Elikkäs mistähän päin Porvoota kannattaisi asumus hommata? Porvoo ei ole tuttu joten apua kaipailen. Toistaiseksi ollaan ilman jälkikasvua, mutta harkinnassa on. Varaa ei ole valitettavasti mihinkään vanhankaupungin hintoihin.
Mihin asumaan?
16
1802
Vastaukset
- Kopo
vertaile hintoja niin saat käsityksen asuinalueista.
- velkataakka
Meinasin vaan, että on suoraan joku tietty alue mitä ei edes kannata harkita. Joku sano esim. ettei missään tapauksessa Gammelbackaan, toinen sano että sekin on ihan hyvä paikka asua... hankalaa
velkataakka kirjoitti:
Meinasin vaan, että on suoraan joku tietty alue mitä ei edes kannata harkita. Joku sano esim. ettei missään tapauksessa Gammelbackaan, toinen sano että sekin on ihan hyvä paikka asua... hankalaa
asunut Gammelbackassa yli 20 vuotta.
Eikä koskaan ole ollut hankaluuksia, joistakin vastaväitteistä huolimatta.
Asuntojen saatavuudesta en ole vakuuttunut tänäpäivänä Gammelbackassa, ei ole vapaita.
- Velaton
Niin Velkala on sinulle paras kaupungin osa.
- jarikukkane
Ole sä kansitakki-jari hiljaa.
- Kop
Ja millä palveluilla?
- velkataakka
Eli jatkoa ajatellen mukavaa olisi, jos lähellä olisi päiväkoti, vielä pitemmällä tähtäimellä koulu. Lähikauppojahan löytyy joka puolelta. Toistaiseksi negaa on tullut Gammelbackasta. Eestinmäkeä ja Huhtista taas on kehuttu. Toisaalta Gammelbackaa on kuulemma siistitty paljon 90-luvulla? Tiedä sitten.
- Vältellä.
velkataakka kirjoitti:
Eli jatkoa ajatellen mukavaa olisi, jos lähellä olisi päiväkoti, vielä pitemmällä tähtäimellä koulu. Lähikauppojahan löytyy joka puolelta. Toistaiseksi negaa on tullut Gammelbackasta. Eestinmäkeä ja Huhtista taas on kehuttu. Toisaalta Gammelbackaa on kuulemma siistitty paljon 90-luvulla? Tiedä sitten.
kamppulaa varo ettet hommaa asuntoa paikasta
Purola tai Algrog täällä nimittäin,jotkut myyvä
näilläkin nimillä asuntojaan.Putola on vaan sammaa kamppulaa,Algrog on oikeesti tolkistentien
ja helsingitien välissä oleva asuinalue.
- Porvoolainen...
Itse asun toistaiseksi Näsissä ja ihan mukava ja rauhallinen alue. S-market, alko ja apteekki ihan lähellä, samoin Lidl. McDonalds on hollilla myös. Keskustaan on kävelymatka.
Hamari on n. 6km keskustasta ja todella rauhallinen paikka. K-kauppa löytyy Hamarista ja Gammelbackan kaupat ja posti on parin kilsan päässä.
Gammelbackkaan en itse muuttaisi asumaan edes hädän hetkellä. Tai no helvetin iso hätä pitäisi olla. Muutan mieluummin pois koko Porvoosta kuin menen sinne. Toki siellä asuu paljon tavallistakin kansaa, mutta työttömiä&alkoholisoituneita sekä narkkareita löytyy pilvin pimein. Taitaa myös maahanmuuttajat sijoittua etupäässä sinne.- noita
työtömiä/alkoholisteja ja narkkeja löydy joka puolelt porvoot.ei porvooseen kannata muuttaa,tääl on ni sisään päin lämpiävää porukkaa mitkä haukkuu toisiaan.
- kokemuksella
Näsi on hyvä ensiasunto paikaksi. Minunkin piti vaan tulla katsomaan, mutta niin hyvin olen viihtynyt, että pois en muuta. Vuosien saatossa tuli perhekkin perustettua, tyytyväisiä ovat kaikki olleet.
- velkataakka
Kiitoksia vaan. Pitänee yrittää saada jostain nyt sitten se asunto hommattua. Tuntuu olevan vaan enemmän kysyntää kun tarjontaa. Ilmeisesti siis Hamari ja Näsi olis sellasia mihin kannattaisi yrittää muttaa. Onhan se tietysti niinkin, että vaikka Gammelbacka ei osoittautuisi yhtä hurjaksi mitä täällä jotkut antaa ymmärtää, on asunnon jälleenmyyntiarvo tulevaisuudessa ehkä huonompi mielikuvien takia. Tosin tarkoituksena oli ostaa pitkäaikainen asunto, ehkei nyt eläkeikään asti mutta kuitenkin.
- Eps
Mekin tultiin vaan kesätöihin tänne ja nyt jäätiin. Näsissä, Porvoon Portissa, asustetaan, paikka on todella mieleinen.
- ei löydy täältä
Täällä ei ole kuin nuita kamppulan haukkija. Itse olen asunut ko alueella ja ei sielä ollut sen enempää häiriötä kuin muuallakaan. Joka alueella on omat huonot ja hyvät puolensa.
- velkataakka
Mietin tässä tosissaan jo ennakkoon sitä jos nyt hommaa vaikka kamppulasta asunnon ja perhettä siunaantuukin enempi ja tulee mieleen vaikka rakentaa oma, niin pääseekö kamppulan asunnosta niin helposti eroon jos yleisesti asenne porvoossa on "kamppulavastainen"?
- ei löydy täältä
velkataakka kirjoitti:
Mietin tässä tosissaan jo ennakkoon sitä jos nyt hommaa vaikka kamppulasta asunnon ja perhettä siunaantuukin enempi ja tulee mieleen vaikka rakentaa oma, niin pääseekö kamppulan asunnosta niin helposti eroon jos yleisesti asenne porvoossa on "kamppulavastainen"?
Ei varmaan yhtään asuntoa ole vielä jäänyt myymättä. Ja jos rakentaa omaa on kuitenkin asuttava rakennusaika jossain ja asunnonhan voi laittaa myyntiin jo aloittaessa rakentamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798