Lopez ja Craig David. Haluatko kuulla vielä lisää? Nimittäin mulla on koko ilta aikaa luetella sulle noita. Sulla on ilmeisesti semmonen käsitys, että oon kasvanu jossain tynnyrissä jossa on soinu vaan Mariahin musiikkia. No todistin sun päätelmät vääriksi. Sori. Ja sori nyt että mun mielestä Mariah Carey on maailman mahtavin laulaja ja kunnioitan sitä todella paljon artistina ja ihmisenä! Sori kun saan kylmiä väreitä kun kuuntelen sen biisejä, sori ku sen biisit auttaa mua vaikeissa tilanteissa. Mitähän muuta... Eikai muuta :)


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        No mäpä kerron sulle vaikka noi mitä täs nään levyhyllyssä. Alicia Keys, September, Missy Elliot, Beyoncé, Amerie, Britney Spears, Gavin DeGraw, Kelis, Brandy, Pink, Destiny's Child, Ashanti, No Doubt, Jennifer Lopez ja Craig David. Haluatko kuulla vielä lisää? Nimittäin mulla on koko ilta aikaa luetella sulle noita. Sulla on ilmeisesti semmonen käsitys, että oon kasvanu jossain tynnyrissä jossa on soinu vaan Mariahin musiikkia. No todistin sun päätelmät vääriksi. Sori. Ja sori nyt että mun mielestä Mariah Carey on maailman mahtavin laulaja ja kunnioitan sitä todella paljon artistina ja ihmisenä! Sori kun saan kylmiä väreitä kun kuuntelen sen biisejä, sori ku sen biisit auttaa mua vaikeissa tilanteissa. Mitähän muuta... Eikai muuta :)

        Minä puhuin laulajista. Ainoa aito artisti noista oli Alicia Keys. Amerie...voi jeesus... Missy..mistä lähtien hän on ollut laulaja? Beyonce huutaa monotonisesti. Kaiken huippu on Ashanti!

        Tynnyrisstä näytät olevan kasvanut loistavien laulajien suhteen. En sano pahalla.

        Minä puhuin esim. seuraavista laulajista:
        Aretha Franklin
        Phyllis Hyman
        Whitney Houston
        Toni Braxton
        Lisa Fischer
        Stevie Wonder
        Luther Vandross
        Marvin Gaye
        Particia Kaas
        Tina Turner
        Diana Ross
        Gloria Gaynor
        Donna Summer
        Lionel Richie
        Celine Dion
        Chaka Khan
        Dionne Warwick

        Kuuntele näitä, niin alat ihmetellä miten on mahollista, että levyhyllysi on täynnä paskaa.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        Minä puhuin laulajista. Ainoa aito artisti noista oli Alicia Keys. Amerie...voi jeesus... Missy..mistä lähtien hän on ollut laulaja? Beyonce huutaa monotonisesti. Kaiken huippu on Ashanti!

        Tynnyrisstä näytät olevan kasvanut loistavien laulajien suhteen. En sano pahalla.

        Minä puhuin esim. seuraavista laulajista:
        Aretha Franklin
        Phyllis Hyman
        Whitney Houston
        Toni Braxton
        Lisa Fischer
        Stevie Wonder
        Luther Vandross
        Marvin Gaye
        Particia Kaas
        Tina Turner
        Diana Ross
        Gloria Gaynor
        Donna Summer
        Lionel Richie
        Celine Dion
        Chaka Khan
        Dionne Warwick

        Kuuntele näitä, niin alat ihmetellä miten on mahollista, että levyhyllysi on täynnä paskaa.

        Haista *****! En sano pahalla. No sähän sen määrittelet mikä on paskaa ja kuka osaa laulaa ja kuka ei. Omistan kyllä Celine Dionin kaksi levyä, mutta Celinessä esim. on se vika, että minä henk.koht. en saa minkäänlaista tunnetta hänen lauluistaan. Hyvä laulaja, huono tulkitsija. Noi muut mitä luettelit: en omista levyjä, mutta biisejä on koneella tai on ollut ennen formatointia. Pidän Arethasta, Whitneysta, Tonista, Steviesta, Lutherista, Marvinista, Tinasta, Dianasta ja Chakasta. Mut joo, selväksi on tullut, että sun mielipide on laki. Mutta mä en noudata sun lakias, mä kuuntelen niin paljon "paskaa" kun vaan sielu sietää kuolemaani asti. Ihan vaikka sun kiusaks. Ja mitä näitä keskusteluita katsoo, niin näköjään ihmisillä on joku suuri tarve dissata Mariahia. Harmi että jotkut ei vaan pysty hillitsemään omaa kateuttaan. Them chickens is ash and I'm lotion!


      • minäkin...
        iikken kirjoitti:

        Haista *****! En sano pahalla. No sähän sen määrittelet mikä on paskaa ja kuka osaa laulaa ja kuka ei. Omistan kyllä Celine Dionin kaksi levyä, mutta Celinessä esim. on se vika, että minä henk.koht. en saa minkäänlaista tunnetta hänen lauluistaan. Hyvä laulaja, huono tulkitsija. Noi muut mitä luettelit: en omista levyjä, mutta biisejä on koneella tai on ollut ennen formatointia. Pidän Arethasta, Whitneysta, Tonista, Steviesta, Lutherista, Marvinista, Tinasta, Dianasta ja Chakasta. Mut joo, selväksi on tullut, että sun mielipide on laki. Mutta mä en noudata sun lakias, mä kuuntelen niin paljon "paskaa" kun vaan sielu sietää kuolemaani asti. Ihan vaikka sun kiusaks. Ja mitä näitä keskusteluita katsoo, niin näköjään ihmisillä on joku suuri tarve dissata Mariahia. Harmi että jotkut ei vaan pysty hillitsemään omaa kateuttaan. Them chickens is ash and I'm lotion!

        Whitfan käyttäytyy juuri kuin hänen sanansa olisi laki, vain hänen mieltymyksensä on hyvää ja kaikki muu paskaa. I feel sorry for him/her too!

        Tässä kolmannen kerran, MARIAH ON MAAILMAN PARAS LAULAJA!


      • tekstiä...
        MLIYL kirjoitti:

        Minä puhuin laulajista. Ainoa aito artisti noista oli Alicia Keys. Amerie...voi jeesus... Missy..mistä lähtien hän on ollut laulaja? Beyonce huutaa monotonisesti. Kaiken huippu on Ashanti!

        Tynnyrisstä näytät olevan kasvanut loistavien laulajien suhteen. En sano pahalla.

        Minä puhuin esim. seuraavista laulajista:
        Aretha Franklin
        Phyllis Hyman
        Whitney Houston
        Toni Braxton
        Lisa Fischer
        Stevie Wonder
        Luther Vandross
        Marvin Gaye
        Particia Kaas
        Tina Turner
        Diana Ross
        Gloria Gaynor
        Donna Summer
        Lionel Richie
        Celine Dion
        Chaka Khan
        Dionne Warwick

        Kuuntele näitä, niin alat ihmetellä miten on mahollista, että levyhyllysi on täynnä paskaa.

        siis sinun mieltymyksesi määrittää, mikä on hyvää ja mikä ei? Olet säälittävä.

        Eikä aina musiikissa (ainakaan kaikille) tärkeintä ole laulu.

        Tynnyrissä olet kasvanut muiden kunnioittamisen suhteen. Uskomatonta tekstiä.


      • iikken
        tekstiä... kirjoitti:

        siis sinun mieltymyksesi määrittää, mikä on hyvää ja mikä ei? Olet säälittävä.

        Eikä aina musiikissa (ainakaan kaikille) tärkeintä ole laulu.

        Tynnyrissä olet kasvanut muiden kunnioittamisen suhteen. Uskomatonta tekstiä.

        WORD!


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        Haista *****! En sano pahalla. No sähän sen määrittelet mikä on paskaa ja kuka osaa laulaa ja kuka ei. Omistan kyllä Celine Dionin kaksi levyä, mutta Celinessä esim. on se vika, että minä henk.koht. en saa minkäänlaista tunnetta hänen lauluistaan. Hyvä laulaja, huono tulkitsija. Noi muut mitä luettelit: en omista levyjä, mutta biisejä on koneella tai on ollut ennen formatointia. Pidän Arethasta, Whitneysta, Tonista, Steviesta, Lutherista, Marvinista, Tinasta, Dianasta ja Chakasta. Mut joo, selväksi on tullut, että sun mielipide on laki. Mutta mä en noudata sun lakias, mä kuuntelen niin paljon "paskaa" kun vaan sielu sietää kuolemaani asti. Ihan vaikka sun kiusaks. Ja mitä näitä keskusteluita katsoo, niin näköjään ihmisillä on joku suuri tarve dissata Mariahia. Harmi että jotkut ei vaan pysty hillitsemään omaa kateuttaan. Them chickens is ash and I'm lotion!

        "No sähän sen määrittelet mikä on paskaa ja kuka osaa laulaa ja kuka ei."
        En määrittele, mikä on paskaa, mutta jumalauta tiedän kuka osaa laulaa ja kuka ei.

        "Omistan kyllä Celine Dionin kaksi levyä, mutta Celinessä esim. on se vika, että minä henk.koht. en saa minkäänlaista tunnetta hänen lauluistaan. Hyvä laulaja, huono tulkitsija."
        Huono tulkitsija? Suosittelen kuutelemaan Celinen live-albumeita.

        "Mut joo, selväksi on tullut, että sun mielipide on laki. "
        Olenko väittänyt, että sanani on laki?

        "mä kuuntelen niin paljon "paskaa" kun vaan sielu sietää kuolemaani asti. Ihan vaikka sun kiusaks."
        Minun kiusakseni ei tarvitse kuunnella mitään.

        "Ja mitä näitä keskusteluita katsoo, niin näköjään ihmisillä on joku suuri tarve dissata Mariahia."
        Ei minulla ole tarvetta dissata Mariahia. Tarkoitatko dissaamisella sitä, että joku on eri mieltä kanssasi?

        "Harmi että jotkut ei vaan pysty hillitsemään omaa kateuttaan."
        Mitä kateutta? Olenko kateellinen jostain?


      • käyttäydyt
        MLIYL kirjoitti:

        "No sähän sen määrittelet mikä on paskaa ja kuka osaa laulaa ja kuka ei."
        En määrittele, mikä on paskaa, mutta jumalauta tiedän kuka osaa laulaa ja kuka ei.

        "Omistan kyllä Celine Dionin kaksi levyä, mutta Celinessä esim. on se vika, että minä henk.koht. en saa minkäänlaista tunnetta hänen lauluistaan. Hyvä laulaja, huono tulkitsija."
        Huono tulkitsija? Suosittelen kuutelemaan Celinen live-albumeita.

        "Mut joo, selväksi on tullut, että sun mielipide on laki. "
        Olenko väittänyt, että sanani on laki?

        "mä kuuntelen niin paljon "paskaa" kun vaan sielu sietää kuolemaani asti. Ihan vaikka sun kiusaks."
        Minun kiusakseni ei tarvitse kuunnella mitään.

        "Ja mitä näitä keskusteluita katsoo, niin näköjään ihmisillä on joku suuri tarve dissata Mariahia."
        Ei minulla ole tarvetta dissata Mariahia. Tarkoitatko dissaamisella sitä, että joku on eri mieltä kanssasi?

        "Harmi että jotkut ei vaan pysty hillitsemään omaa kateuttaan."
        Mitä kateutta? Olenko kateellinen jostain?

        niin kuin mielipiteesi määrittäisi, mikä on paskaa ja mikä ei. Tietysti nyt varmaan kaikki pitävät esim. Whitneytä parempana laulajana kuin Britnetytä, mutta sekin on mielipidekysymys, mikä ei ole välttämättä sama kuin sinulla (varmaan ihan uusi asia sinulle?), eikä musiikissa ole aina tärkeintä laulaminen. Sinulla ei ole MITÄÄN oikeutta sanoa muiden musiikkimakua paskaksi.


      • MLIYL
        käyttäydyt kirjoitti:

        niin kuin mielipiteesi määrittäisi, mikä on paskaa ja mikä ei. Tietysti nyt varmaan kaikki pitävät esim. Whitneytä parempana laulajana kuin Britnetytä, mutta sekin on mielipidekysymys, mikä ei ole välttämättä sama kuin sinulla (varmaan ihan uusi asia sinulle?), eikä musiikissa ole aina tärkeintä laulaminen. Sinulla ei ole MITÄÄN oikeutta sanoa muiden musiikkimakua paskaksi.

        ...aikaisemmassa viestissä liian kovakourainen. Se ei kuitenkaan muuta mielipidettäni tässä asiassa.


      • Edistystä!
        MLIYL kirjoitti:

        ...aikaisemmassa viestissä liian kovakourainen. Se ei kuitenkaan muuta mielipidettäni tässä asiassa.

        Hyvä että ymmärrät itsekin. Sinä saat olla mitä mieltä haluat, ei kukaan ole sanonut, ettet saisi olla. Mutta tuollainen puhe "kyllä sinäkin joskus havahdut ja ymmärrät, millaista paskaa levyhyllyssäsi on" on uskomatonta puhetta ja tuosta kuvastuu kyllä juuri se, miten pidät omaa mielipidettäsi totena, että jos pitää jostain "huonosta" artistista, niin joku päivä sitä ymmärtää miten paska tämä on. Ei näin ole, hyvyys ja paskuus on katselijan silmissä eikä kaikki katsele samoilla silmillä.


      • MLIYL
        tekstiä... kirjoitti:

        siis sinun mieltymyksesi määrittää, mikä on hyvää ja mikä ei? Olet säälittävä.

        Eikä aina musiikissa (ainakaan kaikille) tärkeintä ole laulu.

        Tynnyrissä olet kasvanut muiden kunnioittamisen suhteen. Uskomatonta tekstiä.

        "Olet säälittävä."
        Kiitos. Tuo oli mukavinta, mitä minusta on sanottu pitkään aikaan

        "Tynnyrissä olet kasvanut muiden kunnioittamisen suhteen."
        En ainakaan haistattele muille, kun olen eri mieltä, toisin kuin iikken. Onko haistattelu sinun mielestäsi muiden kunnioittamista?


      • MLIYL
        Edistystä! kirjoitti:

        Hyvä että ymmärrät itsekin. Sinä saat olla mitä mieltä haluat, ei kukaan ole sanonut, ettet saisi olla. Mutta tuollainen puhe "kyllä sinäkin joskus havahdut ja ymmärrät, millaista paskaa levyhyllyssäsi on" on uskomatonta puhetta ja tuosta kuvastuu kyllä juuri se, miten pidät omaa mielipidettäsi totena, että jos pitää jostain "huonosta" artistista, niin joku päivä sitä ymmärtää miten paska tämä on. Ei näin ole, hyvyys ja paskuus on katselijan silmissä eikä kaikki katsele samoilla silmillä.

        ...huolimatta ota ainuttakaan sanaa takaisin.


      • vain
        MLIYL kirjoitti:

        "Olet säälittävä."
        Kiitos. Tuo oli mukavinta, mitä minusta on sanottu pitkään aikaan

        "Tynnyrissä olet kasvanut muiden kunnioittamisen suhteen."
        En ainakaan haistattele muille, kun olen eri mieltä, toisin kuin iikken. Onko haistattelu sinun mielestäsi muiden kunnioittamista?

        Kuules, se on ihka eri asia, onko asiasta eri mieltä, vai haukkuuko. Sanoit että iikkenin levyhylly on täynnä paskaa ja että joku päivä hän havahtuu ja ymmärtää sen. Arvaas Whitfan, kumpi menetelmä tuo oli.

        Haistattelu on ihan ymmärrettävää sinulle osoitettuna, sillä sanot asioita niin inhottavasti. Joo joo, me iikkenin kanssa emme kestä mitään negatiivista. Voit säästää sen.

        Olisikohan sun aika katsoa peiliin ja miettiä, minkä takia joudut melkein kaikkien kanssa riitaan täällä?


      • MLIYL
        vain kirjoitti:

        Kuules, se on ihka eri asia, onko asiasta eri mieltä, vai haukkuuko. Sanoit että iikkenin levyhylly on täynnä paskaa ja että joku päivä hän havahtuu ja ymmärtää sen. Arvaas Whitfan, kumpi menetelmä tuo oli.

        Haistattelu on ihan ymmärrettävää sinulle osoitettuna, sillä sanot asioita niin inhottavasti. Joo joo, me iikkenin kanssa emme kestä mitään negatiivista. Voit säästää sen.

        Olisikohan sun aika katsoa peiliin ja miettiä, minkä takia joudut melkein kaikkien kanssa riitaan täällä?

        ...että aikaisempi viestini oli liian kovakourainen. Mitä helvettiä vielä haluat?


      • että myöntämisen
        MLIYL kirjoitti:

        ...että aikaisempi viestini oli liian kovakourainen. Mitä helvettiä vielä haluat?

        lisäksi otat myös opiksesi, etkä ala haukkumaan enää toisten mielipiteitä. Taitaa olla turha toivo...

        Tästä on Whitfanin kanssa riidelty monta kertaa monissa paikoissa, eli tämä on melko turhaa, sillä hänellä ei ole näköjään aikomustakaan muuttaa tapojaan.

        Tänne on viime aikoina tullut pelkkiä riitaviestejä ja ne voisi lopettaa nyt. Sanon vain sen, että katso peiliin.


      • MLIYL
        että myöntämisen kirjoitti:

        lisäksi otat myös opiksesi, etkä ala haukkumaan enää toisten mielipiteitä. Taitaa olla turha toivo...

        Tästä on Whitfanin kanssa riidelty monta kertaa monissa paikoissa, eli tämä on melko turhaa, sillä hänellä ei ole näköjään aikomustakaan muuttaa tapojaan.

        Tänne on viime aikoina tullut pelkkiä riitaviestejä ja ne voisi lopettaa nyt. Sanon vain sen, että katso peiliin.

        99 prosenttia viesteistäni on kuitenkin asiallisia. Sinulla tuntuu vain olevan taipumus valittaa minun kirjoituksista, jos ne ei miellytä sinua.


      • Juu
        MLIYL kirjoitti:

        99 prosenttia viesteistäni on kuitenkin asiallisia. Sinulla tuntuu vain olevan taipumus valittaa minun kirjoituksista, jos ne ei miellytä sinua.

        Niinpä, tietysti sinun kirjoituksesi ovat asiallisia ja minä valitan aivan turhasta. Sinä olet täysin oikeassa, Whitfan. :) Anteeksi.


      • MLIYL
        Juu kirjoitti:

        Niinpä, tietysti sinun kirjoituksesi ovat asiallisia ja minä valitan aivan turhasta. Sinä olet täysin oikeassa, Whitfan. :) Anteeksi.

        ...pääsimme yhteisymmärrykseen tässä asiassa!


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...pääsimme yhteisymmärrykseen tässä asiassa!

        Eli siis MLIYL ja Whitfan ovat samoja henkilöitä? Tai ainakin viimeisimmistä viesteistä saa sen käsityksen. Ja fyi olen vastannut sinun viesteihisi samalla mitalla. Silloin kerran käsitin viestisi väärin ja olen pyytänyt siitäkin jo anteeksi.


    • EXä...

      ja löytäjä Tommy Mottola oli viime Amerikan Idols ohjelmassa vierailijana (nimi oli kirjoitettu väärin "Matola"!) Kyllä oli varsinainen käppänä mutta tietty rikas kuin kroisos. Mitä Mariah hänessä näki? No rahaa tietty. Ja Matola Mariahissa? hyvän sijoituksen!

      • hahh...

        "Mitä Mariah hänessä näki? No rahaa tietty."'

        Salli mun nauraa! Mariah oli jo supertähti ja rikas ennenkuin he menivät naimisiin.


      • MLIYL
        hahh... kirjoitti:

        "Mitä Mariah hänessä näki? No rahaa tietty."'

        Salli mun nauraa! Mariah oli jo supertähti ja rikas ennenkuin he menivät naimisiin.

        ...Mariah ja Mottola seurustelivat jo ennen Mariahin debyyttialbumin julkaisua.


      • oli...
        MLIYL kirjoitti:

        ...Mariah ja Mottola seurustelivat jo ennen Mariahin debyyttialbumin julkaisua.

        Tommyn löytö. Mies teki levydiilin hänen kanssaan ja meni vielä kaiken lisäksi naimisiinkin. "her voice is money"


      • MLIYL
        oli... kirjoitti:

        Tommyn löytö. Mies teki levydiilin hänen kanssaan ja meni vielä kaiken lisäksi naimisiinkin. "her voice is money"

        Mariah on maksanut kalliin hinnan avoliitostaan Mottolan kanssa. Avioliiton solmimiselle tarvitaan molempien osapuolten suostumus, joten kyllä he menivät yhdessä naimisiin.


      • tietty...
        MLIYL kirjoitti:

        Mariah on maksanut kalliin hinnan avoliitostaan Mottolan kanssa. Avioliiton solmimiselle tarvitaan molempien osapuolten suostumus, joten kyllä he menivät yhdessä naimisiin.

        heillä oli avioehto.


      • iikken
        tietty... kirjoitti:

        heillä oli avioehto.

        hyvä, että Mariah tajus jättää sen. Kukaan ei kestä sellaista elämää, eikä kukaan ansaitse sellaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe